Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeessa lunttaaminen

Vierailija
14.10.2018 |

Olen 13 vuotias poika ja minulla on kemian koe ensi keskiviikkona ja en ole kovin hyvä kemiassa.
Olisiko kellään jakaa hyviä lunttaustapoja ,koska en haluaisi nelosta kokeesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itse olen 14v tyttö. Kirjoita kaavoja yms mitä teillä nyt on nilkkaan, sitten koetilanteessa vedä sukkaa vähän alaspäin niin näet. Tai ranteisiin, tai sormien väleihin ja sivuihin. Tai kirjoita lappuun ja lappu penaaliin, ja kun otat esim. teroitinta tai kumia, katsot samalla siitä. Suosittelen kuitenkin ensisijaisesti ihan vaan huolellista lukemista, lunttauksessa on aina riskinsä. Jos sulla on ensi keskiviikkona koulua, sulla on ollu tää viikko syyslomaa. Eikös silloin olisi ollut aikaa lukea?

Vierailija
2/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan opettelet ne asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mulla alkaa kahen viikon päästä syysloma ku asun Länsi-Suomessa eli mulla on vielä noin 2vk koulua ennen lomaa.

Vierailija
4/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, itse olen 14v tyttö. Kirjoita kaavoja yms mitä teillä nyt on nilkkaan, sitten koetilanteessa vedä sukkaa vähän alaspäin niin näet. Tai ranteisiin, tai sormien väleihin ja sivuihin. Tai kirjoita lappuun ja lappu penaaliin, ja kun otat esim. teroitinta tai kumia, katsot samalla siitä. Suosittelen kuitenkin ensisijaisesti ihan vaan huolellista lukemista, lunttauksessa on aina riskinsä. Jos sulla on ensi keskiviikkona koulua, sulla on ollu tää viikko syyslomaa. Eikös silloin olisi ollut aikaa lukea?

Öö mulla alkaa kahen viikon päästä syysloma ku asun Länsi-Suomessa eli mulla on vielä noin 2vk koulua ennen lomaa.

Vierailija
5/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille ei muuten ihan oikeasti tee hyvää olla täällä palstalla.

Vierailija
6/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille ei muuten ihan oikeasti tee hyvää olla täällä palstalla.

Miten niin ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme