Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä jotkut naiset rakastaa miestä joka epäilee naisen haluavan seksiä lähes jokaisen kanssa?

Vierailija
15.10.2018 |

Eikö se ole ällöttävä luulo, että sun oma rakas luulee että haluat panna kaikkia?

Miten tollasta urpoa voi rakastaa edes kun ajatusmaailma on tuolla asteella?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tälläinen mies. Se oli mustasukkainen ja epäili just että haluan panna ties ketä miehiä. Rakastin häntä enkä nähnyt kuinka typerä oli!! Onneksi silmät aukeni myöhemmin!

Vierailija
2/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on todella epävarma itsestään ja se näyttäytyy sitten näinä naurettavina epäilyksinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tälläinen mies. Se oli mustasukkainen ja epäili just että haluan panna ties ketä miehiä. Rakastin häntä enkä nähnyt kuinka typerä oli!! Onneksi silmät aukeni myöhemmin!

No halusitko - rehellisesti? Kyttäsitkö vierasta lihaa?

Vierailija
4/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No halusitko - rehellisesti? Kyttäsitkö vierasta lihaa?

No en tosiaan!!! Väite oli ihantyperä, mutta sai sen miehen näyttämään pikkuhiljaa helkkarin vastenmieliseltä

Vierailija
5/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kaksi todella huonolla itsetunnolla varustettua ihmistä. Mies ajattelee olevansa niin vähäpätöinen, että toki nainen pettää jos tilaisuus tulee. Ja nainen on imarreltu tuosta sairaasta ajatuksenjuoksusta.

Voi toki nainenkin se mustasukkainen olla. Tai molemmat.

Vierailija
6/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei onneksi ole mustasukkainen. Nimittäin "voisi olla" aiheesta, kyttään ja himoitsen jokaista vähänkin miehen näköistä kaksilahkeista. Siis pois lukien kaikki nössöt ja akkamaiset. Mutta toisaalta en ole ikinä harrastanut oikeasti seksiä kenenkään muun kuin aviomieheni kanssa. Mielestäni sen pitäisikin riittää. Mitäs siitä, jos vaikka haluaa miljoonaa ihmist? Kun sitten kuitenkin valitsee vain sen yhden noin niin kuin tosielämässä. Mielikuvitus on sitten ihan oma maailmansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan