Mitä ostit Hulluilta päiviltä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Olisin ostanut, mutta tuote loppu verkkokaupasta alle aikayksikön. Sen jälkeen ei enää kiinnostanut, olisin ostanut ehkä muutakin, jos eka ostos olisi onnistunut. Hyvä Stokka. Huokutellaan jollain tuotteilla, joita varastossa 10 kpl...EI NÄIN pidetä asiakkaita tyytyväisinä.
Tuskin niitä nyt ihan vain 10 kpl oli. Moni oli varmasti varta vasten valmiina tilaamaan.
Itsekin tilasin netistä keskiviikkona astioita. Olin siis laatinut toivelistan jo etukäteen (mikä muuten oli todella kätsy!), ja heräsin aamuseitsemältä tekemään tilauksen. Sain tilattua tuotteet ongelmitta ja pian ne saapuvatkin jo postitse.
En mitään. Katselin kyllä tuotteita mutta en ostanut mitään, kun en tarvinnut mitään.
Siellä oli niin aneemista, että poistuin melkein heti. Kuulutuksistakaan en saanut selvää, mitä tarjosivat. Säästin näin 80-100 euroa, sillä tuon verran on yleensä mennyt.
Miehelleni ja tyttärelle hajuvedet. Pojalle hupparin. Itselleni en mitään. Nämäkin ostokset annan vasta jouluna lahjoina.
Sukkiksia ja kosteusvoiteen, jotka joka tapauksessa tarvitsin.
Vierailija kirjoitti:
Herkusta salaatteja, mausteita, juustoa, leipää, mysliä, mehua, jäätelöä, jogurttia, suklaata ja haamumunkkeja.
Peruskosmetiikkaa, pyykinpesuainetta, sukkahousut ja legginsit.
Miltä ne haamumunkit maistuu, banaanille?
Muoviämpäreitä, muovikasseja, muovihedelmiä, muovikukkia ja kaikenlaisia muita muovituotteita.
Herkusta ruokaa, ripsarin ja muutamia keittiövälineitä.
Tällä kertaa ei muuten vissiin ollut iltatärppejä?
Vierailija kirjoitti:
Olisin ostanut, mutta tuote loppu verkkokaupasta alle aikayksikön. Sen jälkeen ei enää kiinnostanut, olisin ostanut ehkä muutakin, jos eka ostos olisi onnistunut. Hyvä Stokka. Huokutellaan jollain tuotteilla, joita varastossa 10 kpl...EI NÄIN pidetä asiakkaita tyytyväisinä.
Et vain osaa käyttää sitä verkkokauppaa! Ne tuotteet pystyi ottamaan etukäteen muistilistalle ja sitten tasan klo 7 tai 9, kun räiskähtävät myyntiin, siirtämään ostoskoriin. Itse sain näin kaikki haluamani tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Herkusta ruokaa, ripsarin ja muutamia keittiövälineitä.
Tällä kertaa ei muuten vissiin ollut iltatärppejä?
Oli iltatärpit tälläkin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
SNES classic minin.
Mulla oli ostoslistalla NES classic mini, mutta meni sivu suun. Olis aika söpöä laittaa alkuperäinen ja tuo mini vierekkäin hyllyyn. :) Noh, ehkä joulupukki tuo. Terv. N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SNES classic minin.
Mulla oli ostoslistalla NES classic mini, mutta meni sivu suun. Olis aika söpöä laittaa alkuperäinen ja tuo mini vierekkäin hyllyyn. :) Noh, ehkä joulupukki tuo. Terv. N39
Harmillinen puoli että NES minissä ei ole kuin yksi ohjain ja pelitkin vähän kökköjä, pari hyvää tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkusta salaatteja, mausteita, juustoa, leipää, mysliä, mehua, jäätelöä, jogurttia, suklaata ja haamumunkkeja.
Peruskosmetiikkaa, pyykinpesuainetta, sukkahousut ja legginsit.
Miltä ne haamumunkit maistuu, banaanille?
Miksi mun kysymystä "miltä haamumunkit maistuu" on alapeukutettu?
Marimekon pupumukit, Kora Organics -merkkisiä kosmetiikkatuotteita, yhden seerumin (en muista merkkiä), Kanniston korvapuusteja.
Adidaksen hupparin joululahjaksi pojalle, Gugguun paidan ja housut ja Lumenen primer.
Museokortin hintaan 59e! Oltiin harkittu noita tosi kauan, mutta 68e hinta tuntui vaan liian isolta. Oltais varmaan kumminkin ostettu ne nyt ennen talven tuloa niin toi hullujen päivien alennus ilahdutti kovasti!
^ sama suomeksi siis: lintuhäkki-talipalloautomaattia.