G: Mitä suihkusaippuaa käytät tällä hetkellä?
Minulla tällä hetkellä Palmoliven oliivi. Kaipaisin uusia ideoita ja suosituksia.
Kommentit (42)
Dove Shower mousse, argan oil; ihana tuoksu, todella hyvä vaahto. Vaahto tulee siis valmiina pullosta ja sitä voi käyttää myös sheivausvaahtona. Vähän kalliimpi puteli kuin perusrexona, eikä varmaan niin riittoisakaan, mutta I’m worth it!
Omolla pesen ja lopuksi vahvantuoksuista huuhteluainetta iholle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän vettä, ei iho kuivu.
Pesetkö prseesikin pelkällä vedellä? Hyi!
Olen eri, mutta en lähes koskaan pese saippualla kuin kainalot. Eivätkä alushousuni haise, jos vaihdan ne päivittäin.
Adidaksen jotain sinistä, after sportko siinä nyt lukee. Ei erikseen lue, että kyseessä on miehille suunnattu tuote, vaikka ymmärtääkseni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän vettä, ei iho kuivu.
Pesetkö prseesikin pelkällä vedellä? Hyi!
Vielä karseempaa että kolme alapeukkua ja hekin varmasti pesevät pelkällä vedellä prseensä. Vielä isompi hyi!
Gunry Roussillon Bergamot & Rosemary
Family freshillä on monta hyvää vaihtoehtoa. Jos käytän palasaippua, se on imperial leather.
Käytän talvella suihkuöljyjä suihkugeelin sijaan. Nivean, Doven ja L'occitanen on parhaimmat. Toi L'occitanen on vaan niin hirveän kallista ettei raaski joka päivä käyttää. Yves Rocher shea shower balm (tuubissa), on myös tosi kosteuttavaa vaikka ei ole öljyä.
Ldb - Omena aloe vera https://foodieimages.s3.amazonaws.com/images/entries/320x480/7310614024…
Lactolinen pesunestettä oon käyttänyt nyt useemman kuukauden.
Palmoliven sininen jossa rakeita.. ihana tuoksu ja ihanan kuoriva! Lempisuihkugeelini!
Toinen Doven tavallinen, jota nykyään kai vain käsisaippuana(?!), aivan ihana tuoksu!
Palasaippuaa sulfaattiallergikolle. Usein Lushia, nyt Pere Pelletierin ruusu.
Sebamedin Liquid Face & Body Washia olen käyttänyt jo 30 vuotta.
Neutral suihkugeeliä. Ei sisällä ylimääräisiä aineita. Kemikaalikuorma pienenee.
Erisan suihkugeeliä, tuoksutonta tietysti.
LV. Sampoo, hoitoaine ja suihkugeeli, kaikkia niitä.
Jotain arganöljyä sisältävää ja on parempaa kuin varsinaisesti atooppiselle iholle tehty tuote!