Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko mulla tiimalasivartalo? :o

Vierailija
15.10.2018 |

Kun lantionympärykseni on 103 cm ja rinnanympärys myös 103 cm

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vyötäröstä. Jos se on yli 73, ei ole.

Vierailija
2/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vyötärönympäryksesi on alle 75 cm, on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnanympärys on enemmän kuin lantion ympärys, mutta aika lähelle joo.

Vierailija
4/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiimalasivartalon vyötärön ja lantion suhde on 0,7. Suhdeluku saadaan jakamalla vyötärönympärys lantionympäryksellä. 0,7 tarkoittaa, että vyötärö on 70 prosenttia lantiomitasta."

Vierailija
5/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla myös laatikko jos vyötärösi on tasapaksu lantion tai rintojen kanssa

Vierailija
6/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Vyötärö ei ole ihan noin pieni mutta mä lihon aina vyötärön kohdalta joten jos laihdutan niin saan varmasti vyötärön kapeammaksi.

Tää pelasti kyllä päivän. Mä oon aina pitänyt kroppaani miehekkäänä, mutta ei se ilmeisesti olekaan.

-ap-

Vierailija
7/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos vyötärökin on 103 cm? Sitten se on putkilo. Tiimalasi ei ole tasapaksu.

Taas jos vyötärö on hoikka, sanottakoon nyt se 75 tai alle, on sinulla kyllä tiimalasivartalo.

Vierailija
8/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vyötäröstä. Jos se on yli 73, ei ole.

Ja siis tarkennan että ite oon kuullut että lantion ja vyötärön erotuksen pitää olla vähintään 30 cm. Sama vyötärön ja rinnanympäryksen kanssa.

Vierailija
9/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos vyötärö erottuu selvästi kapeampana ja rinnan ja lantion ympärys ovat lähellä toisiaan ja on normaalipainoinen niin on. Tietysti lihavampana tiimalasi ei niinkään erotu, eli vaikka olisi tiimalasi niin se hukkuu ylipainon alle.

Vierailija
10/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vyötärö tasapaksu. Poikaystäväkin on kehunut hieroessaan hartioitani että kapenen ihanasti vyötärön kohdalta. Siis vyötärö löytyy nytkin vaikkei niin kapea olekaan lievän ylipainon takia.

-ap-

Vierailija
11/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP:n vyötärönympärys on 115 cm niin ei, et ole tiimalasi :D

Vierailija
12/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mitat 96-60-95 ja olen kuulemma aito tiimalasi eli X-muotoinen. Silloin kun on tiimalasi, niin naisella on kuulemma näkyviä kurveja joka suunnasta katsottuna eli myös sivuilta ja takaa. Ainakin näin minulle kerrottiin kun kävin väri- ja tyylianalyysissä Jenkeissä asuessani. Meidät mitattiin, kerrottiin mitkä mittasuhteet vaatteissa on parhaat, minkälainen kaula-aukko sopii kenenkin vartalotyypin juhlapukuihin, minkä pituinen jakku on paras eri vartalotyypeille, ja lisäksi katsottiin parhaat värit, korut ja omiin väreihin sopivat meikit. Katsottiin parhaat bisnespukeutumisen värit. Mukana oli myös tuoksuihin erikoistunut stylisti joka valitsi meidän persoonien mukaan sopivat tuoksut. Sisustusammattilainen katsoi meidän tyyliin sopivia sisustusvinkkejä.

Oli tosi amerikkalaista mutta ihanan glamouria ja sain tuolta todella paljon hyviä vinkkejä. :)

Vierailija
13/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ap tyytyväinen jos sinulla on tiimalasivartalo! Nykyään naisilla (hoikillakaan) ei ole kapeaa vyötäröä, tasasta pötköö vaan koko kroppa. Kun tiimalasivartaloinen nainen makaa kyljellään, vyötärön kapeus korostuu ja on upea näky.

Vierailija
14/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin myös että tiimalasivartaloon liittyy usein lyhyet jalat. Olenkin manannut usein että mulla on niin lyhyet koivet kun lahkeen tuumakoko 30 on mulle sopiva vaikka olen 170 cm.

-ap-

Vierailija
15/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasin äsken ja on 83 cm. Pitäisi kyllä laihduttaa. Vyötärölle mulle tulee ylimääräiset, ei oikeastaan mihinkään muualle.

-ap-

Vierailija
16/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittasin äsken ja on 83 cm. Pitäisi kyllä laihduttaa. Vyötärölle mulle tulee ylimääräiset, ei oikeastaan mihinkään muualle.

-ap-

Noilla mitoilla et ole tiimalasi, vaan H-vartaloinen tai pehmeänsuora.

Vierailija
17/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Noilla mitoilla et ole tiimalasi, vaan H-vartaloinen tai pehmeänsuora.

Aijaa, vyötärö erottuu kyllä selvästi.

-ap-

Vierailija
18/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalotyypithän on menneet uusiksi ajat sitten, eli ei ole enää X, T, H jne

Tuossa uudet määritelmät;

https://i.pinimg.com/originals/13/b7/5b/13b75be97f5269e02ca629c58cf99f8…

Vierailija
19/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tiimalasi. Tiimalasilla ei tule ylimääräiset vyötärölle, vaan kaikki ylimääräinen menee rintoihin ja takamukseen. 

Vierailija
20/64 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole suora, mulla on sen verran paljon ylimääräistä vyötäröllä. Kun laihdutan niin mahasta lähtee rasvaa, se on 10 cm mahaläskeistä pois ja olen tiimalasi. Kun puristan läskejä kokoon niin vyötärö tulee tosi erottuvaksi. Nyt vaan vähentämään suklaan syöntiä.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä