Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppoputkassa Virossa

hävettää
14.10.2018 |

Tuli juhlittua Suomen voittoa Virosta vähän turhan innokkaasti ja sammuin. Heräsin paikallisesta juoppoputkasta.

Suomessa vastaavista reissuista jää merkintä poliisin omiin järjestelmiin, jotka voivat tulla ilmi turvallisuustarkastuksessa. Miten on asian laita, kun törttöily tapahtui ulkomailla?

Tuskin näkyy Suomen poliisin järjestelmissä eikä tule näin esiin turvallisuusselvityksessäkään?

Kyllä osaa hävettää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pohjat tossa putkahommelissa. Oltiin Virossa työtehtävissä. Joku oli sit ryöstänyt jonkun ja tuntomerkit osu muhun. Poliisit pysäytti ja kyytiin. Kuulusteluihin heti.. Selitin, että olen työjutuissa ja pitäs olla kuvaamassa mainosta kohtapuoliin. Ei äijä uskone heti ja oli tunkemassa mua koppiin. Viron putkat oli niin täynnä, että ei se pystyny laittaa mua putkaan. Niin se äijä sit pohti siinä mitä tekis ja samalla selitin, että minä olen syytön, soittakaa hyvä mies tohon numeroon. Ei, odotellaan nyt vaan. Noh se ei sit muuta keksiny, niin se tunki mut vttu siivouskomeroon. Siellä mä istuin ämpärin päälle ja venttailin mitä tapahtuu. 6 tuntia komerossa ja pääsin veke, kun työkaverit ja ne tuottajat ja muut pamahti paikalle. Sit se selvis etten ole minä, jota etsivät.

Vierailija
2/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että näkyy Suomessa. Oot kuivilla jahka krapula hellittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään väliä tuollasilla. Ei suomessakana putkareissusta poliisit kirjottele seuraavana päivänä iltapäivälehtiin, että kenen nimisiä siellä oli. Mitä väliä? Oliko edes paremmat putkat kuin Suomessa?

Vierailija
4/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa varmaan kannattaa vähän vähentää sitä juomista?

Vierailija
5/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä näkyy merkintä eli jos vaikka hakeudutaan töihin mihin tarvitaan selvitys, niin näkyy myös Viron putkareissu.

Vierailija
6/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mitään väliä tuollasilla. Ei suomessakana putkareissusta poliisit kirjottele seuraavana päivänä iltapäivälehtiin, että kenen nimisiä siellä oli. Mitä väliä? Oliko edes paremmat putkat kuin Suomessa?

Tietyissä tilanteissa ihmisestä tehdään selvitys ja siinä seulontaan joutuu nimenomaan putkareissut.

Vierailija
7/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä tilanteissa ihmisestä tehdään selvitys ja siinä seulontaan joutuu nimenomaan putkareissut.

No just joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi