Voisitko seurustella espanjalaisen kuuman komistuksen kanssa?
Kommentit (37)
Menin naimisiinkin espanjalaisen miehen kanssa.
En voisi, mutta se johtuu siitä että suosin suomalaisia naisia.
Joo, oon muutaman sellaisen tavannutkin, joiden kanssa olisin voinut seurustella. Ei kaikki espanjalaisetkaan ole samasta muotista.
Vierailija kirjoitti:
Menin naimisiinkin espanjalaisen miehen kanssa.
Pekkakin meni espanjaa puhuva kanssa.
kyllä jos sperma ei haise valkosipulille
Voiko suomalainen mies seurustella espanjalaisen naisen kanssa?
Espanjalaisia on joka muottiin, voisin ehkä, jos olisi modernit ajattelumallit eikä olettaisi minun tekevän kaikkea kotitöitä yms. Asuessani aikoinani Espanjassa, minulla oli kämppiä, joka oletti minun siivoavan koko kämpän ja tiskaavan senkin tiskit, piti vähän suomentaa miten ne asiat oikeasti hoituu☺️
Luulen, että mun mies ei pitäisi siitä.
En. Ihmissuhteet on aivan riittävän hankalia ilmankin isoja kulttuurieroja.
En voisi sillä en ymmärtäisi häntä, en puhu kieltä
Tuntemani espanjalaiset (miehet ja naiset) ovat suurimmaksi osaksi tosi kivoja mutten. En valitse seurustelukumppania tai puolisoa kansalaisuuden mukaan joten jos oikeanlainen, fiksu, hauska tyyppi sattuisi kohdalle niin toki voisin seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Voiko suomalainen mies seurustella espanjalaisen naisen kanssa?
Minä olisin valmis kokeilemaan! Espanjattaret eivät vaan taida viihtyä täällä Pohjolassa.
Tottakai. Seurustelen vaan tummapiirteisten miesten kanssa muutenkin, joten sopisi hyvin jos on myös muuten sopiva.
En osaisi kuvitella. Ei ole omaan makuun. Mun miesmaku on enempi viikinkityyppinen.
Vierailija kirjoitti:
En osaisi kuvitella. Ei ole omaan makuun. Mun miesmaku on enempi viikinkityyppinen.
Mitä ne viikingit muuta saavutti kuin tuhosivat, ráiskasivat ja ottivat ihmisiä orjiksi? Mitä ne rakenti tai jättivät jälkeensä? Mitä kulttuuria?
Mikä ettei! Espanjalaisen naisen kanssa, en miehen. Siis jos olisin vapaana.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Kyllä voisin, jos olisi lisäksi kiltti, omillaan toimeentuleva ja päihteetön.
Espanjalaisuus ei olisi este, jos tyyppi muuten miellyttäisi.
En