Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex vaimon loputon kiusanteko.

Mies 45
13.10.2018 |

Erosimme kun ex-vaimo kärysi toistamiseen pettämisestä. Hän itse kirjoitutti eropaperit ja oli aloitteellisempi vaikka toki olin täysin samaa mieltä. Miksi jatkaa liittoa enää.
Heti eron jälkeen ex. llä oli uusia kumppaneita. Ex. laittoi minulle viestiä kuinka minun pitäisi löytää uusi nainen. Minä kärvistelin reilun vuoden itsekseni, puiden eroa mielessäni ja sitten löysin uuden kumppanin. Exä alkoi sen jälkeen tekemään kaikkea mahdollista kiusaa. Siis ihan kaikkea. Hän muuttui täysin eri ihmiseksi. Lasten kautta kun pystyy tekemään kaikenlaista. En saa muistaa lapsia syntymäpäivinä kun ovat hänellä. Jos muistan niin piilottaa postin tuomat lahjat ja antaa ehkä paketin sitten kun lapset tulevat minulle seuraavan kerran. Minun luona paketin saa vasta avata. Viikon kahden viiveellä. Nyt on lapsen puhelimeen asentanut gps-sovelluksen millä voi seurata missä ollaan kun lapset on minulla. Laittelee viestiä pojalle minun viikonloppuna että, ahaa olette siellä. Ketä siellä on muita. Voisin hakea sinut luokseni yms... 9v. Poika ihmettelee ja näyttää minulle viestejä ja kertoo ettei halua äidille ja kyselee miksi se äiti tälläisiä lähettelee? En osaa vastata. Miksi naisesta tulee tälläinen?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän nyt sen verran että kyllä niitä lapsia on ihan kaksi. Toinen on niin paljon vanhempi ettei äitinsä pompotus vaikuta hänen elämäänsä juurikaan ja hän tekee asioita oman tahtonsa mukaan. Hänet sivusin välillä kirjoituksissani. Nuorempi on äidin armoilla vielä. Anteeksi nyt kauheasti että näin epäselvästi kirjoittelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän