Voisitko seurustella espanjalaisen kuuman komistuksen kanssa?
Kommentit (37)
Miesten mies kirjoitti:
Kyllä voisin, jos olisi lisäksi kiltti, omillaan toimeentuleva ja päihteetön.
Espanjattarilla ei ole tapana mennä ja konttailla katuja päissään oksennellen pusikkoihin. :D
Vierailija kirjoitti:
En voisi sillä en ymmärtäisi häntä, en puhu kieltä
Aina voi opetella ja sitten ei muuta kuin etsimään ihana epsanjalainen mies. ;)
Vierailija kirjoitti:
Espanjalaisuus ei olisi este, jos tyyppi muuten miellyttäisi.
Tapailen espanjalaista miestä, joka on kiltti ja rakastava. Mies tulee toimeen omillaan ja on tasa-arvoinen - äidinkielensä lisäksi puhuu täydellistä englantia. :)
Ehkäpä Pohjois-Espanjasta kotoisin olevan. Etelä-espanjalaisia en huolisi miehekseni, sen verran mammanpoikia kun ovat. Uskottomia myös.
Pohjoisesta löytyy ne pisimmät, kuumimmat ja itsenäisimmät miehet. Vinkkinä sinkuille.
T. Espanjassa useamman vuoden asunut
Vierailija kirjoitti:
En. Ihmissuhteet on aivan riittävän hankalia ilmankin isoja kulttuurieroja.
Ja kuvittelet että espanjalaisiin on iso kulttuuriero? Tunnetko edes yhtäkään? Ei siellä nuorempi polvi (alle 30v) ainakaan juuri suomalaisista poikkea.
Vierailija kirjoitti:
Miesten mies kirjoitti:
Kyllä voisin, jos olisi lisäksi kiltti, omillaan toimeentuleva ja päihteetön.
Espanjattarilla ei ole tapana mennä ja konttailla katuja päissään oksennellen pusikkoihin. :D
Miesten mies ei varmaankaan haaveillut espanjattarista...
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Joo? Miksi en?
Tulee mieleen Robin, joka näyttää juurikin espanjalaiselta, ja on kyllä vtun komea.
Kyllä Batman on kovempi.
Jos hän olisi sellainen minun silmääni kuuma komistus, ei mikään yleissilmään komea kansikuvapoika, ja luonne olisi sopiva. Espanjalaisella ulkonäöllä voisi kyllä toisaalta olla Suomessa niin kovasti vientiä, että pelkäisin koko ajan, että hän lähtisi jonkun paremmannäköisen misun matkaan.
Voisin. Pitkän ja hyväryhtisen. Komeat piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän olisi sellainen minun silmääni kuuma komistus, ei mikään yleissilmään komea kansikuvapoika, ja luonne olisi sopiva. Espanjalaisella ulkonäöllä voisi kyllä toisaalta olla Suomessa niin kovasti vientiä, että pelkäisin koko ajan, että hän lähtisi jonkun paremmannäköisen misun matkaan.
Muuttaisitko Espanjaan jos mies pyytäisi?
Ulkonäön puolesta varmasti kin. Kulttuuriset tekijät varmaan ratkasis enemmän. Ja se millä kielellä ja miten kommunikointi sujus ja missä ois tarkotus asua. Itse en ekana ainakaan Espanjaan olis muuttamassa.
En tiia, en koe tummuutta parempana ku vaaleutta miehessä. xD Ei mul oo kokemusta.. mut ihan mukavilta ne vaikuttaa, ainaki puheliaampia ku suomalaiset vissii ja vähän eläväisempiä.. Joskus mua ärsytti joku niissä... mut emt, ku ei oo kokemusta. :D
------
Voisin. Mutta en ole niinkään varma, välittäisikö espanjalainen kuuma komistus minusta.
Kuumuus ja komeus eivät ole minulle seurrustelun aloittamisen kriteereitä.
Jos hän olisi eläinsuojeluaktivisti, joka yrittää lopettaa maansa brutaalin härkätaistelukulttuurin niin uskoisin meillä olevan kylliksi yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ihmissuhteet on aivan riittävän hankalia ilmankin isoja kulttuurieroja.
Ja kuvittelet että espanjalaisiin on iso kulttuuriero? Tunnetko edes yhtäkään? Ei siellä nuorempi polvi (alle 30v) ainakaan juuri suomalaisista poikkea.
Juu tunnen kyllä useamman (nuoria ja iäkkäämpiä). asuin myös itsekkin Espanjassa puolisen vuotta.
Joo? Miksi en?
Tulee mieleen Robin, joka näyttää juurikin espanjalaiselta, ja on kyllä vtun komea.