Mies antaisitko naisen squirtata päällesi?
Naisen kun kuuluisi ottaa mällit naamalleen, hiuksilleen, suuhunsa, rinnoilleen tai selälleen, olisitko sinä mies, itse valmis ottamaan naisen nesteet päällesi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon että squirttaus ei ole mitään muuta kuin pissaamista, niin en.
En tykkää pissata naisten päälle, enkä tykkää kun päälleni pissataan.
Kannattaisi vähän tutustua aiheeseen, eikä puhua puutaheinää. Ei ole kusta, eikä kuseksi muutu.
Milläs mies tuon squirttauksen estää, ei mitenkään. Tulee kun on tullakseen. Nuorepana ihmettelin, kun mulla oli useinkin naimisen jälkeen nivuset aivan märät. Sitten myöhemmin ymmärsin, että kunnon naimisella ja tuuttaamalla paksu kaluni tyveä myöten sisään, lähti ruiskahti nesteet tai nivusiin. Tämä varsinkin silloin kun vaimo tulee päälle ja upottaa tyveä myöten sisään. Viimeksikin vähän nauratti, kun ratsastuksen jälkeen aloin naimaan takaapäin ja litinä vain kuului, kun molemmat oli aivan märkiä. Siitä tietää aina sen, että naiminen onnistunut ja tehnyt vaimolle gutaa. Orkun vaimo oli saanut suuseksillä ja sormettamisella ennen naintia, mutta ainahan tuollainen kunnon paneminen hyvältä tuntuu.
Tietenkin ja teenkin sen. Parasta kun edellisestä kerrasta on mennyt aikaa ja alan hieroa muikkelia lämpimäks niin sänky on jo märkä. Saa tulla ratsastamaan naamalle, odotan vain sitä itseään. Olkoon kusta tai mitä tahansa niin se kyllä kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mieluusti, kuten myös pissata. Suuhun myös.
M40
Sama.
En anna edes nuoren kaunottaren kusta päälleni, mutta olen sellaisen squirttia nuolemalla nauttinut. Squirtti tapahtuu vain kliimaksin kouristuksissa, silloin osumatarkkuus on kehnonlainen.
Vierailija kirjoitti:
En anna edes nuoren kaunottaren kusta päälleni, mutta olen sellaisen squirttia nuolemalla nauttinut. Squirtti tapahtuu vain kliimaksin kouristuksissa, silloin osumatarkkuus on kehnonlainen.
Paitsi jos nuolet naista. On näitäkin sattunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos nuolet naista. On näitäkin sattunnut.
Kun nainen vuotaa, mutta ei ole kliimaksissa, niin vuotaa kusta.
Minä nimenomaan sanoin, etten tykkää pissata naisten päälle. Pissaleikit kumpaankaan suuntaan eivät ole mun juttu.
En tosin naisen päälle laukeamisestakaan saa mitään erikoisia kiksejä. Sisään on paljon kivempi tulla.