Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hoki treffien aikana ainakin 5 kertaa "mä en sitten ole niin mukava miltä mä näytän"

Vierailija
14.10.2018 |

Olikohan vaan jotain alkukankeutta tms.? ettei keksinyt muuta sanottavaa. Toisti tuota silloin kun avasi minulle ovia ja kiitin, kun hän maksoi ravintolassa laskun ja kun saattoi minut illan päätteeksi kotiovelle.

Tuli vähän kummallinen vaikutelma, vaikkei hän vaikuttanut mitenkään uhkaavalta?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kehtaa antaa toisen maksaa 🙊🙈 jos kaksi aikuista, työssäkäyvää ihmistä treffeillä, niin miten täynnä itseäsi ja itsekäs sun täytyy olla, että oletat toisen maksavan sun puolesta. En kehtaisi. Ainoastaan, jos tietäisin, että itse tarjoan seuraavaksi.

Tulisi ihan hyväksikäyttäjä olo ja sellainen, etten ole tasavertainen aikuinen toisen kanssa.

Voi hpösöt taas vetää vaikka mitä johtopäätöksiä. Ap ei kertonut miten maksutilanne meni kun ei se kuulu asiaan. Mutta jatketaan nyt tätä ohista niin minulle on mies väkisin maksanut. Tunki korttiaan tarjoilijalle ja väitti minulle vastaan kun sanoin että maksan omani.

No sitten kai tarjosit sinä väkisin seuraavan? Niin minä olisin tehnyt. Olen nainen, jolle äiti opetti itsekunnioitusta.

Joo, treffithän menevätkin oikein hyvin kun vuorotellen luodaan kiusallisia tilanteita. Lienet sinkku?

Kiusallisia? Onko susta kiusallista tarjota omalla vuorollasi?

Onhan se nyt todella kiusallista lähteä toisille treffeille sellaisen kanssa jota ei enää halua tavata.

Vierailija
42/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsonut monta kilttimiesvideota ja yrittää nyt esittää luonteensa vastaisesti.

Linkkiä noihin videoihin?

https://areena.yle.fi/1-4140771

YouTubessa lienee vaikka kuinka paljon. Areenastakin löytyy ainakin tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kehtaa antaa toisen maksaa 🙊🙈 jos kaksi aikuista, työssäkäyvää ihmistä treffeillä, niin miten täynnä itseäsi ja itsekäs sun täytyy olla, että oletat toisen maksavan sun puolesta. En kehtaisi. Ainoastaan, jos tietäisin, että itse tarjoan seuraavaksi.

Tulisi ihan hyväksikäyttäjä olo ja sellainen, etten ole tasavertainen aikuinen toisen kanssa.

Voi hpösöt taas vetää vaikka mitä johtopäätöksiä. Ap ei kertonut miten maksutilanne meni kun ei se kuulu asiaan. Mutta jatketaan nyt tätä ohista niin minulle on mies väkisin maksanut. Tunki korttiaan tarjoilijalle ja väitti minulle vastaan kun sanoin että maksan omani.

No sitten kai tarjosit sinä väkisin seuraavan? Niin minä olisin tehnyt. Olen nainen, jolle äiti opetti itsekunnioitusta.

Joo, treffithän menevätkin oikein hyvin kun vuorotellen luodaan kiusallisia tilanteita. Lienet sinkku?

En nyt ihan seuraa logiikkaasi. Kiusallista olisi se, että käyttäytyy, kuin loiseläjä, ja antaa toisen aina maksaa.

Seurustelen, kiitos kysymästä.

Mitä minun olisi pitänyt tilanteesta tehdä etten nyt olisi loiseläjä? Oman kortin antaminen tarjoilijalle kun mies työntää sitä pois oli jo kiusallinen tilanne jossa oli mukana myös kolmas ihminen eli tarjoilija. Olisko pitänyt alkaa huutaa miehelle kun sanominen ei mennyt perille?

Alkakaamme käyttää tätä jos joku koittaa tarjota. Pistetään show pystyyn koko ravintolalle. Toimii myös baarissa jos on tarpeeksi kantava ääni. Kannattaa myös heittää mukaan se näkökulma koittaako mies ostaa seksiä.

Vierailija
44/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö olen työssäni kuullut/nähnyt tehtävän riskiarvioita tietynlaiselle ihmistyypille ja kyllä niissä yleensä uskotaan jos ihminen sanoo tekevänsä jotain esim. tappaa itsensä tai jonkun muun. Kannattaa sis uskoa jos joku sanoo jotain.

Vierailija
45/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika vähästäpä sun kokemus aikuisuudestasi horjuu. Mulle voi tarjota, mä voin tarjota tai kumpikin voi maksaa omansa. Ihan sama!

Vierailija
46/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähästäpä joidenkin itsekunnioitus on kiinni.

Vierailija
47/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aikanaan varoittanut miestä, etten ole kovin luotettava. Mutten mihinkään väkivaltaisuuteen tms viitannut. Joskus tulee tarve varoittaa jos tuntuu, että toisella on itsestä liian ihanteellinen kuva.

Vierailija
48/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies maksoi? Etkö kannata tasa-arvoa?

Alanuolta kaksinaismoralisteilta ja tekopyhiltä naisilta, jotka väittävät olevansa feministejä, paitsi silloin, kun lasku saapuu.

Kyllä tosimies ymmärtää maksaa, jos nainen oikeesti kiinnostaa.

Vierailija
49/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies sanoi ekan yön jälkeen, että hänen veljensä on se hyvis ja hän se pahis.

So true 😑

Vierailija
50/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli vitsi, jota hän aikoo toistella niin kauan, että tajuat nauraa (ettei mene hyvä vitsi hukkaan) tai sitten hän oikeasti olisi halunnut kertoa itsestään jonkin piirteen ja halusi, että kysyt häneltä, millä tavalla hän ei ole mukava. Tai sitten tämä eniten kerrottu juttu, että psykopaatit ohimennen yleensä varoittavat itsestään. (on tapahtunut minullekin, tyyppi pyysi treffeille, mutta kehotti kuitenkin itse harkitsemaan asiaa huolellisesti, osoittautui myöhemmin sen verran oudoksi, että katkaisin yhteydenpidon).

Vierailija
51/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten psykopaattien kanssa ala silleen.

Vierailija
52/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies sanoi heti alussa, että hänellä on sitten tapana sössiä koko juttu ennen pitkää. Otin sen lähinnä humoristisena, itseironisena heittona. Nyt tiedän, että hän vain tunsi itsensä hyvin, ja minunkin olisi kannattanut varoitusta uskoa.

Vierailija
53/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran tällaista.. vaikutti tosi kivalta ihmiseltä, herttaiselta ja ymmärtäväiseltä, mutta hän muistutteli aina välillä ettei ole niin kiva oikeasti. Selitti kuinka kaikki aina ihastuvat häneen, vaikka hän osaa olla kuulema oikea kus*pää. Oli vaikea uskoa päälle päin, mutta tyyppi oli oikeassa, ja paljastui lopulta aivan sekopääksi. Sai raivokohtauksia, manipuloi, eli myös jonkinlaista kaksoiselämää, johon liittyi myös sekoilua työasioissa..

Vierailija
54/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on jotain perversioita, nahkahanskafetissia, tms?

Vierailija
55/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, yksi naikkonen hoki että on oikeasti uskonnollinen ja kaikenpuolin mukava. Pitihän tuo paikkansa, lauleli ave satanaa seksin aikana ja joi vuohen verta. Eli ihan normaali suomalainen nainen.

Vierailija
56/56 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luonnehäiriöiset ihmiset todella varoittavat ensitapaamisella, mutta harva tietenkään ottaa tosissaan kun ajattelee vitsiksi. Homma on osa "peliä", minkä hän oikeuttaa varoittamalla tollai. Kehotan uskomaan nyt häntä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä