Missä maissa olet käynyt?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi, Georgia, Viro, Puola, Tanska, Unkari, Italia, Ranska, Itävalta (okei tätä ei kyllä lasketa kun vietin siellä vain muutaman tunnin vaihtaessani junaa), Kroatia, Slovenia, Espanja, Portugali, Skotlanti, Thaimaa, Etelä-Korea, Japani, Marokko.
Oman kiinostuksen ja budjetin mukaan on tullut käytyä. Japanissa olin käymisen lisäksi vaihdossa ja Italiassa aupairina.
Ikää 22v.
Lasketaanpa. Olet ollut Itävallassa. Mitä sitä väheksymään.
En jaksa luetella, mut 27 eri maassa on tullut käytyä, muutamissa useammin kuin kerran. Laitoin näitä toissakesänä Exceliin kun olin utelias. Miehelle tuli samat 27 maata, mutta vähän eri maita kuin minulla. Silloin 17-vuotiaalla lapsellamme oli 20 maata, nekin vähän eri kuin minulla ja miehellä. Meistä jokainen on siis käynyt jossain maassa, missä kaksi muuta ei ole käynyt.
Me on tykättyy matkustaa ja lapsen kanssa varsinkin. Ollaan nyt 50 ja 48. Tänä vuonna ei olla matkustettu ja muutenkin alkaa tuntua että mökkeily riittää.
Meidän perheen yhteinen suosikki on Japani. Siellä ollaan käyty kolme kertaa perheenä, mies työmatkoilla lisäksi useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Euroopan maat poislukien Liettua, Puola, Valko-Venäjä, Moldova, Romania, Ukraina.
USA, Kanada, Kiina, Marokko, Turkki, Israel.
Osassa työn takia, osassa asunut, osassa matkustellut huvin vuoksi.
Mulla
Euroopan maat poislukien Valko-Venäjä, Venäjä, Moldova,, Ukraina, Portugal, Kreikka
Usa
Kanada
Meksiko
Jamaica
Bermuda
Vierailija kirjoitti:
Suomi. Ei sinne ulkomaille kannata lähteä. En halua matkustaa. Tämä muissa maissa käynti tuntuu olevan yleinen leveilyn aihe.
Ei kannata? Miksi ei? Suomi ei ole maailman napa.
Matkailu on avartanut maailmankuvaani todella todella paljon ja hyvällä tavalla.
Neuvostoliitossa, tarkkaan ottaen Viron sosialistisessa neuvostotasavallassa.
Ikää 58v ja yli 40 maata useampaan kertaan. Euroopan ulkopuolelta Usa, Dominikaaninen tasavalta, Etelä-Korea, Singapore, Hongkong, Thaimaa, Indonesia/Bali, Egypti, Neuvostoliitto/Venäjä... joku vielä??
Rakastan matkustamista, se on ollut osa työtäni myös. Jonain päivänä tarkoitus lähteä lopullisesti tien päälle. Lämmön takia lähinnä, myös historia ja eri kulttuurit kiinnostaa.
Turkki, Espanja, Kreikka, Bulgaria, Ruotsi, Viro ja Norja. Loma. Ikä 49v.
Ikää on 33 vuotta. Aikuisiällä en ole käynnyt missään maassa. Nuorena olin mansikkamaalla pari kesää.
En ole niinkään matkustellut laajasti Euroopan ulkopuolella, mutta olen asunut viidessä eri maassa kolmella mantereella, Suomi mukaanlukien siis kuudessa maassa.
Ruotsi, Viro, Latvia, Kreikka, Itävalta. Ikää 17 vuotta.
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Britannia, Irlanti, Saksa, Hollanti, Ranska, Portugali, Espanja, Italia, Unkari, Romania, Bulgaria, Moldova, Serbia, Bosnia ja Hertsegovina, Turkki, Ukraina, Venäjä, Mongolia, Kiina, Intia, Sri Lanka, Kuwait, Qatar, Arabiemiraatit, Oman, Malawi, Sambia, Zimbabwe, Tansania, Etelä-Afrikka
36v. Mukana viisi maata, joissa olen asunut tai asun. Olen matkustanut ihan muuten vaan. Ei mitään kummempaa syytä.
Suomi
Ruotsi
Norja
Tanska
Saksa
Alankomaat
Belgia
Itävalta
Ranska
Espanja
Kroatia
Slovenia