Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä, joka ei halua tulla lapsensa synnytykseen mukaan vaikka pääsisi hyvinkin?

Vierailija
14.10.2018 |

Onko normaalia edes?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vain 1 oikea vastaus:

Jätä se sika!

Vierailija
62/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kolmen lapseni synnytyksissä mukana, kaikki rouva veti ilman puudutusta. Kova mimmi sanoisin.

Muistan kun ensimmäisen kanssa laitokselle mentiin , olin aika hermona. Sanoin rouvalle, että optiona pidän sen , että voin poistua salista tarpeen mukaan. Vaimoni ymmärsi kyllä. En kuitenkaan poistunut.

Mutta ymmärrän kyllä miehiä jos hermostuttaa ym.

Olisiko se sitten parempi, että kesken synnytyksen mies tippuu siihen suorilta jaloilta, lyö päänsä ja aiheuttaa lisämurhetta.

Ei sen takia kannata äijäänsä kyllä missään tapauksessa jättää ettei ole synnytyksessä mukana, sehän olisi totaalisen ääliömäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin helpottunut. Saisi täyden synnytysrauhan, kun ei tarvitsisi keskittyä miehen viihdyttämiseen ja naaman peruslukemilla pitämiseen.

Eksä oli synnytyksessä mukana ja vähätteli mun kipuja siinä sekä jälkeen päin. Pilkkasi ja naureskeli siinä ja jälkeen päin, imitoi miltä olin näyttänyt ja vitsaili sillä, mitä kaikkea oli nähnyt. Ja kiukutteli, kun en jutellut hänen kanssaan synnyttäessä vaan vastailin vain lyhyesti (”ei nyt tarvii tiuskia!”).

Eikä ole vitsi. Ihmettelen vieläkin, miksei kätilö heittänyt ulos salista sitä ilkkujaa. Ei ikinä ketään miestä mukaan synnytykseen, jos tilanne tulee ja saan valita.

Vierailija
64/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ehkä haluaisi miestäni synnytyssaliin mukaan, olen niin estynyt ihminen että synnyttäisin mieluusti yksin ilman ketään jos se vain olisi mahdollista. Tarvitsen kuitenkin mieheni paikalle pitämään puolia kivunlievityksen kanssa, hän kun on lääkäri vaikkea synnytyslääkäri olekaan. Kätilöistä on jäänyt todella huono kuva juuri kipulääkkeiden pihtailun vuoksi, "kyllä se vesiallas lievittää kipua odota vaan" joo ei.

Vierailija
65/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin helpottunut. Saisi täyden synnytysrauhan, kun ei tarvitsisi keskittyä miehen viihdyttämiseen ja naaman peruslukemilla pitämiseen.

Eksä oli synnytyksessä mukana ja vähätteli mun kipuja siinä sekä jälkeen päin. Pilkkasi ja naureskeli siinä ja jälkeen päin, imitoi miltä olin näyttänyt ja vitsaili sillä, mitä kaikkea oli nähnyt. Ja kiukutteli, kun en jutellut hänen kanssaan synnyttäessä vaan vastailin vain lyhyesti (”ei nyt tarvii tiuskia!”).

Eikä ole vitsi. Ihmettelen vieläkin, miksei kätilö heittänyt ulos salista sitä ilkkujaa. Ei ikinä ketään miestä mukaan synnytykseen, jos tilanne tulee ja saan valita.

Sinähän nimenomaan SAAT valita. Eli olisit voinut pyytää ohjaamaan tuon irvailijan ulos.

Vierailija
66/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsieni synnytyksissä ja ne eivät antaneet minulle mitään elämyksiä eikä aiheuttaneet erikoisempia tunteita.

Vierailija
67/67 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein inhorealistisin näky. Nainen vääntää toukkaa maailmaan jalat levällään. On kuitenkin yksi samaa sarjaa: koira paskalla (se ilme).

Nyt yrjölle ..