Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihan kulutuksen kasvu jonkinlainen vastareaktio veganismin tuputtamiselle?

Vierailija
14.10.2018 |

Syyllistäminen on saanutkin aikaan juuri päinvastaisen reaktion kuin on toivottu?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.Olen niin kypsä veganismin tuputtamiseen etten aio vähentää lihan kulutusta grammaakaan.

Vierailija
2/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teille on veganismia tuputettu? En ole huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teille on veganismia tuputettu? En ole huomannut.

Heh heh

Vierailija
4/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Ainakaan mua ei kiinnosta kuulla enää mistään kasvissyöntiin liittyvästä eikä etsiä tietoa. Ja teininä mä halusin alkaa vegaaniksi, mutta vanhemmat kielsi. Nyt sana veganismi alkaa nostaa mulla karvat pystyyn, kun sitä tuputetaan ihan jatkuvasti.

Vierailija
5/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan vuosikymmeniä jatkunut trendi, joka näkyy jo sairauksien kasvuna pian eliniän laskuna.

Jos olisi, voisi sitä kutsua darwinismiksi, eli ihminen typeryydellään eliminoi itsensä geenipoolista.

Vierailija
6/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.Olen niin kypsä veganismin tuputtamiseen etten aio vähentää lihan kulutusta grammaakaan.

Hyviä makkaroita sitten vaan syöpää odotellessa.

Vierailija
7/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti. Ainakaan mua ei kiinnosta kuulla enää mistään kasvissyöntiin liittyvästä eikä etsiä tietoa. Ja teininä mä halusin alkaa vegaaniksi, mutta vanhemmat kielsi. Nyt sana veganismi alkaa nostaa mulla karvat pystyyn, kun sitä tuputetaan ihan jatkuvasti.

Kai myös käytät huumeita, koska valistusta tuputetaan joka suunnasta?

Vierailija
8/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuorehkot aikuiset ovat eläneet ensimmäisinä lapsina sellaista aikaa kun kaikenlaista lihaa oli aina saatavilla ja sitä oli ruokapöydässä joka aterialla. Useimmat eivät kyseenalaista vanhoja tottumuksia.

Vierailija
9/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani ainakin. Ruokavalio on ihmisen yksityisasia.

Vierailija
10/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt sentään?

Itselläkin on kyllä lihan kulutus kasvanut, kun olen nyt sitä syönyt jo varmaan 2 kertaa tässä parin kuukauden sisään, yleensä en raski ostaa, mitä nyt jotain makkaraa.

Ostin kyllä myös härkäpapurouhetta ja soijaa, vaikka veganismi on ajatuksena ihan vieras ja sitä noudattavat paasaajat ärsyttäviä.

Vierailija
11/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista vastareaktiota ainakin on hyvin paljon havaittavissa ihmisten ajattelussa, tällä palstallakin. Varmasti vaikuttanut lihan kulutuksen kasvuun.

Vierailija
12/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, länsimaissa ylipaino (syöminen) on muutenkin kasvussa, joten uskon, että ylipäänsä kaiken p*skan syöminen on kasvussa, etenkin sokerin. (En siis tarkoita p*skalla lihaa vaan epäterveellistä ruokaa.) Täysvegaaniruokavalion tuputus taas mustavalkoisesti kaikille on ärsyttävää ja haitallista. Terveellistä ja kasvispainotteista syömistä vastaan minulla ei ole mitään.

Vierailija
13/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön lähinnä naudan kaikkia osia mahdollisimman monella eri tavalla valmistettuna. Toinen suurherkku ovat katkaravut ja jättikatkaravut. Lisukkeina syön kasviksia ja juureksia paljon. Olenko murhaaja?

Vierailija
14/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani ainakin. Ruokavalio on ihmisen yksityisasia.

Eli et syö niin kuin haluat, vaan annat muiden (vieläpä halveksumiesi) vaikuttaa syömiseesi.

Vierailija
15/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön lähinnä naudan kaikkia osia mahdollisimman monella eri tavalla valmistettuna. Toinen suurherkku ovat katkaravut ja jättikatkaravut. Lisukkeina syön kasviksia ja juureksia paljon. Olenko murhaaja?

Ketjussa kysyttiin, oletko niin jääräpäinen että syöt lihaa enemmän kuin haluaisit, vegaanitrendin vuoksi.

Vierailija
16/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa kysyttiin, oletko niin jääräpäinen että syöt lihaa enemmän kuin haluaisit, vegaanitrendin vuoksi.

No kyllä minä syön sitä lihaa tai mereneläviä enemmän kuin niitä heiniä.

Vierailija
17/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei kiinnosta ympäristöasiat eikä etiikka, koska joku on joskus sanonut jotain? :D

Vierailija
18/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä syön sitä lihaa tai mereneläviä enemmän kuin niitä heiniä.

Missä on heinää tarjolla?

Vierailija
19/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vegaani tai edes kasvissyöjä, lokeroituna olen kai fleksaaja. Itse sanoisin että syön maalaisjärjen mukaisesti kasvispainotteisesti. Ajatus, että joku söisi lihaa uhitellakseen, tuntuu naurettavalta. Toivottavasti kukaan ei niin tee.

Vierailija
20/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista vastareaktiota ainakin on hyvin paljon havaittavissa ihmisten ajattelussa, tällä palstallakin. Varmasti vaikuttanut lihan kulutuksen kasvuun.

Täällä kyllä eniten näkyy tätä liha-aktivistien öyhkäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi