Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki teinimammat on lähäreitä tai parturi-kampaajia?

Vierailija
13.10.2018 |

...Tai hakee noihin koulutuksiin, tai ne ainoot koulutukset mitä on ees aloteltu on noi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska noihin ammatteihin ei paljoa älyä vaadita.

Ikävä sanoa, mutta tässä on perää.

Tuntemani lähihoitajat eivät ole älyllisesti erityisen lahjakkaita eivätkä tavoitteellisia ihmisiä. He elävät semmoista perusarkea ja tyytyvät siihen. Yleensä heidän vanhempansa ja ystävänsäkin ovat duunareita. He eivät välttämättä viihdy akateemisten ihmisten seurassa. Teiniäideissä on usein samoja piirteitä. Se ei ole sattumaa.

Suomeksi sanottuna sekä lähärit että teiniäidit edustavat usein tiettyä samaa sosiaaliluokkaa.

Vierailija
22/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kertoa. Tosin en enää ole teinimamma mutta olin silloin kun esikoinen syntyi, enkä enää ole myöskään pelkästään lähäri vaan kätilö ja sairaanhoitaja sen lisäksi.

Mutta siis juu, lapsen saamisen jälkeen piti tietenkin saada sopiva ammatti johon koulutus ei ole liian pitkä mutta työ on suhteellisen varma jotta pystyy elättämään perhettä. Siksi opiskelin lähihoitajaksi. Opintoja jatkoin sitten työskenneltyäni noin 5 vuotta lähihoitajana, kun siinä vaiheessa miehellä oli jo tarpeeksi suuret tulot että pärjättiin yksillä tuloilla.

Sama homma, prioriteettina oli asuntolaina ja perheen elättäminen. Molemmat tehty.

Itse opiskelin laitoshuoltajaksi, maisterinpaperit sain lapsen ollessa teini, puolison sairastuminen hidastutti suunnitelmia.

Mitä laitosmaisteri tekee työkseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että nuo -ri päätteiset ovat ärsyttäviä sanoja😠. Laikkari, muskari, ysäri, kasari...ja tuo lähäri on kauheista kauhein..😲

"On kyse ääntämisrikkeiden sarjasta..."

Vierailija
24/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kertoa. Tosin en enää ole teinimamma mutta olin silloin kun esikoinen syntyi, enkä enää ole myöskään pelkästään lähäri vaan kätilö ja sairaanhoitaja sen lisäksi.

Mutta siis juu, lapsen saamisen jälkeen piti tietenkin saada sopiva ammatti johon koulutus ei ole liian pitkä mutta työ on suhteellisen varma jotta pystyy elättämään perhettä. Siksi opiskelin lähihoitajaksi. Opintoja jatkoin sitten työskenneltyäni noin 5 vuotta lähihoitajana, kun siinä vaiheessa miehellä oli jo tarpeeksi suuret tulot että pärjättiin yksillä tuloilla.

Sama homma, prioriteettina oli asuntolaina ja perheen elättäminen. Molemmat tehty.

Itse opiskelin laitoshuoltajaksi, maisterinpaperit sain lapsen ollessa teini, puolison sairastuminen hidastutti suunnitelmia.

Mitä laitosmaisteri tekee työkseen?

Alanvaihdosta kuullut? Projektityötä, kulttuuriala. (Huuhaahumanisti, böö.) Ei enää kokopäiväduunissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi