Mitä tehdä?
tutustuttiin tämän tytön kanssa 2kk sitten. ollaan nähty lähes joka viikonloppu tähän asti. asutaan eri paikkakunnalla. hän on koko ajan kiireinen jonka takia ei pysty tällä hetkellä seurustelemaan. hän haluaa antaa aikaa muttei pysty kun on koko ajan kiireissä. hän haluaa olla kanssani ja hänestä tuntuu hyvältä olla kanssani mutta samaan aikaan hän nauttii kiireistä sen takia joutuu taistella näiden kahden välissä. ei jutella kun pari sanaa joka päivä mikä on sinänsä vähän ikävää mutta haluan ymmärtää häntä niinkun ymmärränkin. en osaa oikein selittää tätä tunnetta. musta ei siis ”tunnu” pahalta yhtään, eikä hän tosiaan millään tavalla satuta mua olemalla kiireinen koko ajan mutta ikävä häntä kohtaan kasvaa päivä päivältä. ollaan siis enemmän kun ystäviä muttei seurustella. sekin on mulle täysin ok. hän merkkaa mulle tajuttoman paljon. en osaa sanoin kuvailla miten paljon hän merkkaa mulle. pyrin aina ymmärtämään häntä joka asiassa vaikka sekin on okei ettei aina tuu ymmärrettyä se on ihan luonnollista. hän on mun silmissä täydellinen ihminen. hänen kaltaisia ihmisia ei tuu tosiaan joka päivä vastaan. oon vaan niin onnellinen. haluaisin tunnustaa hänelle että oon rakastunut häneen mutta pelkään sitä että mitä jos kerron ja menetän hänet. hän on välillä huolissaan siitä että hän satuttaa mua olemalla kiireinen. sekin jostain syystä pelottaa koska asia ei ole niin. pelkään että hän lähtee elämästäni. oon sanonut hänelle että välitän hänestä niin paljon ettei mulle oo väliä mitä ikinä tullaankaan olemaan, ystäviä vai seurustelukumppaneita vai mitä ikinä tullaankaan olemaan ni haluan että hän pysyy elämässäni mahdollisimman pitkään. olen just tällä hetkellä jotenkin surullinen ja on tyhjä olo. miten mun kannattaa nyt toimia?