Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä vähän ärsyttää, kun lähinnä lihavat naiset tulevat iskemään, vaikka olen itse hyvässä kunnossa ja peruskomea

Vierailija
13.10.2018 |

No okei, ei niiden hoikempien ja nättien naisten varmaan tarvitse ketään lähestyä, kun heitä tullaan koko ajan iskemään, ja lihavienkin iskuyritykset ovat toki vain positiivista huomiota, mutta on se joskus aika raskasta yrittää kohteliaasti kieltäytyä, kun näkee sen jälkeen toisen kasvoilta miten pettynyt hän on.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on provo, mut silti tunnustan, et naisena aina vähän hermostun, jos mua itseä selvästi rumemmat miehet tulevat iskemään. Tuntuu et suutun niille, että ne pitävät minua samantasoisena. Tää on ihan hirveetä myönnän ja en näytä sitä ulospäin. Kohteliaasti kieltäydyn, sillä vaatii rohkeutta iskeä toista, ja kunnioitan sitä.

Mua ei haittaa kenenkään miehen ulkonäkö, arvostelen muilla perusteilla. Pahinta on huono käytös. Eli olis ok jos "ruma" mies tulis iskemään, mutta ei ole ok, jos epäkohtelias, ivallinen mies (ulkonäköön katsomatta) tulis iskemään.

Vierailija
22/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tullaan iskemään sitä, ketä itse pidetään viehättävimpänä kyseisessä tilanteessa.

Kiitos. Ehkä mä jatkossa keskityn vain ajattelemaan asiaa tuolta kannalta. Onhan se imartelevaa olla joidenkin naisten mieleen, vaikka se ei molemminpuolista olisikaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset vois lähesty kropaltaa saman muotoisia ihmisiä niin ehkä natsais paremmin 🤔

Aika vaikea löytää laihaa miestä jolla isot rinnat.

Vierailija
24/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5591 kirjoitti:

Minä olen yli satakiloinen nainen (selityksenä taas kerran lääkkeet). Minua tuli laivalla iskemään todella komea ja hyväkroppainen mies. Naureskelin hänelle, että eikö ole laihempia tarjolla. Kysyin myös, että onko hänellä joku veto jonkun kanssa, ja että olenko todella viimeinen vaihtoehto.

Tunnin hän jaksoi yrittää. Suudeltiin pikaisesti pari kertaa, ja toki mieleni olisi tehnyt mennä hänen kanssaan, mutta en vain ilennyt mennä. Semmoinen reissu!

Olisit mennyt vaan!

Vierailija
25/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5591 kirjoitti:

Minä olen yli satakiloinen nainen (selityksenä taas kerran lääkkeet). Minua tuli laivalla iskemään todella komea ja hyväkroppainen mies. Naureskelin hänelle, että eikö ole laihempia tarjolla. Kysyin myös, että onko hänellä joku veto jonkun kanssa, ja että olenko todella viimeinen vaihtoehto.

Tunnin hän jaksoi yrittää. Suudeltiin pikaisesti pari kertaa, ja toki mieleni olisi tehnyt mennä hänen kanssaan, mutta en vain ilennyt mennä. Semmoinen reissu!

Ehkä tämän takia isoja naisia ei tulla iskemään. En mä ainakaan jaksaisi kuunnella tuollaista ulinaa, jos tulen juttelemaan

Vierailija
26/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naisey iskevät tasoisiaan, tai aavistuksen yli sen, olevia miehiä. Hyväksy tosiaia, niin se helpottaa hiukan.

Ja ole onnellinen, nyt sentään saat, hoikkia jahtaamalla olet ilman.

Vierailija
27/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on provo, mut silti tunnustan, et naisena aina vähän hermostun, jos mua itseä selvästi rumemmat miehet tulevat iskemään. Tuntuu et suutun niille, että ne pitävät minua samantasoisena. Tää on ihan hirveetä myönnän ja en näytä sitä ulospäin. Kohteliaasti kieltäydyn, sillä vaatii rohkeutta iskeä toista, ja kunnioitan sitä.

Mua ei haittaa kenenkään miehen ulkonäkö, arvostelen muilla perusteilla. Pahinta on huono käytös. Eli olis ok jos "ruma" mies tulis iskemään, mutta ei ole ok, jos epäkohtelias, ivallinen mies (ulkonäköön katsomatta) tulis iskemään.

Totta. Ikävä luonne on täydellinen pettymys jos joku tulee juttelemaan, mutta mukava luonne vaatimattoman näköiselläkin ihmisellä voi viedä pitkälle.

Vierailija
28/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylipainoinen n 15kg. En lähesty miehiä kun tykkään että se on miesten asia. En ole mitenkään vanhanaikainen mutta tässä asiassa saatan olla. Kyllä minua lähestytään ihan riittävästi eikä se minua häiritse niin kauan kun pysytään kohteliaina. Kaikki mieheni ovat olleet hoikkia ja ihan peruskivan näköisiä. En ole ruma itsekään. Miksi ap et itse lähesty sopivan näköisiä naisia. Ei se aina niin mene että ihmiset kiinnostuvat vain yhdentyyppisistä.

Vierailija
29/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietää iskiessään, että ei se toinen välttämättä oo vapaa/kiinnostunut/hetero tms, että tuu vähän pois sieltä pilvilinnastasi, ei kukaan oikeasti pety kunnolla - todennäköisesti siirtyvät seuraavaan ja mahdollisesti olit itsekin vain se blan b/c/d... Itse en kyllä edes ottaisi miestä, joka vaan odottaa, että häntä isketään. Kertoo paljon sänkytaidoistakin tuollainen nössöily. 

En ole ap 😂 mut taisit ottaa vähän henkilökohtaisesti ton. Oletko ylipainoinen?

Miten tuo muka sänkytaidoista kertoo, olipa surkea loukkaus 😂😂

En ole lainaamasi, mutta kommentoin silti.

Valtaosa naisista pitää seksuaalisesti dominoivista miehistä. Jos mies ei uskalla tehdä aloitteita, helposti alkaa epäillä ettei mies osaa dominoida sängyssäkään.

Vierailija
30/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan luulen, että otat kaikki mukavat juttelut iskuyrityksinä. Olen itse naamasta nätti lihava, iloinen, ulospäinsuuntautunut ja reippaasti vieraisiin kontaktia ottava nainen, joka ei ikinä isle ketään. Monesti olen huomannut, että normaali jutusteluni on tulkittu väärin ja pettyneeltä näyttänyt ilmeeni johtuu tästä. Olen naimisissa ja miesten iskemisern en koe tarvetta. Voitko kuvitella, että jotkut haluavat kommunikoida ihan vain muuten ilman taka-ajatuksia :)

Tämä mullakin tuli mieleen. Mietin muutenkin, mistä ap ja muut tietävät että nainen tulee nimenomaan iskemään eikä vaan muuten juttelemaan?

Minäkin juttelen (olen läski) komeille miehille päivittäin töissä, ilman iskuyritystä.

Vierailija
31/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsu,elät haavemaailmassa.Oikeasti naiset esittää,että olisivat kiinnostuneita sinusta,ettei sinun tarvitse itkeä itseäsi uneen ravintolan jälkeen.

Vierailija
32/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olisit kääntänyt aloitukseen sukupuolet toisinpäin ja nauttinut valtaisasta yläpeukkujen virrasta.

Vierailija
33/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5591 kirjoitti:

Ehkä tämän takia isoja naisia ei tulla iskemään. En mä ainakaan jaksaisi kuunnella tuollaista ulinaa, jos tulen juttelemaan

Meinaatko, että kirjoittaja on siinä ousujen välissäkin "ulissut"? Mielestäni kirjoitus oli huumorilla kirjoitettu ja näen kirjoittajan ihan hyväitsetuntoisena ja sanavalmiina mukavana ihmisenä. Minulla on yksi hyvin samankaltainen ystävä, jolla on ylipainoa varmasti ainakin 50 kg, mutta hänen huumorinsa ja tilannetajunsa on mahtava! Niihin piirteisiin kun tutustuu, niin ylipaino unohtuu täysin. Hänellä on mies, joka on normaalipainoinen ja pariskunta on kuin luotu toisilleen.

Vierailija
34/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama kokemus kuin jollain tuolla ylempänä, että jos olen vaan ystävällinen ja iloinen oma itseni, ja auta armias tulen sanoneeksi jollekin miehelle jotain, niin heti luullaan, että olen iskemässä, enkä todellakaan ole. Ei tarvi ihmetellä miksi monet naiset on naama norsunvatulla, ovat vaan oppineet, että jos hymyilevät, kaikki miehet luulevat miehenkipeäksi iskijättäreksi.

Ap:n ongelma siis tuntuu olevan se, että miksi kauniit naiset eivät lähesty häntä. Sitä pitäisi varmaan kysyä kauniilta naisilta itseltään. Ehkä he ovat jo parisuhteessa? Ehkä heitä isketään niin paljon, että eivät jaksa itsekin ryhtyä, kun koko iskuskene väsyttää? Ehkä ap ei ole heidän makuunsa? Tykkäävät toisenlaisista.

Vierailija
35/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit diggaa makkarast.

Varsinkin peppusuolessa käivärä tekee gutaa!

Vierailija
36/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ikävä luonne on täydellinen pettymys jos joku tulee juttelemaan, mutta mukava luonne vaatimattoman näköiselläkin ihmisellä voi viedä pitkälle.

...ja ap alapeukuttaa. On kivempi tehdä penkkipunnerruksia kuin kehittää luonneominaisuuksiaan.

Vierailija
37/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tullaan iskemään sitä, ketä itse pidetään viehättävimpänä kyseisessä tilanteessa.

Jaa, no ei todellakaan pidä paikkansa, ainakaan meille ikälopuille nelikymppisille. Pään hakkaamista seinään, kun lopputuloksen tietää 100% varmuudella ennen kuin edes yrittää. Pitää valita joku, johon saattaisi olla edes jonkinlainen mahdollisuus. Paitsi jos nyt huvin vuoksi käy härnäämässä.

Vierailija
38/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylipainoinen n 15kg. En lähesty miehiä kun tykkään että se on miesten asia. En ole mitenkään vanhanaikainen mutta tässä asiassa saatan olla. Kyllä minua lähestytään ihan riittävästi eikä se minua häiritse niin kauan kun pysytään kohteliaina. Kaikki mieheni ovat olleet hoikkia ja ihan peruskivan näköisiä. En ole ruma itsekään. Miksi ap et itse lähesty sopivan näköisiä naisia. Ei se aina niin mene että ihmiset kiinnostuvat vain yhdentyyppisistä.

Kyllä mä toki lähestynkin. En tarkoittanut aloituksella sitä, että kyhjöttäisin nurkkapöydässä naisia odottamassa, vaan että välillä lähestytään silloinkin, kun en ole edes haku päällä liikenteessä. 

Ap

Vierailija
39/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no ei todellakaan pidä paikkansa, ainakaan meille ikälopuille nelikymppisille. Pään hakkaamista seinään, kun lopputuloksen tietää 100% varmuudella ennen kuin edes yrittää. Pitää valita joku, johon saattaisi olla edes jonkinlainen mahdollisuus. Paitsi jos nyt huvin vuoksi käy härnäämässä.

Höpö höpö! Olen 44 vuotias nainen ja mukavat ja kivan näköiset miehet lähestyvät minua hyvin usein ja tulevat juttelemaan. Tosin minä en ole jumittanut sinun tavallasi ns. komeisiin miehiin, vaan ihan tavallisiin samankaltaisiin miehiin kuin itsekin olen. Näitä miehiä yhdistää aina mukava luonne ja ystävällisyys. Vain hyvin harva on osoittautunut typeräksi. Myös itse alan juttelemaan helposti kaikkien kanssa, nuorien, vanhojen, kauniiden, rumien, miesten ja naisten kanssa. Hyvä löytää hyvän, aina.

Vierailija
40/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne naiset voi puhumatta tietää, että olet ikävä, tyhmä ja rajoittunut. Varmaan ne osaavat jättää sinut nopeasti rauhaan.

Millä todennäkösyydellä komea ja hyvässä kunnossa oleva mies valitsee röhköfantin. Komea mies, joka tietää sen itse, niin se kalastelee ihan eri vesissä ja sellasen ympärillä pyörii hyvässä kunnossa olevia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi