G: Mitä suihkusaippuaa käytät tällä hetkellä?
Minulla tällä hetkellä Palmoliven oliivi. Kaipaisin uusia ideoita ja suosituksia.
Kommentit (42)
Doven anti-stress micellar. Tykkään!
Nurmen palasaippuaa. Ei muovijätettä. Tosi hyvä myös sheivaukseen.
Tällä hetkellä istun sohvalla enkä käytä suihkusaippuaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä istun sohvalla enkä käytä suihkusaippuaa.
Hassu.
Ostan aina ison muovikanisterin jotain ruusuntuoksuista nestesaippuaa. Siitä sitten jaan pieniin pumppupulloihin jokaisen altaan reunalle. Kestää varmaan vuoden se määrä eikä maksa kuin pari euroa.
En mitään. Istun nojatuolissa ja katson telkkaria.
En minäkään mitään. Käyn aamuisin suihkussa. Voitko kysyä silloin uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Doven anti-stress micellar. Tykkään!
Onko tuo VARTALOLLE? Millainen koostumus siinä on??
Itsellä Garnierin joku hunajasuihkugeeli :)
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina ison muovikanisterin jotain ruusuntuoksuista nestesaippuaa. Siitä sitten jaan pieniin pumppupulloihin jokaisen altaan reunalle. Kestää varmaan vuoden se määrä eikä maksa kuin pari euroa.
Halpaa ku saippua.
Yves Rocherin joku mandariinin tuoksuinen suihkugeeli. Tai sen pitäis olla, mutta ei kyllä mun mielestä tuoksu oikein mandariinille. Mulla vaihtuu nuo pesuaineet joka putelin jälkeen, kun olen hamsteriluonne. On palmoliveä, yves rocheria, dermosilia, ziip!iä, iisiä.. mitä nyt tarjouksissa sattuu olemaan. On mulla ollut palasaippuoitakin, mutta niistä jäävä tuntuma iholla ei ole kovin miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vettä, ei iho kuivu.
Pelkkä vesipesu kuivattaa ihoa enemmän kuin hoitavalla suihkusaippualla itsensä pesu, ja toki suihkun jälkeen kannattaa levittää kosteusvoidetta iholle.
Hugo Bossin sellasessa harmaassa tuubissa olevaa, sain lahjaksi.
http://www.urtekram.fi/tuotteet/kosmetiikka/vartalo-kasvot/no-perfume-b… tuota löytyy prismoista vauva osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä vesipesu kuivattaa ihoa enemmän kuin hoitavalla suihkusaippualla itsensä pesu, ja toki suihkun jälkeen kannattaa levittää kosteusvoidetta iholle.
Olet kyllä niin kyllästetty että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä niin kyllästetty että.
Tä?
Vierailija kirjoitti:
Pesetkö prseesikin pelkällä vedellä? Hyi!
Body Shopin banaani suihkugeeli.