Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihavalla yhtä hyvät mahdollisuudet saada kumppani kuin laihalla?

Vierailija
14.10.2018 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa jopa paremmat mahdollisuudet. 

Höps.

30kg sitten olin normaalipainoinen ja miehet kiinnittivät huomiota. Miehet tulivat baareissa iskemään, saattoivat luoda pitkiä katseita kaupassa, kirjastossa tai kaupungilla... Minua lähestyivät hoikat, urheilulliset, pullukat miehet. Kaikenlaiset miehet.

Nyt 30kg painavampana olen miehille ilmaa. Kukaan ei edes vilkaise minua. Eivät edes pullukat. Että sellaista...

Lihavalla naisella ei totisesti ole yhtä hyvät, saati paremmat, mahdollisuudet löytää kumppania kuin hoikalla/normaalipainoisella.

Vierailija
42/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oman kokemukseni mukaan jo pienikin ylipaino haittaa. Olen itse lihonut sen verran etten kehtaa esim. tiukkaa paitaa pitää. BMI 25. Yritän päästä takaisin entiseen mutta tällä hetkellä ei kyllä kukaan vilkaisekaan. Vaikka olisi ykköset päällä yöelämässä - ja mulla kuitenkin on hyvä fiilis liikakiloista huolimatta, pidän hauskaa ja nauran paljon. Sen sijaan superhoikkaa kaveria isketään jo ratikassa matkalla kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ovat ällöttäviä, oli ne sitten naisia tai miehiä. En iki maailmassa suostuisi seurustelemaan lihavan naisen kanssa.

Vierailija
44/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mukaa kun kansa lihoaa niin mahdollisuudetkin paranevat.

Vierailija
45/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jopa parempi. Lihavilla on YLEENSÄ isommat tissit kuin laihalla. Isot tissit > everything else. En tiedä yhtäkään isotissistä joka ei olisi suhteessa.

Vierailija
46/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylipainoa sellaset n 15kg mutta kun suurin osa siitä on ns strategisesti oikeilla paikoilla (ns muodokas nainen) niin ottajia on todellakin aina riittänyt. Itse olen viehattynyt hoikkiin mutta lihaksikkaisiin miehiin ja niitäkin on riittänyt

Ja ihan vakavasti puhuen, että kyse on kuitenkin enemmän luonteesta kuin painosta ainakin jos etsitään jotain pysyvämpää kuin yhden illan seura

Vierailija
47/48 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ylipainoa sellaset n 15kg mutta kun suurin osa siitä on ns strategisesti oikeilla paikoilla (ns muodokas nainen) niin ottajia on todellakin aina riittänyt. Itse olen viehattynyt hoikkiin mutta lihaksikkaisiin miehiin ja niitäkin on riittänyt

Ja ihan vakavasti puhuen, että kyse on kuitenkin enemmän luonteesta kuin painosta ainakin jos etsitään jotain pysyvämpää kuin yhden illan seura

Näin saattaisi kuvitella. Mutta lihava harvoin saa edes mahdollisuutta näyttää miellyttävää luonnettaan, kun kukaan ei edes vilkase.

Vierailija
48/48 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jopa parempi. Lihavilla on YLEENSÄ isommat tissit kuin laihalla. Isot tissit > everything else. En tiedä yhtäkään isotissistä joka ei olisi suhteessa.[/quo

Puhutko teini-ikäisistä? Aikuiselle miehelle moisella ei ole väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan