Kuvailepa ystävääsi jolla ei ole eikä tule TATUOINTIA
Kommentit (75)
Tasapainoinen ja fiksu ihminen. Osaa ajatella tulevaisuuteen
Korkeastikoulutettu, hyväntahtoinen, level-headed ja erittäin älykäs.
Periaatteen mies. Rehellinen, suorapuheinen eikä välitä muotioikuista. Rahaa on reilusti mutta päältä päin kukaan ei arvaisi.
Kämppä on miljoonaluokkaa ja ajaa silti vanhalla romulla. Vaatteet ovat siistit vain jos tilaisuus niin vaatii.
Kokoomuksen äänestäjä.
Ap täällä vastailee itselleen, koska on kateellinen ja katkera tatuoiduille. :D
Epävarma, muiden hyväksyntää tarvitseva ihminen, joka ei pysty tekemään päätöksiä ("Laittaisinko keltaisen vai oranssin mekon firman kevätjuhliin?") ilman että kuulee noin 24 ihmisen mielipiteen. Mielipide mukailee abaut sitä, minkä mielipiteen viimeisimpänä kuullut.
Pitkäaikaostyötön ja yksinäinen. Ilmaosee kyllä välillä haluavansa tatuoinnin ja suunnittelee sellaisen hankkimista, mutta jaksaa myös aina valittaa ettei siihen ole varaa. Varaa ei myöskään ole lähteä meidän muiden kanssa baariin, syömään tai leffaan. Jatkuvasti kokoajan tinkimässä, laskemassa rahojaan ja valittaa kalleutta.
Kolmekymppinen, perheellinen sairaanhoitaja. Keskittyy lähinnä lapsiinsa ja mieheensä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi yhtään tapausta jossa tatuoimaton olisi katkera ja kateellinen tatuoidulle.
40vee akateeminen nainen. Tyyliltään outo sekoitus entisajan vanhapiikaa ja söpöä naapurintyttöä. Vähä sellainen boheemimpi versio Jenni Haukiosta.
Korkeakoulutettu, vaalea, kiltti, hyväsydäminen
Helpommin kuvailis sitä tyyppiä jolla on niitä tatuointeja, kun niitä joilla ei ole. Toiseksi tatuoinnit oli 90-luvulla mielenkiintosia kun niitä näki vaan kovilla linnakundeilla tai ainakin meidän kadun kerrostaloissa kaikki äijät joilla oli tatuointeja olivat ne Hämeenlinna/Riihimäki/Naarajärvi reisulla ottaneet. Silloin kiehto, mutta nykysin kun tyhjäpää pissikset ottaa noita, niin se ”kunnioitus” noihin on kadonnut täysin ja melkeinpä on noloa ottaa tatuointia.
Kun nyt oikein fundeeraan, niin lähipiirissäni tasan yhdellä on TATUOINTEJA. Hän on siskoni. Piirini eivät ole kovin laajat, mikä nyt ehkä jollain tavalla selittää tätä asiaa. Minä en tiedä, haluavatko muutamat ystäväni TATUOINTEJA, mutta useimpien kanssa olen saunonut, enkä ole pannut merkille TATUOINTEJA.
Yli puolet on akateemisesti koulutettuja. Ainoastaan isoveljeni on jotenkin selvästi menestynyt, mutta kaikki sentään pärjäilevät elämässään kohtalaisesti. Minä itse taidan olla se sekopäisin tapaus, ainoa, joka on ainakaan myöntänyt syövänsä psyykenlääkkeitä. Eikä minullakaan ole TATUOINTEJA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi yhtään tapausta jossa tatuoimaton olisi katkera ja kateellinen tatuoidulle.
No niinpä :D Äkkiähän sen tatskan saa, jos niin kova hinku ja kateus on ;)
Ylipäätään ihmiset, jotka ajattelee nykyhetkeä pidemmälle.
Minulla on vain yksi ystävä jolla on tatuointi ja kymmenittäin ystäviä joilla ei ole tatuointeja, joten aika vaikea tehtävä.
Ystäväpiirini on korkeakoulutettua, ensisijaisesti ylemmästä keskiluokasta peräisin olevaa.
Ah olisipa ihanaa jos täälläkin suhtauduttaisiin tatuointeihin kuin Japanissa.
Ei tarvitsisi esimerkiksi kylpylöissä katsella tuherruksia.
Ahdasmielinen ja vanhanaikainen.