Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko mielestäsi hyväkuntoinen:

Vierailija
07.05.2006 |

jaksan juosta 5km lenkin ajassa 40 min? synnytyksestä aikaa 10 kuukautta. Urheilutaustaa ei ole ja olen ennemminki " pyöreä" kuin hoikka ihminen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en minäkään.

Vierailija
2/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä olosi tuntuu tuon lenkin jälkeen? erittäin hikiseltä vai kevyesti hikiseltä? tekeekö lenkki missään vaiheessa tiukkaa? entä tuleeko sinulle missään vaiheessa veren maku suuhun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon lenkin. Maasto vaihtelevaa ja lopussa pitkä nousu (vakilenkillä). Välillä kovemmalla sykkeellä tykkään juosta, eli kun lähtee juoksu kulkemaan tekee mieli irrotella...

Verenmaku suussa en ole juossut, se on outo ilmiö minulle.

Ap (joka aloitti vasta aikuisena juoksentelun..)

Vierailija
4/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaerobisella tasolla. eli jos pystyt pitämään sykkeesi aerobisella tasolla 40 minuuttia, kovin huonossa kunnossa et missään tapauksessa voi olla!

joskus on kuitenkin hyvä irrotella (kuten itse sanoit) niin että tuntuu jopa pahlta. saat kuntosi kohoamaan kun välillä juokset epämiellyttävällä syketasolla.

Vierailija
5/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelylenkkejä tekemään. Sitten kun alkoi tympiä se niin kokeilin välillä ottaa juoksuaskelia ja hissukseen mennä jolokottelin niin kauan kuin tuntui siltä että jaksaa...Sitten kun väsyneenä päivän askareista lähtee (kotiäiti kun olen) ulos, on vaan sinnitellyt, että perkele minähän jaksan tuon lenkin vaikka juosta...mutta tärkeimpänä olen pitänyt sitä tarpeeksi hidasta tahtia, eli ei mitään hullua tahtia..Sykemittari on ollut hyvä apu mulle, joka vähän " säätelee" , ettei ala heti alussa liian lujaa mennä....Nyt on vähän alkanut jo tuntumaan siltä, että " juoksuhan kulkee" ja alkaa tulla semmonen " nautittava" fiilis...Tavoite olis jaksaa juosta kesän lopulla 10km:n lenkkejä...Hitaasti ja varmasti vaan...

ap

Vierailija
6/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksusyke ollut siinä 145-170 (ja toki menee nousuissa 180:een myös). Eli ehkä rauhallisella tahdilla syke siinä 145-165...Eli en sitten tiedä onko tää hyvä vai huono, mutta tällainen on syke mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi