Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suistuisitko? Bussissa viereesi istuva nuorimies pyytää sinua herättämään hänet kun olette xxx-risteyksen kohdalla?

Vierailija
12.10.2018 |

Pyytää siis sinua herättämään hänet, kun olette tietyn risteyksen kohdalla. Risteys on bussimatkan varrella ja sinä istut sen risteyksen jälkeen vielä jonkin aikaa bussissa ennen kuin jäät pois. Suostutko? Poika aikoo ottaa tirsat.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sanoisin että jään aiemmin pois.

Vierailija
2/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkurissa tekisin palveluksen, mutta pitkän linjan reissulla en lupaisi mitään varmaa. Mulla on olis omat hömpät menossa ja mitään maisemia joutais vahtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä. Olen sitä mieltä, että nukkumiset bussissa ja heräämiset ajoissa ovat lähtökohtaisesti jokaisen omalla vastuulla. Lisäksi ei ole poissuljettua, ettenkö voisi matkan aikana vaihtaa bussissa paikkaa, jos jostain vapautuu minulle sopivampi paikka, jolloin en enää olisi hänen vieressään.

Vierailija
4/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen. Ei siitä isoa vaivaa ole tökätä toista kylkeen,

Vierailija
5/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en suostuisi?

Vierailija
6/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin käyttämään herätyskelloa.

Vierailija
7/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo? Oon mä joskus noin tehnykin. Toki ajattelisin että onpa outo hyypiö, mutta sellasia täällä Helsingissä nyt vaan on.

Vierailija
8/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on huono, koska vaikea tietää mihin aikaan bussi tarkalleen on sillä kohdalla.

Mä suostuisin, koska oon kiltti ja avulias.

Vierailija
9/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Olen jopa itse sanonut joskus lähellä istuvalle että viitsitkö herättää siinä ja siinä jos nukahdan.

Onko inhimillisyys kadonnut jonnekin?

Vierailija
10/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
11/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Puhelimen herätyskello soimaan. Käytännössä kaikilla on puhelin, ja herätyskello löytyy jopa ennen älypuhelimien aikakautta valmistetuista puhelimista.

Vierailija
12/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Voisin sanoa jos kyse olisi ihmisestä joka ei tunne reittiä, mutta en tuollaisesta syystä. Minullakin on oikeus keskittyä matkan aikana omiin asioihini kyttäämättä muita kuin omaa pysäkkiäni eikä velvollisuuteni ole valvoa että joku, joka on kykenevä itse huolehtimaan matkastaan, jää oikealla pysäkillä pois. Jos haluaa nukkua niin kaikin mokomin, mutta hyväksyy sen että voi ajaa pysäkkinsä ohi.

Vierailija
13/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai suostuisin, kun toinen pyytää auttamaan. Eihän mulla siinä istuessa mitään tärkeämpääkään tekemistä olisi. Tai vaikka olisikin jotain omia juttuja, niin yrittäisin silti parhaani.

Vierailija
14/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti suostun, jos matkaa on alle tunti, jolloin en itse takuulla nuku bussissa. Niin, ja tiedän täsmälleen, missä risteys on, ettei tule sitten haukkuja, jos menee ohi.

Vierailija
15/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on huono, koska vaikea tietää mihin aikaan bussi tarkalleen on sillä kohdalla.

Sen voi tarkistaa yleensä netistä matkahuollon tai reittioppaan sivuilta, eikä se nyt niin kamalaa varmaan ole jos herää reilusti muutaman minuutin ennen. Bussit harvemmin kuitenkaan ovat etuajassa.

Vierailija
16/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen omilla aivoillaan ajatteleva osaa kyllä laittaa herätyskellon herätysaikaan sen verran marginaalia, että on hereillä oikeaan aikaan. Bussi saattaa joskus olla jonkin verran myöhässä, mutta ei juuri koskaan ole tolkuttomia aikoja etuajassa. Aikataulusta myöhästyminen ei aiheuta risteyksestä ohiajamista, etuajassa oleminen voisi sen aiheuttaa, jos herätysajassa ei ole "riittävää marginaalia".

Vierailija
17/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Voisin sanoa jos kyse olisi ihmisestä joka ei tunne reittiä, mutta en tuollaisesta syystä. Minullakin on oikeus keskittyä matkan aikana omiin asioihini kyttäämättä muita kuin omaa pysäkkiäni eikä velvollisuuteni ole valvoa että joku, joka on kykenevä itse huolehtimaan matkastaan, jää oikealla pysäkillä pois. Jos haluaa nukkua niin kaikin mokomin, mutta hyväksyy sen että voi ajaa pysäkkinsä ohi.

Minä, minä, minulla on oikeus...plaa, plaa, plaa...vattu mitä kummajaisi maa päällään kantaa. Minä ja minun oikeudet, viis inhimillisyydestä, ystävällisyydestä, avuliaisuudesta, kohteliaisuudesta..jne. Kunhan minun oikeudet toteutuu ja saan rauhassa ru***ata ihanaa puhelintani.

Vierailija
18/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suistuisin.

Vierailija
19/60 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus herättänyt ihan kysymättäkin kun olen sattunut kuulemaan mihin matkalla.

Vierailija
20/60 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahtaisin, ja sanoisin, että enpä taida. Omat asiat hoidetaan itse ja niistä ollaan itse vastuussa. Ellen mä sit sais siitä jotain vaivannnäöstä miettiä hänen elämäänsä, siis. Vaikka enpä tiedä mitä se olisi, ventovieraat ei merkkaa mulle mitään avunantolaitoksia. Ja rahaa en huolisi. Mitä hän voisi tehdä mulle? Ei mitään. Miksi siis auttaisin, kunkyse on vain hänen mukavuudenhalustaan? Hoidan itse omat asiani, hän ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme