Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä minkälaisia töitä voisin hakea tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
14.10.2018 |

Olen palaamassa hoitovapaalta työelämään ja pitäisi löytää uusi työpaikka, koska nykyisessä työpaikassa (vakipaikka, josta jäin äitiyslomalle) työhön kuuluu liikaa matkustamista ja se ei sovi pikkulapsiarjen kanssa yhteen, koska miehenikin on matkatyössä, ja lisäksi nykyisessä työssäni joutuu tekemään pitkiä päiviä eikä työt oikein jousta päiväkotien aukiolojen mukaan. Minulla on maisteritutkinto yhteiskuntatieteelliseltä alalta ja vuosia työkokemusta. Osaisiko joku vinkata ideoita millaisia töitä voisin hakea, kun kriteerinä uudelle työlle olisi se, että työtä pystyisi tekemään "kuin yksinhuoltaja" eli miehen pitkien työmatkojen aikana joudun hakemaan ja viemään kaikki päiväkotikuljetukset ja olisi hyvä jos työtä voisi tehdä myös etänä jos lapsi sairastuu (tällöin en joutuisi olemaan itse pois työstä vaan voisin hoitaa työt kotoa käsin). En vaadi, että työn pitäisi olla juuri oman alan työtä tai yhtä vaativaa ja yhtä hyvät etenemismahdollisuudet kuin nykyisessä työssä vaan tärkein kriteeri olisi työn joustavuus perhearjen näkökulmasta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko kellekään mieleen mitään? Tai oletko itse työssä, joka joustaa? Kerro mikä työ se on. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän