Välillä vähän ärsyttää, kun lähinnä lihavat naiset tulevat iskemään, vaikka olen itse hyvässä kunnossa ja peruskomea
No okei, ei niiden hoikempien ja nättien naisten varmaan tarvitse ketään lähestyä, kun heitä tullaan koko ajan iskemään, ja lihavienkin iskuyritykset ovat toki vain positiivista huomiota, mutta on se joskus aika raskasta yrittää kohteliaasti kieltäytyä, kun näkee sen jälkeen toisen kasvoilta miten pettynyt hän on.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tää on provo, mut silti tunnustan, et naisena aina vähän hermostun, jos mua itseä selvästi rumemmat miehet tulevat iskemään. Tuntuu et suutun niille, että ne pitävät minua samantasoisena. Tää on ihan hirveetä myönnän ja en näytä sitä ulospäin. Kohteliaasti kieltäydyn, sillä vaatii rohkeutta iskeä toista, ja kunnioitan sitä.
Et ole niin kaunis kuin luulet. Miehet kyllä tietävät olematta yrittämästä omaa tasoa parempaa naista. Katsos, kun ei me miehetkään tykätä siitä että kokoajan tulee rukkaset. Kyllä se itsetunto nopeasti murenee miehiltäkin.
Kyllä se on sääli kun naiset ovat nykyisin sellaisia narsisteja että olettavat oman tasonsa sen mukaan mikä oli kaikista komein mies noista jotka ovat olleet kiinnostuneita. Vihje: se komein mies haki vaan helppoo pilluu eikä koskaan olisi kelpuuttanut sinua pitkä aikaiseen parisuhteeseen. Jos se antoi toisenlaisen vaikutelman niin se oli vaan pelimiesliike.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit naiset iskevät miehiä ihan yhtä paljon, tai oikeastaan enemmän, kuin tavisnaiset. Se johtuu hyvästä itseluottamuksesta, on helppo iskeä, kun tietää, ettei tule käytännössä ikinä pakkeja.
Kaverini on miss Suomi 10 parhaan joukossa ja on tehnyt itse aloitteet baarissa. Minä tein diskossa aloitteen miehelleni, itse olen tehnyt mallin töitä ja mieskin osoittautui miesmalliksi.
Eli naiset yleensä tekevät aloitteita niille miehille, joihin uskovat olevan mahiksia. Jos kauniit eivät iske sinua, he katselevat muita komeampia miehiä ja iskevät heitä.
Enpä tiedä onko tuo nyt totta. Noita ei-kauniita dumpataan useammin joten heillä om enemmän tarvetta pokata. Pokaamisella saavat myös helposti tasoaan parempia miehiä. Harva mies kun kieltäytyy helposta pillusta. Tosin, useimmiten noi jutut loppuu kerran tai parin panoon mutta monille naisille se on ihan okoo kun eivät ne oman tason miehet kiinnosta. Sitäpaitsi voihan se olla että sitä onnistuu rutkasti pillua jakamalla saamaan jonkun miehen kiinni pitkäaikaiseen suhteeseen. Muutamalle kaverille on tapahtunut niin.
Tuntemani kauniit naiset eivät koskaan ole varsinaisesti aloitetta kellekään tehneet. Lähinnä se on mennyt niin että jollekin tutulle vihjaisevat olevansa kiinnostuneita ja odottavat että mies tekee aloitteen. Tuolla tavalla kun ei ole pelkoa siitä että tulee rukkaset. Sehän olisi tosi suuri kolahdus jollekin prinsessa malli missille.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne naiset voi puhumatta tietää, että olet ikävä, tyhmä ja rajoittunut. Varmaan ne osaavat jättää sinut nopeasti rauhaan.
Joo, sinä se varmaan pörräätkin lyhyenläntien ja rumien betamiesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset vois lähesty kropaltaa saman muotoisia ihmisiä niin ehkä natsais paremmin 🤔
Älä, älä ala laatimaan mitään sääntöjä ketä saa lähestyä.
Jokainen saa lähestyä ketä haluaa ( lain puitteissa tietenkin) ja jos ei tärppää , niin nätisti lähdetään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit naiset iskevät miehiä ihan yhtä paljon, tai oikeastaan enemmän, kuin tavisnaiset. Se johtuu hyvästä itseluottamuksesta, on helppo iskeä, kun tietää, ettei tule käytännössä ikinä pakkeja.
Kaverini on miss Suomi 10 parhaan joukossa ja on tehnyt itse aloitteet baarissa. Minä tein diskossa aloitteen miehelleni, itse olen tehnyt mallin töitä ja mieskin osoittautui miesmalliksi.
Eli naiset yleensä tekevät aloitteita niille miehille, joihin uskovat olevan mahiksia. Jos kauniit eivät iske sinua, he katselevat muita komeampia miehiä ja iskevät heitä.
Enpä tiedä onko tuo nyt totta. Noita ei-kauniita dumpataan useammin joten heillä om enemmän tarvetta pokata. Pokaamisella saavat myös helposti tasoaan parempia miehiä. Harva mies kun kieltäytyy helposta pillusta. Tosin, useimmiten noi jutut loppuu kerran tai parin panoon mutta monille naisille se on ihan okoo kun eivät ne oman tason miehet kiinnosta. Sitäpaitsi voihan se olla että sitä onnistuu rutkasti pillua jakamalla saamaan jonkun miehen kiinni pitkäaikaiseen suhteeseen. Muutamalle kaverille on tapahtunut niin.
Tuntemani kauniit naiset eivät koskaan ole varsinaisesti aloitetta kellekään tehneet. Lähinnä se on mennyt niin että jollekin tutulle vihjaisevat olevansa kiinnostuneita ja odottavat että mies tekee aloitteen. Tuolla tavalla kun ei ole pelkoa siitä että tulee rukkaset. Sehän olisi tosi suuri kolahdus jollekin prinsessa malli missille.
Oletuksesi on kummallinen, että kaunis nainen haluaisi välttämättä parisuhteen eikä yhdenyönsuhteita.
Ja aika hupaisa oletus, että kukaan mies kieltäytyisi yöelämässä, kun missityyppinen nainen tulee yhdottamasn irtoseksiä.
Olen itse tehnyt aloitteita komeille miehille vuosien ajan, enkä ole koskaan saanut pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5591 kirjoitti:
Minä olen yli satakiloinen nainen (selityksenä taas kerran lääkkeet). Minua tuli laivalla iskemään todella komea ja hyväkroppainen mies. Naureskelin hänelle, että eikö ole laihempia tarjolla. Kysyin myös, että onko hänellä joku veto jonkun kanssa, ja että olenko todella viimeinen vaihtoehto.
Tunnin hän jaksoi yrittää. Suudeltiin pikaisesti pari kertaa, ja toki mieleni olisi tehnyt mennä hänen kanssaan, mutta en vain ilennyt mennä. Semmoinen reissu!Ehkä tämän takia isoja naisia ei tulla iskemään. En mä ainakaan jaksaisi kuunnella tuollaista ulinaa, jos tulen juttelemaan
Meinaatko, että kirjoittaja on siinä ousujen välissäkin "ulissut"? Mielestäni kirjoitus oli huumorilla kirjoitettu ja näen kirjoittajan ihan hyväitsetuntoisena ja sanavalmiina mukavana ihmisenä. Minulla on yksi hyvin samankaltainen ystävä, jolla on ylipainoa varmasti ainakin 50 kg, mutta hänen huumorinsa ja tilannetajunsa on mahtava! Niihin piirteisiin kun tutustuu, niin ylipaino unohtuu täysin. Hänellä on mies, joka on normaalipainoinen ja pariskunta on kuin luotu toisilleen.
"Naureskelin hänelle, että eikö ole laihempia tarjolla. Kysyin myös, että onko hänellä joku veto jonkun kanssa, ja että olenko todella viimeinen vaihtoehto."
En mä ainakaan saisi naisesta kovin hyväitsetuntoista kuvaa, jos tuolla tavalla mun lähestymiseen vastaisi. Lisäksi rasauttaa tuollaset oletukset, että haluaisin ensisijaisesti laihaa tai että olisi jotain vetoja meneillään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tullaan iskemään sitä, ketä itse pidetään viehättävimpänä kyseisessä tilanteessa.
Jaa, no ei todellakaan pidä paikkansa, ainakaan meille ikälopuille nelikymppisille. Pään hakkaamista seinään, kun lopputuloksen tietää 100% varmuudella ennen kuin edes yrittää. Pitää valita joku, johon saattaisi olla edes jonkinlainen mahdollisuus. Paitsi jos nyt huvin vuoksi käy härnäämässä.
Höpö höpö! Olen 44 vuotias nainen ja mukavat ja kivan näköiset miehet lähestyvät minua hyvin usein ja tulevat juttelemaan. Tosin minä en ole jumittanut sinun tavallasi ns. komeisiin miehiin, vaan ihan tavallisiin samankaltaisiin miehiin kuin itsekin olen. Näitä miehiä yhdistää aina mukava luonne ja ystävällisyys. Vain hyvin harva on osoittautunut typeräksi. Myös itse alan juttelemaan helposti kaikkien kanssa, nuorien, vanhojen, kauniiden, rumien, miesten ja naisten kanssa. Hyvä löytää hyvän, aina.
Oletteko nyt ihan pihalla? Tuo oli mies, jolle vastasit.