Sinut kutsutaan kylään...
Menet sinne, mutta kylässä ei tarjota edes kupillista kahvia. Mitä ajattelet asiasta? Oletko pettynyt isäntäväkeen?
Kommentit (13)
Olen. Itsellänikin on aina kahvi ja pullat tarjottavana.
Pidän hyvin epäkohteliaana.
Anoppini on muuten tuollainen. Pojalleen kattaa ruuan, minulle ei mitään vaikka molemmat olemme kutsuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen todellakin, ja uudestaan en mene.
Samaa mieltä! Yllätysvieraita ei tarvitse välttämättä kestitä, mutta jos kutsun kanssa tulee, niin odottaisi jotain vieraanvaraisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Pidän hyvin epäkohteliaana.
Anoppini on muuten tuollainen. Pojalleen kattaa ruuan, minulle ei mitään vaikka molemmat olemme kutsuttuja.
Käsittämättömän törkeää. Millä anoppi tuon oikein perustelee? Itse en haluaisi mennä kylään, jos kohtelu on noin ikävää.
Mitenkä toisinpäin? Minulle jos tullaan kylään niin vähintään keitän perunat ja teen makkarakastikkeen. Kahviakin saa.
Pyörittelen peukaloita kunnes emäntä/isäntä ihmettelee ja sanon että kahvia olisin vailla
Vierailija kirjoitti:
Pyörittelen peukaloita kunnes emäntä/isäntä ihmettelee ja sanon että kahvia olisin vailla
Entä jos vastaus on, että he eivät tähän aikaan päivästä juo kahvia tms.? Mitä sitten teet?
Vierailija kirjoitti:
Kyläilykulttuuri on hanurista.
Pysy sinä vaan siellä neukkukuutiolassa. Jos on ollut kohtelu hanurista niin kandeis varmaan katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vastaus on, että he eivät tähän aikaan päivästä juo kahvia tms.? Mitä sitten teet?
Sanon että lähdempä sitten kotiin kahville.
Minä kysyn:"Saako teillä kahvia/teetä?". Eikä siitä kukaan loukkaannu, ei edes isäntäväki.
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyn:"Saako teillä kahvia/teetä?". Eikä siitä kukaan loukkaannu, ei edes isäntäväki.
Etkö koe että on vähän kankeaa, jos sinä vieraana joudut lypsämään vieraanvaraista kohtelua kutsujilta?
Olen todellakin, ja uudestaan en mene.