Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit vankilaan, mikä olisi se asia mitä jäisit kaipaamaan eniten? (vapaus ei nyt käy vastaukseksi)

Vierailija
14.10.2018 |

Koska kaikki vastaisivat automaattisesti vapaus, niin jätetään se nyt tästä pois.

Olisiko se kenties puolisosi, harrastuksesi, työsi vai jotain muuta?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso, kaverit, päihteiden käyttö, nettipelit. Tässä järjestyksessä.

Vierailija
2/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vanha koirani, joka ihmettelisi että olen hylännyt hänet ja vielä viimeisillä hetkillään. Elinaikaa luvattu maksimissaan kolme kuukautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Vierailija
4/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokailtainen🍷<3

Vierailija
5/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ja puoliso

Vierailija
6/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus

Vierailija
7/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisyys

Vierailija
8/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mikään. Itse asiassa elämäni varmaan muuttuisi rikkaammaksi vankilassa

Vierailija
9/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siellä käyttää pinsettejä tai sheiveriä? Jos ei saa poistaa leukakarvoja eikä nyppiä kulmia, niin se olisi varmaan pahinta. T. Karvanaama

Vierailija
10/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti koirani

Vierailija
11/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuutta tavata läheisiäni kun haluan ja kun he haluavat, mahdollisuutta lähteä luontoon, esteettisesti miellyttävää, kodikasta, turvallista ympäristöä. Mahdollisuutta suunnitella aikatauluni itse (tämä mahdollista nytkin enimmäkseen vain vapaapäivinä). Oletteko muuten vierailleet vankiloissa?

Vierailija
12/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mieleen.

Vierailija
13/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aika.

Vierailija
14/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan mikään. Itse asiassa elämäni varmaan muuttuisi rikkaammaksi vankilassa

Voitko perustella tätä?

Vierailija
15/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihana elämä: lemmikit, ystävät ja omaiset, vehreä ja hyvältä tuoksuva luonto, kirjallisuus, taiteet ja liikunta. Puhtaus ja siisteys. Hiljaisuus. Turvallinen ympäristö.

Vierailija
16/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelle tulee joskus sama mieleen kun kattelen Orange is the new blackia:D että mäkin voisin mennä vankilaan jos siellä on tollasta. Laaja lojaali ystäväpiiri ja ruoka pöydässä kellonlyömälleen ym. Mutta joo tuskin vankila oikeasti rikastuttaa kenenkään elämää.

Vierailija
17/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itelle tulee joskus sama mieleen kun kattelen Orange is the new blackia:D että mäkin voisin mennä vankilaan jos siellä on tollasta. Laaja lojaali ystäväpiiri ja ruoka pöydässä kellonlyömälleen ym. Mutta joo tuskin vankila oikeasti rikastuttaa kenenkään elämää.

Lojaalista ystäväpiiristä tulee ekana mieleen, että varmasti aika monella vankilaan päätyneellä on raskaita painolasteja menneisyydessä, persoonallisuus- ja mielenterveyshäiriöitä sekä päihderiippuvuutta. Nämä aiheuttavat haasteita ihmissuhteisiin. Niin, tv-sarjat eivät kerro totuutta. Hyvä sarja silti.

Vierailija
18/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin lapseni, mutta ainoa syy miksi joutuisin vankilaan olisi lapseni murhaajan tappo, niin en kai kaipaisi sen jälkeen enää mitään.

Vierailija
19/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuutta ostaa suklaata omilla rahoilla ja muutenkin käyttää omaa rahaa

Vierailija
20/29 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuutta ostaa suklaata omilla rahoilla ja muutenkin käyttää omaa rahaa

Vankilassa voi käyttää omaa rahaa juurikin esim. suklaan/muiden herkkujen ostamiseen. Myös esim. tonnikalaa tai jugurttia on mahdollisuus ostaa itselle.