Lihava kroppa, laihan ihmisen identiteetti
Mulla on kaksi ystävää, jotka ovat eronneet tänä vuonna ja ovat nyt palaamassa "markkinoille" eli nettideittiprofiilia on tehty ja toinen oli ladannut Tinderinkin yms. Kummallakin vakaa aikomus saada uusi hyvä parisuhde toivottavasti viimeistään ennen ens kesää, mitään yhdenyönhyppelyä eivät tarvitse.
Molemmat mielettömän ihania ihmisiä. Hauska, itseironisia, fiksuja, myötätuntoisia, jotkut onnekkaat miehet saavat heistä vielä supersuper-kierrätysvaimot.
Eilen istuimme pitkää iltaa ja juteltiin nettideittailusta, odotuksista, toiveista, miestyypeistä yms. Ja selvisi jotenkin kiusallisesti, että molemmat ystäväni ovat palanneet henkisesti minäkuvaltaan tuonne jonnekin vuosituhannen taitteen tienoille, aikaan ennen avioliittoaan. Aikaan ennen 20-25 kilon lisäystä elopainossa.
Kumpikaan ei ole mikään ongelmalihava ähisijä, mutta ovat kuitenkin sellaisia reippaita pulskia tyttöjä, joilla on reittä, persusta ja jenkkakahvaa. Ja kumpikin hakee sporttista miestä, jonka pitää hyväksyä heidät sellaisena kuin he ovat. Onks tää nyt reilu yhtälö ja saako tällaisesta sanoa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Yhden yön juttuihin ovat toki erittäin sopivia, kun heiltä vieläpä heruu hoikkia naisia helpommin.
No hyi miten puhut naisista. Onneksi ex-kumppanisi pääsi sinusta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkko se nyt sitten kauhian harvinaista ja mahdotonta että hoikka sporttimies tuntee kiihoketta pulskia naisia kohtaan?
Veikkaisin, että joku yksi tuhannesta sporttisesta miehestä edes vilkaisee pulskaa naista. Miksi tyytyä pulskaan kun maailma on täynnä ihania sporttisia naisia? Sama juttu molemmin päin. Ei hoikka ja sporttinen nainenkaan lähde kaljamahaisen sohvaperunan perässä juoksemaan.
Aika monta sporttista miestä musta on kiinnostunut elämäni varrella, vaikken koskaan ole ollut hoikka ja sporttinen. Kai mä sit oon jotenkin extraihana.
Tai extra delusional
Toisaalta pieni näpäytys todellisuudesta voi auttaa välttämään pahimmat pumppaa ja dumppa häiskät sieltä Tinderistä ennen kuin se oma taso hahmottuu.