Mies hoki treffien aikana ainakin 5 kertaa "mä en sitten ole niin mukava miltä mä näytän"
Olikohan vaan jotain alkukankeutta tms.? ettei keksinyt muuta sanottavaa. Toisti tuota silloin kun avasi minulle ovia ja kiitin, kun hän maksoi ravintolassa laskun ja kun saattoi minut illan päätteeksi kotiovelle.
Tuli vähän kummallinen vaikutelma, vaikkei hän vaikuttanut mitenkään uhkaavalta?
Kommentit (56)
olisit hokenu sille 5 kertaa, että toisia deittejä ei tule
Kokemuksen perusteella yleesä sellaset vähä vässykät on tollasia ittensä vähättelijöitä. Sit jos seurustelisitte ja tulis jotain pientä kinaa nii heti voi pelata "mähän varotin sua" -kortin. Emt voi olla kankeutta, voi enteillä vähä vaikeeta henkilöä..
Luulee olevansa cool pelimies. Jos haet muuta kuin seksiä niin unohda. Selviä mielenterveysongelmia.
Katsonut monta kilttimiesvideota ja yrittää nyt esittää luonteensa vastaisesti.
Miksi mies maksoi? Etkö kannata tasa-arvoa?
Se totesi, ettet ole parisuhdetasoa, mut pedinlämmittäjäksi kelpaat. Siitä se koittaa varoittaa. Ettet odottaisi liikoja.
Mä en sitte ole niin helppo miltä näytän
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä noihin videoihin?
Mua aihe olisi kiinnostanut ja olisin vaatinut saada tietää, että mitä hän tarkoittaa. Millä lailla hän sitten ei ole mukava, mitä ikävää hänestä tulee paljastumaan, jos treffailu jatkuu?
Mistä se tietää, miten mukavalta toisen silmiin näyttää...
Vierailija kirjoitti:
Olikohan vaan jotain alkukankeutta tms.? ettei keksinyt muuta sanottavaa. Toisti tuota silloin kun avasi minulle ovia ja kiitin, kun hän maksoi ravintolassa laskun ja kun saattoi minut illan päätteeksi kotiovelle.
Tuli vähän kummallinen vaikutelma, vaikkei hän vaikuttanut mitenkään uhkaavalta?
Jos koitti sitä sanoa, ettei hän ole mikään kynnysmatto, jota voit hyväksikäyttää? Oletit ilmeisesti, että hän maksaa kaiken?
Koitapa seuraavalla kerralla löytää itsestäsi vähän itsekunnioitusta ja ylpeyttä, ja tarjoa sinä vuorollasi. ☺
No hui, en olisi kyllä päästänyt kotiovelle, kivan stalkkerin saatat siitä saada.
Pelkäsi että pidät kilttimiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies maksoi? Etkö kannata tasa-arvoa?
Alanuolta kaksinaismoralisteilta ja tekopyhiltä naisilta, jotka väittävät olevansa feministejä, paitsi silloin, kun lasku saapuu.
Kanattaa uskoa, kun ihminen sanoo olevansa epämiellyttävä. Jotain vikaa hänessä joka tapauksessa on, normaali mies ei toistelisi tuota.
Miehen mielipide: hän sai tunteen, että etsit vakavaa suhdetta. Hän vaan seksin perässä. Voi olla, että oli alunperinkin, tai sitten suhun paremmin tutustuttuaan tajusi tämän. Et tainnut olla mitään erityisen tasokasta keskusteluseuraa?
Kerran kuultuna tuo voisi olla jopa ihan hauska vitsi, mutta kieltämättä toisen kerran kohdalla alkaa jo herättää epäluuloja - saati sitten viidennen... :D Ehdotan myös laittamaan uutta matoa koukkuun!
Miten joku kehtaa antaa toisen maksaa 🙊🙈 jos kaksi aikuista, työssäkäyvää ihmistä treffeillä, niin miten täynnä itseäsi ja itsekäs sun täytyy olla, että oletat toisen maksavan sun puolesta. En kehtaisi. Ainoastaan, jos tietäisin, että itse tarjoan seuraavaksi.
Tulisi ihan hyväksikäyttäjä olo ja sellainen, etten ole tasavertainen aikuinen toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä noihin videoihin?
Esim.
Luultavasti puhui totta. Uutta matoa koukkuun...