Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä? kun on mokannu tosi pahasi kännis? mokasin eilen niin pahasti etten voi ehkä mennä enään töihi

Vierailija
13.10.2018 |

meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?

Kommentit (226)

Vierailija
201/226 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni maanantain "kehityskeskustelu, ap? 😀

Vierailija
202/226 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä raiskaussyytöksistä te puhutte? Ap puhui ahdistelusta, mikä voi tarkoittaa sanallista ahdistelua tai sopimatonta koskettelua. Raiskaus ei ole ahdistelua, vaan raiskaus.

Jos luet koko ketjun niin ap kertoo syyttäneensä työkaveria raiskauksesta ja sekavana tätä huudellut. Vaatinut poliisin paikalle ja tässä välissä itse lääppinyt työkavereitaan. Sitten sammui ja kusi sohvalle, poliisit kantoivat pois.

Ja poliisi on muka vienyt tiedottomassa tilassa olleen kotiinsa nukkumaan, raiskaussyytöksiä ei olla tutkittu, lauantaina poliisi jättänyt viestin vastaajaan... Ap itsekin luovutti provonsa suhteen, antakaa trkin asian jo olla.

Mieshän oli ollut muussa seurassa koko illan, ei missään kohtaa ollut vaihetta jossa raiskaus olisi voinut tapahtua. Tämänhän kertoivat paikallaolleet. Känniap on voinut vaatia päästä kotiin, ketään ei pakoteta tutkimuksiin jos ei halua. Poliisi on todennut paikanpäällä että asia on p askaa mutta johonkin riehuja toimitettava eli putkaan tai kotiin.

Minut on vuosia sitten raiskattu, homma eteni niin että ulkopuolinen soitti poliisille. Poliisi vei poliisilaitokselle jossa otettiin näytteet ja tästä olisin voinut kieltäytyä myös. Poliisi toimitti kotiin ja aamulla soitti uudelleen. Jos en olisi vastannut todnäk olisivat jättäneet viestin perään.

Ap olisi voinut erehtyä henkilöstä, raiskaus olisi voinut tapahtua. Ja ihan oikeasti kuvittelet, että poliisi jättäisi viestin, kun ei voi olla edes varma, että ap käyttää liittymää?

Eikö sinua häiritse että ap provoilee asialla, ja taas naisten raiskaussyytöksiin suhtaudutaan vähän epäileväisemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/226 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi poliisihomma on kyl jo aika paha 😆

Itse olin yli 10 vuotta sitten nuorena tyttönä aikas railakkaassa työpaikassa, jossa ilmaisen viinan bileitä riitti. Ja aina taisin itse olla se, jolla mopo karkasi käsistä koviten. En häpeillyt yhtään! Maanantaina vaan töihin, harvemmin niitä enää muisteltiin. Kaikki siellä kuitenkin kännissä oli olleet.

Enää en pystyisi tollaiseen, mutta se oli sellainen vaihe se. 😃 Muistelen lämmöllä tavallaan. Nykyisessä työpaikassa ei heru edes ilmaisia olalle taputuksia.

Vierailija
204/226 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittajalle kuuluu? Lauantaina oli laittanut viestiä, että olisi pomon kanssa puhuttuaan sanonut itsensä irti. Olitko kuitenkin tänään töissä?

Vierailija
205/226 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh ap, miten meni töissä?

Vierailija
206/226 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet vaan töihin ihan normaalisti. Teeskentele että et muista. Toteat vaan että ohhoh olipas villi ilta. Monet ihmiset on sekoilleet firman bileissä humalassa. Älä huoli. Sitä paitsi miehet on todennäköisesti vaan imarreltuja että olet yrittänyt iskeä niitä.

Harmillinen juttu tietty että sammui, mutta ens kerralla fiksummin. Älä irtisanoudu tai vaikuta ahdistuneelle töissä. Eri asia jos olisit esim pahoinpidellyt työkaverin tai lähtenyt kännissä rattiin TAI mennyt täydessä seilissä töihin.

Sitä paitsi miehet on todennäköisesti vaan imarreltuja että olet yrittänyt iskeä niitä.

Paitsi jos keskustelun aloittaja on myös itse mies ?! :D

En minä ainakaan minkään jurriakan lähentelyistä ole imarreltu. Päinvastoin, oksettaa.

Älä puhu paskaa. Mulla ainakin alkaa ottaa eteen kun muija änkeää iholle. Ja sänkyyn asti yleensä mennäänkin.

Niin koska ei sulla oo muuta vaihtoehtoa. Ei kukaan sun lähelläs pystyis selvinpäin olemaan.

Vierailija
207/226 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka työpaikka valmistumisen jälkeen oli pienellä paikkakunnalla. Firmalla oli ulkoilupäivä ja porukalla ensin pilkittiin ja saunottiin. Sitten marssittiin iloisesti laulellen paikkakunnan ainoaan ravintolaan railakkaille jatkoille.

Ei ravintolassa ja kadulla hoilatessa mitään ihmeempää tapahtunut, mutta maanantaina paikallinen työkaveri kertoi, että kylällä kysellään, onko se juoppo insinööri teillä töissä:)

Eli kylän juoruämmät olivat verhojen raosta tiiraillellaan tehneet syvällisiä päätelmiä alkoholin käytöstäni. Minua koko episodi huvitti kovasti! Eli aika pienestä jutut sitten valtaantuvat kuten kalavaleet.

Vierailija
208/226 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos nainen olet niin ei hätää! Duuniin vaan, kyllä se siitä. Tässä nykypäivän meetoo aikana on ok jos nainen ahdistelee. Mies kun sitä tekee niin siiheen tulee ja pitää puuttua. Doublestandards ei tässä kohtaa päde, joten ei huolta.

Vierailija
209/226 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enpä tiedä mistä alottaisi. voitteko ihan rehellisesti sanoa uskallanko mennä maanantaina töihin vai jäänkö saikulle vai etsinkö töitä? tosiaan esimies varannut kahden keskisen paliksen ma ja tässä mitä kuulin työkaverilta. olin mm. syyttänyt yhtä työkaveria seksuaalisesta ahdistelusta ja pyytänyt muita soittamaan poliisit. ilmeisesti ahdistelua ei ole tapahtunut mutta poliisit soitettiin. sillä välin olen itse ahdistellut muita ja sammunut sohvalle ja kussut alleni. kun poliisit tulivat olin siinä kunnossa että mut piti kantaa pois. ravintola haluaa ilmeisesti että korvaan sohvan jolle kusin joten ovat pyytäneet mun yhteystoietoja ja väitetystä ahdistelusta poliisi oli tiedustellut työkavereilta.....

Kyllä uskallat. Menet ja keskustelet esimiehesi kanssa. Pahoittelet käytöstäsi ja mahdollista aiheetonta syytöstä. Korvaat sohvan pesetyksen ja jatkat elämääsi niinkuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Seuraavan kerran firman juhliin vesilinjalla. Tsemppiä!

Mulla on työkaveri, joka ei tahdo pystyä vastustamaan ilmaista viinaa ja kohtuukäyttö ei oikein tahdo onnistua, niin hänpä tulee nykyään kaikkialle omalla autolla, ettei tuu mitään otettua vahingossakaan.

Vierailija
210/226 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalta saat tukea vastaavanlaiselta roskasakilta. Tsemiä.

Tuli sama mieleen. 

Ihan kuin tuollainen olisi normaalia, hyväksyttävää ja jopa toivottavaa. Olen minäkin tukevammassa laitamyötäisessä ollut, mutta että olisin esim. kussut housuun??? En koskaan ja muutenkin järki päässä tekemisten suhteen. 

Toki tulee vähän liikaa puhuttua ohi suunsa, mutta ei nyt pahaa kenestäkään kuitenkaan. Ihme hehkuttelua oksettavalla sekoilulla. 

Joo... ja kukaan seurasta ei muistee mitään. Kyllä teidät oikeasti muistetaan. 

Samaa mieltä! Ihan järkyttäviä juttuja ja ei muka muistella jne... Kyllä pitäisi sitä juomista osata säädellä. Toki itselläkin joskus mennyt yli, mutta ne oli vaan muutamia kertoja ja omien kavereiden kanssa liikkellä, niin ei tarvinnut töissä hävetä silmät päästä. Se että häpeää sanomisiaan ja ei ole oma itsensä ja paljastaa liikaa omasta yksityiselämästä tutuille on mulle jo liikaa. Oon toki pari kertaa oksennellut väärässä paikassa, julkisissa yms, luojan kiitos ei ole tullut kustua housuun tai sammuttua minnekään. Haluan olla oma itseni ja kontrolloida mitä puhun ja miten käyttäydyn, mielestäni nykyään on myös noloa jos näytän humalaiselta. Onneks oon päässyt alkoholista sen verran "eroon" että nykyään ei maistu kuin lasi pari silloin tällöin ja juhlissa pari kertaa vuodessa otan vaan muutaman, max 5-6, oon selvittänyt omat rajani minkä jälkeen menee liiallisen humalan puolelle. 

Vierailija
211/226 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan ens kerralla juoda vähemmän.

Vierailija
212/226 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsit sentään kotoa. Itse olen kolmesti herännyt juoppoputkasta.

Olen ollut niin huonossa kunnossa että ambulanssi jouduttiin soittamaan. Totesivat minun olevan per keleen kännissä.

Olen vonkumalla ja epätoivolla koittanut iskeä tuttuja kaverimiehiä. Kiva.

Seksiä hirvitysten kanssa!! Esim kun olin 25 panin 60v miestä...

Sammunut ja oksennellut vähän kaikkialle.

Tullut ryminähumalassa kotiin ja kontannut rapussa. Kysynyt naapurin tantalta voisinko tulla ottamaan huikan viinaa kun itseltä loppu.

Kussut housuun kahdesti, toisella kertaa vieläpä sammunut kadulle näin. No silloin pääsin jupppoputkaan.

Itkenyt, avautunut ja ollut "syvällinen" vaikka kenelle.

Hukannut kaikki tavarani paitsi päällä olevat vaatteet. Olin liian kännissä tehdäkseni mitään, nukuin rapussa ja lopulta pyysin joltain naapurilta puhelinta lainaan. Sönkötin edelleen laskuhumalassa.

Ryypännyt työporukassa oikein änkyrät, muut olivat selvänä tai enintään hiprakassa. Selittänyt ja avautunut työporukalle, pomo taluttanut taksiin.

Lista voisi jatkua ja jatkua. Sitten nämä perusssekoilut...olen oksennellut ja kaatuillut, sammunut, riehunut, itkenyt tuntemattomille, valehdellut ja vääristellyt saadakseni kännihuomioita, tullut kannetulsi baareista ulos ja perään porttikielto....näitä on liikaa.

Ja kaikesta on lopulta toivuttu eikä kukaan enää muistele.

AA-kerhoon.

Veikkaan että vit un hauskaa on kuitenkin ollut. Elämästä pitää nauttia.

Jaa a, minulla on vähän erilainen mielikuva hauskanpidosta kun se että kusen housuun tai nukun putkassa.

Vierailija
213/226 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muka muisteta tollaisia sekoiluja! Todellakin muistetaan. Ap:n toilailuja saatetaan kertoa työpaikkalegendana eteenpäin sittenkin, kun koko henikökunta on jo vaihtunut.

Vierailija
214/226 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat viestin kaikille, siis meilin, että

KIITOS JA ANTEEKS. Hävettää, olin ihan ääliökännissä. Sori, jos loukkasin jotakuta, ainakin itseeni loukkasin, koska en tiedä, itkiskö vai naurais. Mut eiku sorvin ääreen. MOikku. PS. Otan opikseni. Ens kerralla vähemmän tai ei lainkaan.

Vierailija
215/226 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että muutkin on olleet kännissä eikä siksi muista kaikkea niin hyvin kuin luulet.

Tunnen naisen, joka takavuosina isoissa firman bileissä heitteli ilmasta viinaa kaikkien päälle, riehui ja tanssi, vietiin ulos, tuli takas, löi firman toimaria nyrkillä naamaan, kiipes baaritiskin taakse hakeen viinapulloja, jotka valutti jengin juhlakuteiden niskaan... tää firma oli hänen asiakkaansa ja käytös senku nosti kredupisteitä jotenkin oudosti. Otti kyllä opikseen ja joi hillitymmin tai ei ollenkaan pitkään, ehkä sekin helpotti. Tästä on jotain kymmenen vuotta, pidett, arvostettu tyyppi.

Vierailija
216/226 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites tässä kävi?? Ap?

Vierailija
217/226 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin huonosti kirjoittavalla voi mitään työpaikkaa olla.

Voi kuule, olen ison suomalaisen firman erikoisliikkeessä töissä ja esimieheni on vähintään yhtä lapio kirjoittaaman (ei hän kyllä mikään järjen jättiläinen ole muutenkaan). :D

Ihan erikoisliikkeessä töissä! Vau, olet menestynyt. Mennäänkö naimisiin?

Vierailija
218/226 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kiinnostaa miten tässä kävi. Itsekin tuli mokailua kaikenlaista kännissä 18-30 -vuotiaana., oksentanut oon sinne ja tänne, en tosin kussut housuun kertaakaan. Juomat kaatanut baarissa tuikituntemattoman päälle kun vaan yhtäkkiä teki mieli tehdä niin, laukonut ihme mielipiteitä ja tietysti päätynyt vääriin lakanoihin. Työpaikallekin pitänyt muutaman kerran mennä edellisen illan jälkeen kauhunsekaisin tuntein. Nyt seesteinen keski-ikä ;) MUTTA, what's the story ap??

Vierailija
219/226 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan töihin kohti uusia mokia :)

Vierailija
220/226 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi