Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon pitää kestää ennen kuin saa heittää lusikan nurkkaan.

Vierailija
14.10.2018 |

Parisuhde väkivaltaa, mahdatonta ja jatkuvaa. Enimmäkseen henkistä.

En jaksa, halua erotakkaan., silloin se olisi varma ikuinensukellus.

En näe muuta ratkaisua kuin lopullisen.
Toinen ei halua muuttua edes itsensä takia. Kärsii mutta vika on vain ja ainuastaan muissa. Joten kärsikoot muutkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen tai mies vähän itsekunnioitusta. Lähdet huonosta suhteesta jo tänään, ja vuoden päästä ihmettelet miten et aijemmin lähtenyt.

Vierailija
2/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähdet. Käyt asiat läpi ajan kanssa ja sitten olet valmis uuteen suhteeseen. Et valitse ihan ketä tahansa, ja löydätkin kunnollisen kumppanin ja elät elämäsi onnellisena loppuun, välillä pohtien mikset aiemmin jo lähtenyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että lähtö sattuu. Mutta eikö sitä voisi kokeilla, eihän sulla ole mitään menetettävää. Kuka tietää, ehkä elämäninto palautuu? Ja jos ei, ainahan sen lopullissen voi tehdä myöhemmin. Kokeile ihan kaikkea kun vielä elät.

Vierailija
4/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nainen tai mies vähän itsekunnioitusta. Lähdet huonosta suhteesta jo tänään, ja vuoden päästä ihmettelet miten et aijemmin lähtenyt.

Itsetuhoista ihmistä EI syyllistetä. Pysy hiljaa jos et osaa auttaa.

Vierailija
5/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun jo tyon takia muualla. En ole tavannut elamassani ketaan muuta jota voisin edes kuvitella rakastavani.

Yksin. Ei kiitos. Pidan museoissa kaymisesta, mutta se on taytta turhuutta jos ei kokemusta voi jakaa kenenkaan kanssa.

Teen toita 70h viikossa. Pidan toistani , mutta jos en voi nauttia vapaa ajasta niin mika tarkoitus moisella on?

Taman paivan riita. Kuinka usein olen sulattanut pakastimen. Oikea vastaus on kolmesti 6 vuoden aikana.

Riidan kulku.

-Et ole koskaan sulattanut pakastinta.

-Olen kolme kertaa.

-Miksi vaitata, etta olet sulattanut 5 kertaa kun et ole?

Tahan on mennyt 4h tanaan. Minua ei edes kiinnosta kuinka monta kertaa olen sulattanut sen. Kerroin vain, etta voisin hoitaa homman kun tulen seuraavan kerran kotiin kun viime kerrasta on jo 5 vuotta.

Eli riita ei mistaan. Voimat loppuu moiseen. Tuollaiset on tyypillista panettelua ja jankkaamista ei mistaan.

Yksin. Ei enhalua olen jo nyt niin yksinainen, etta sattuu

AP

Vierailija
6/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ammattiapua. Ei sun tartte hyväksyä väkivaltaa.

Vierailija
7/7 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae ammattiapua. Ei sun tartte hyväksyä väkivaltaa.

Oli pitka juttu, mutta poistin

Ei ole olemassa apua jos toinen osaa manipuloida riittavasti. Siina kay painvastoin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi