Välillä vähän ärsyttää, kun lähinnä lihavat naiset tulevat iskemään, vaikka olen itse hyvässä kunnossa ja peruskomea
No okei, ei niiden hoikempien ja nättien naisten varmaan tarvitse ketään lähestyä, kun heitä tullaan koko ajan iskemään, ja lihavienkin iskuyritykset ovat toki vain positiivista huomiota, mutta on se joskus aika raskasta yrittää kohteliaasti kieltäytyä, kun näkee sen jälkeen toisen kasvoilta miten pettynyt hän on.
Kommentit (48)
Miehet ja naiset vois lähesty kropaltaa saman muotoisia ihmisiä niin ehkä natsais paremmin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset vois lähesty kropaltaa saman muotoisia ihmisiä niin ehkä natsais paremmin 🤔
Kropaltaan mun muotoisia naisia on Suomessa ehkä 100 ja heistä varmaan 99 varattuja niin on hankalaa :(
Jokainen tietää iskiessään, että ei se toinen välttämättä oo vapaa/kiinnostunut/hetero tms, että tuu vähän pois sieltä pilvilinnastasi, ei kukaan oikeasti pety kunnolla - todennäköisesti siirtyvät seuraavaan ja mahdollisesti olit itsekin vain se blan b/c/d... Itse en kyllä edes ottaisi miestä, joka vaan odottaa, että häntä isketään. Kertoo paljon sänkytaidoistakin tuollainen nössöily.
Tää on provo, mut silti tunnustan, et naisena aina vähän hermostun, jos mua itseä selvästi rumemmat miehet tulevat iskemään. Tuntuu et suutun niille, että ne pitävät minua samantasoisena. Tää on ihan hirveetä myönnän ja en näytä sitä ulospäin. Kohteliaasti kieltäydyn, sillä vaatii rohkeutta iskeä toista, ja kunnioitan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää iskiessään, että ei se toinen välttämättä oo vapaa/kiinnostunut/hetero tms, että tuu vähän pois sieltä pilvilinnastasi, ei kukaan oikeasti pety kunnolla - todennäköisesti siirtyvät seuraavaan ja mahdollisesti olit itsekin vain se blan b/c/d... Itse en kyllä edes ottaisi miestä, joka vaan odottaa, että häntä isketään. Kertoo paljon sänkytaidoistakin tuollainen nössöily.
En ole ap 😂 mut taisit ottaa vähän henkilökohtaisesti ton. Oletko ylipainoinen?
Miten tuo muka sänkytaidoista kertoo, olipa surkea loukkaus 😂😂
Miksi ap et ole pariutunut vielä? Jos kerran liikut yksinäsi iskettävänä, niin näyttää ilmeisesti jo kauas siltä, että et ole kovin haluttu kauniimpien naisten mielestä ja siksi sinua tulee yrittämään ne, jotka katsovat muuten tasosi olevan suurinpiirtein heidän tasoaan vastaava.
Nyt äkkiä nostamaan tasoa ottamalla kainaloon joku todella hemaiseva Lyyli, otat vaikka sitten sen kaverin tyttöystävän lainaan nostamaan tasoasi!
Tietenkin tullaan iskemään sitä, ketä itse pidetään viehättävimpänä kyseisessä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap 😂 mut taisit ottaa vähän henkilökohtaisesti ton. Oletko ylipainoinen?
Miten tuo muka sänkytaidoista kertoo, olipa surkea loukkaus 😂😂
Vähemmän hymiöitä!
Jos käytät liikaa hymiöitä kirjoituksissasi, varsinkin tuollaisissa kirjoituksissa, niin sinusta tulee todella yksinkertainen ja teinimäinen mielikuva. Näyttää myös, että olet sellainen omille jutuillesi hihittelevä tyyppi, jonka suusta ei tarvitse mitään fiksua odottaakaan.
Eihän ne naiset voi puhumatta tietää, että olet ikävä, tyhmä ja rajoittunut. Varmaan ne osaavat jättää sinut nopeasti rauhaan.
”ei niiden hoikempien ja nättien naisten varmaan tarvitse ketään lähestyä, kun heitä tullaan koko ajan iskemään”
Hohhoijaa.. niin missä?
Minä olen yli satakiloinen nainen (selityksenä taas kerran lääkkeet). Minua tuli laivalla iskemään todella komea ja hyväkroppainen mies. Naureskelin hänelle, että eikö ole laihempia tarjolla. Kysyin myös, että onko hänellä joku veto jonkun kanssa, ja että olenko todella viimeinen vaihtoehto.
Tunnin hän jaksoi yrittää. Suudeltiin pikaisesti pari kertaa, ja toki mieleni olisi tehnyt mennä hänen kanssaan, mutta en vain ilennyt mennä. Semmoinen reissu!
Alli
Älä nyt vaan tukehdu siihen egoosi.
Vaikka olisitkin hyvässä kunnossa, sanot itsekin olevasi vain PERUSkomea. Ja kun ottaa huomioon, miten moni mies arvioi omaa ulkonäköään yläkanttiin, niin olet todennäköisesti oikeasti vain treenattu perusjamppa.
Ne hoikat ja nätit naiset kyllä lähestyvät itsekin niitä omasta mielestään komeita.
Mitä? Eikö se olekaan ihana etuoikeus, että saa huomiota henkilöiltä joilta ei sitä halua? Ihan jotain muuta ovat miehet täällä väittäneet. Ovatko he valehdelleet?
Et ole ihan niin tasokas kuin kuvittelet.
Mä nyt vaan luulen, että otat kaikki mukavat juttelut iskuyrityksinä. Olen itse naamasta nätti lihava, iloinen, ulospäinsuuntautunut ja reippaasti vieraisiin kontaktia ottava nainen, joka ei ikinä isle ketään. Monesti olen huomannut, että normaali jutusteluni on tulkittu väärin ja pettyneeltä näyttänyt ilmeeni johtuu tästä. Olen naimisissa ja miesten iskemisern en koe tarvetta. Voitko kuvitella, että jotkut haluavat kommunikoida ihan vain muuten ilman taka-ajatuksia :)
Käyttäjä5591 kirjoitti:
Minä olen yli satakiloinen nainen (selityksenä taas kerran lääkkeet). Minua tuli laivalla iskemään todella komea ja hyväkroppainen mies. Naureskelin hänelle, että eikö ole laihempia tarjolla. Kysyin myös, että onko hänellä joku veto jonkun kanssa, ja että olenko todella viimeinen vaihtoehto.
Tunnin hän jaksoi yrittää. Suudeltiin pikaisesti pari kertaa, ja toki mieleni olisi tehnyt mennä hänen kanssaan, mutta en vain ilennyt mennä. Semmoinen reissu!
Hitto, että osaakin kyrsiä tuntemattoman puolesta! Siis sekä sinun, että sen miehen!
Useinhan monella ylipainoisella on tämä, että on niin huono itsetunto ettei tuollaisia tilanteita uskota todeksikaan, "tässä on nyt joku koira haudattuna...", vaikka tulisi millaisen alusvaatemallin näköinen chubbychaser vastaan.
Tai naisilla ainakin – varmaan moni Pera 125kg lähtisi vain ilomielin nätin ja hyväkroppaisen naisen matkaan. :D "Kappas, kerrankin löytyi daami joka pitää Kunnon Miehistä!"
0/5