Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihavalla yhtä hyvät mahdollisuudet saada kumppani kuin laihalla?

Vierailija
14.10.2018 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että on. Jos nyt omaa lähipiiriä mietin niin kaikilla on aina ollut suhdeita ja tapailua oli sit paksumpi tai hoikempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hoikkuutta ihannoidaan ja siksi hoikille on enemmän ottajia. Lihavuutta puolestaan pidetään monesti negatiivisena asiana.

Vierailija
4/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos bmi on max 30.

Vierailija
5/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei jos puhutaan alle nelikymppisistä, vanhemmiten sillä ei ole enää niin isoa merkitystä.

Vierailija
6/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se lihava löydä toisen lihavan?

Vierailija
7/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naisilla

Vierailija
8/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen huomannut, että luonteella ei ole juuri mitään väliä. Voit olla vaikka minkälainen k-pää, ylimielinen ja itsekäs, mutta kumppaneita löytyy, jos olet hoikka ja hyvännäköinen. Sen sijaan, jos olet mukava, rento ja helppo luonne, hyvin koulutettu, hyvässä ammatissa, MUTTA ylipainoinen... Ei mitään saumaa löytää kumppania. 

Vierailija
9/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Ylipainoisella siskollani riittää koko ajan vientiä, suunnilleen ovelta tulevat hakemaan. Minä olen normaalipainoinen ja ollut viimeiset kymmenen vuotta sinkkuna. Joten ei se ylipaino mitään oikeasti merkitse, vaan muut ominaisuudet. 

Vierailija
10/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kirjoitti:

Ei. Olen huomannut, että luonteella ei ole juuri mitään väliä. Voit olla vaikka minkälainen k-pää, ylimielinen ja itsekäs, mutta kumppaneita löytyy, jos olet hoikka ja hyvännäköinen. Sen sijaan, jos olet mukava, rento ja helppo luonne, hyvin koulutettu, hyvässä ammatissa, MUTTA ylipainoinen... Ei mitään saumaa löytää kumppania. 

Tämä!

BMI 30 on aikalailla raja. Yli sen olevia naisia ei edes vilkaista.

Vierailija
11/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole kirjoitti:

Tämä!

BMI 30 on aikalailla raja. Yli sen olevia naisia ei edes vilkaista.

Tyttöystäväni BMI oli suhteen alkaessa 32 eikä ole läheskään isoin tyttö, jota olen lähestynyt. Toki olen lähestynyt myös ihan normaalipainoisia ja hoikkiakin

Vierailija
12/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai jos lihava hakee kumppanin muiden lihavien joukosta ai niin  nehän ei kelpaa

Vierailija
13/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olin mieheni kanssa kaupassa tänään ja siellä tepasteli kaksi aivan järjettömän lihavaa pariskuntaa. Sillä oli teepaita ja vatsa roikku sen paidan alta. Nainen oli sellaine joka keinu joka askeleella. Pullaa ja olutta kärry täyteen. Luulis tossa vaiheessa jo heräävän.

Vierailija
14/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoilla naisilla on parempi mahdollisuus saada maksua seksistä, lihavilla ei niinkään

-ja miks??? :D Ai laiha vartalo on jotenki arvokkaampi??

entä jos on ruma ja laiha? sellasellako muka paremmat mahollisuudet rikastua ja lihava ja kaunis?? :DD

en usko..

Vierailija
15/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onks se joku mahdollisuus että pääsee huoraksi?? :DDDDDD

Vierailija
16/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpuuta lihava nainen lihavaa miestä, jos ei ole pakko ja tietenkin myös päinvastoin.

Vierailija
17/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Olen 10 kiloa ylipainoinen, ja saanut olla yksin koko ikäni.

Vierailija
18/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Olen 10 kiloa ylipainoinen, ja saanut olla yksin koko ikäni.

Syy on jo muu.

Vierailija
19/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painolla ei ole ainakaan minulle väliä. Mietin kumppanin painoa vain, jos hän olisi sairaaloisen alipainoinen tai niin ylipainoinen, että ei pääse itse sängystä ylös. Luonne on se ratkaiseva, vaikka osa miehistä ja naisista valitsevatkin kumppaninsa pinnallisesti ulkonäön perusteella.

Vierailija
20/48 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei jos puhutaan alle nelikymppisistä, vanhemmiten sillä ei ole enää niin isoa merkitystä.

Niinkö, miksei? Esim. minä yli 40, haaveilen käytännössä lähes ammattiurheilijatason (ikämiehet) miehestä. Sanoisin että paremmat mahdollisuudet minulla olisi jos olisin laiha. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme