Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron aina kaikille naisille heti kättelyssä olevani työtön

Vierailija
12.10.2018 |

Tämä siksi, että karistaisin ympäriltäni kaikki ne naiset, joiden kohdalla varallisuuteni tai ammattini voisi vaikuttaa siihen, että kiinnostuvatko he minusta vaiko eivät. Kelpuutan ainoastaan naiset, jotka ovat kiinnostuneita minusta itsestäni miehenä ja ihmisenä, eikä ensisijaisesti (tai siis ei ollenkaan) lompakostani.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko työttömyysasia siis totta vai joku testi?

Eihän sillä nyt ole tässä mitään merkitystä.

AP

On! Jos tapailemani mies olisi työtön ja kertoisi siitä, niin ok. Mutta en ehkä ilahtuisi, jos mies kävisikin töissä, sillä joutuisin miettimään, mitä muota "testejä" hän varalleni keksisi. En tykkää, en itsekään testaile ketään. Teinipuuhia.

Ei se ole mitään teinipuuhaa, jos haluaa varmistua siitä, ettei nainen ole pelkästään paremman elintason perässä.

AP

Ei ole kyse paremman elintason perässä olemisessa vaan että ollaan samalla viivalla. Eli minä elätän itseni ja sinä elätän itsesi. Rahan lisäksi työssä on tärkeää, että kuuluu johonkin porukkaan. Työtön syrjäytyy helpommin, koska ei ole työkavereita,joiden kanssa harjoittaa sosiaalisia kontakteja.

Vierailija
22/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta se miehen lompakko. Työtilanne kiinnostaa vain siksi, etten halua ketään elättää. Toivon vain miehen pärjäävän itse. Niin kuin itsekin pärjään.

Miksi monet naiset olettavat, että jommankumman pitäisi jotenkin itsestäänselvästi elättää toinen osapuoli? En mä ainakaan oleta, että naisen pitäisi elättää mut, koska olen työtön.

AP

Jos muutettaan yhteen, niin onhan rahallinen vastuu tienaajalla isompi. Ellei tietty sinulla ole muuta tulonlähdettä kuin työttömyyskorvaus.

Arvostan rehellisyyttäsi.

Miksi suhteen takia pitää muuttaa yhteen? Varsinkin jos ei ole tarkoitus saada aikaan uusia työnhakijoita, kuluttajia ja veronmaksajia. Eikö yhdessä asuminen parisuhteen takia ole jotenkin vanhanaikaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kerron, että olen onnellinen yrittäjä, joka ei ole koskaan edes ajatellut olevansa työtön. Jos mies on työtön, mutta etsii töitä aktiivisesti, niin se on ok, mutta jos hän on luovuttanut vetämätön versio, niin hän ei ole minun mies. Kun keksin koko ajan töitä itselleni lisää ja töitä todella riittää, niin en todellakaan jaksa katsoa tyyppiä, joka vain hengaa päivästä toiseen.

Yrittäjyydelläni tienaan ihan mukavasti ja en muuta mukavaa eloani huonommaksi miehen takia.

Mutta jos sä olet töissä vaikka puolet valveillaoloajastasi, niin ethän silloin voi olla näkemässä sitä miehen hengailua yhtään sen enempää kuin jos hän kävisi töissä samoina kellonaikoina kuin sinäkin. Ja kyllä mä voisin ihan mielelläni auttaa jotakuta naista siinä yrityksen pitämisessä, vaikka olisinkin työtön virallisesti.

AP

Vierailija
24/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työtön, nainen tienaa...sanotaanko vaikka 2200e/kk (netto). He muuttavat yhteen eivätkä tietenkään saa asumistukea. Vuokra on 800e/kk plus sähkölasku. Tietysti vuokra ja sähkö maksetaan puokkiin, jolloin maksettavaksi tulee reilu 400e/kk per nenä. Miehelle jäisi siis noin parisataa euroa käteen kuukaudessa.  Nainen matkustelee, käy ulkona syömässä jne. Mies nököttää kotona.

Eikö kuulosta mukavalta parisuhteelta?

Vierailija
25/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta se miehen lompakko. Työtilanne kiinnostaa vain siksi, etten halua ketään elättää. Toivon vain miehen pärjäävän itse. Niin kuin itsekin pärjään.

Miksi monet naiset olettavat, että jommankumman pitäisi jotenkin itsestäänselvästi elättää toinen osapuoli? En mä ainakaan oleta, että naisen pitäisi elättää mut, koska olen työtön.

AP

Jos muutettaan yhteen, niin onhan rahallinen vastuu tienaajalla isompi. Ellei tietty sinulla ole muuta tulonlähdettä kuin työttömyyskorvaus.

Miksi haluat ajatella parisuhdetta ensisijaisesti jonain tulonlähteenä?

AP

Niin kauan, kun asutaan erillään ja kumpikin vastaa kuluistaan, ei minua kiinnosta toisen lompakko - paitsi jos hänellä on taloudellisesti tosi tiukkaa. Silloin haluan suunnitella yhteiset tekemiset niin, ettei siitä synny hänelle rahaongelmia.

Yhteenmuuttaessa kiinnostun paljonkin siitä, että kulut jaetaan oikeudenmukaisesti. En halua maksaa vaikka 80% kuluista, kun toinen jemmaa tuloistaan johonkin omaan piiloonsa. Säästää saa, mutten halua tulla huijaytuksi elättäjäksi.

Jos puolisolla olisi kasoittain kahisevaa, haluaisin silti osallistua kuluihin. En halua elää siivellä.

Lompakosta kiinnostuminen ei aina tarkoita halua hyötyä.

Vierailija
26/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi työtöntä miestä ainakaan kolmesta syystä 1. Emme voisi ikinä ostaa taloa yhdessä, pankki ei myönnä hänelle lainaa. 2. Jos saisimme lapsia joutuisin heti äitiysloman jälkeen itse takaisin töihin, olen haaveillut vauvan kanssa kotona olosta ainakin 2 vuotiaaksi ja haluan miehen joka tukee tätä haavetta. 3. Mies olisi siis aina kotona.. minusta on ihana olla välillä yksin. Tuskin harrastaa paljon mitään jos ei rahaa ole.

Vierailija
27/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka eivät ole olleet työttömiä, eivät tiedä että töksyillä pärjää hyvin+siihen vielä ttk niin enempi jää käteen kuin tavisduunarilla. Olen ex-työtön. Tiedän mistä kirjoitan.

Vierailija
28/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies työtön, nainen tienaa...sanotaanko vaikka 2200e/kk (netto). He muuttavat yhteen eivätkä tietenkään saa asumistukea. Vuokra on 800e/kk plus sähkölasku. Tietysti vuokra ja sähkö maksetaan puokkiin, jolloin maksettavaksi tulee reilu 400e/kk per nenä. Miehelle jäisi siis noin parisataa euroa käteen kuukaudessa.  Nainen matkustelee, käy ulkona syömässä jne. Mies nököttää kotona.

Eikö kuulosta mukavalta parisuhteelta?

Matkustelu on ihan turhaa ja epäekologista puuhaa, eikä välttämättä sivistä tai kehitä ihmistä mitenkään. Kyllä mä voin pari kertaa vuodessa käydä matkoilla vaikka Virossa, Ruotsissa tai jossain Keski-Euroopan maassa, joten ei se ole siitä työttömyydestä kiinni, jos elää muuten säästeliäästi. 

Ja kotona pystyy tekemään ihan hyvää ja laadukasta ruokaa puhtaista raaka-aineista, eli sen takia ei tarvitse ravintolaan mennä syömään 30 euron aterioita. Toki se on ihan ok, jos kerran tai pari viikossa käy syömässä jonkun alle 10 euron aterian jossain lounasravintolassa tms.

Toinen inhokkinaisryhmäni on muuten ne naiset, jotka ei suostu tapailemaan miestä, jollei tämä omista autoa.

AP

Vierailija
29/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Mä kerron heti missä olen töissä ja paljonko tienaan, ettei tule yllätyksenä jos kannan treffeille mukanani jotain kivaa. Naisen ei tarvitse olla vaivautunut miksi olisin viimeisistä penneistäni jotain ostanut.

Vierailija
30/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksi suhteen takia pitää muuttaa yhteen? Varsinkin jos ei ole tarkoitus saada aikaan uusia työnhakijoita, kuluttajia ja veronmaksajia. Eikö yhdessä asuminen parisuhteen takia ole jotenkin vanhanaikaista?

Eli etsit vain kevyttä tapailusuhdetta jonka ei ole tarkoitus ikinä syventyä yhteenmuuttoon / lapsiin tai muuhun? No se on ehkä suurempi turn off naisille.

Vierailija
31/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ottaisi työtöntä miestä ainakaan kolmesta syystä 1. Emme voisi ikinä ostaa taloa yhdessä, pankki ei myönnä hänelle lainaa. 2. Jos saisimme lapsia joutuisin heti äitiysloman jälkeen itse takaisin töihin, olen haaveillut vauvan kanssa kotona olosta ainakin 2 vuotiaaksi ja haluan miehen joka tukee tätä haavetta. 3. Mies olisi siis aina kotona.. minusta on ihana olla välillä yksin. Tuskin harrastaa paljon mitään jos ei rahaa ole.

Kyllä mä ainakin harrastan suurimman osan ajastani kaikenlaista. On sitä edullisempiakin ja kehittävämpiäkin harrastuksia kuin joku golf, purjehtiminen tai vaikka kylpylälomilla ravaaminen.

AP

Vierailija
32/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat parhaat puolesi, ap? Mistä sinä haluaisit naisen sinussa pitävän?

Vierailija
33/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys AP. Oletko pitkään ollut työtön? Etsitkö työtä nyt aktiivisesti ja oletko aiemmin etsinyt sitä aktiivisesti? Mikä olet ammatiltasi?

Se että on työtön, ei haittaa. Se, jos on työtön ja asenne on se ettei yritäkään tehdä asialle mitään, se haittaa suuresti. Rahasta ei ole kysymys niinkään.

Vierailija
34/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron naisille omaavani mikropeniksen, koska en halua että himoitsevat pelkästään jumalaista lemmensauvaani.

Vierailija
35/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon työtön, mutta voisin hyvin olla pois paljon, vaikka viikotolkulla, varsinkin jos on pieniä lapsia, niin kohta 3 ei aiheuttaisi haittaa.

Vierailija
36/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron naisille omaavani mikropeniksen, koska en halua että himoitsevat pelkästään jumalaista lemmensauvaani.

Ihan eri asia. Lemmensauvan himoitseminen sentään hivelee miehistä egoani, toisinkuin joku rahallisen hyödyn hakeminen itseään paremmin tienaavasta miehestä. Jos haluaisin jonkun golddiggerin elämääni, niin voisin yhtä hyvin kantaa rahani jollekulle rehellisesti huoraavalle.

AP

Vierailija
37/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin naisten kiinnostuvan minussa samoihin asioihin kun minä kiinnostun heissä. Vastauksen löydät selaamalla ketjun aiempia viestejä.

AP

Vierailija
38/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siksi, että karistaisin ympäriltäni kaikki ne naiset, joiden kohdalla varallisuuteni tai ammattini voisi vaikuttaa siihen, että kiinnostuvatko he minusta vaiko eivät. Kelpuutan ainoastaan naiset, jotka ovat kiinnostuneita minusta itsestäni miehenä ja ihmisenä, eikä ensisijaisesti (tai siis ei ollenkaan) lompakostani.

Hyvä. Mä tilaan aina tossa tilanteessa skumppaa pullon ja juon sen yksin. T.Nainen

Vierailija
39/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Jos sinulla olisi suuremmat tulot kuin puolisollasi, miten jakaisit menot? 50:50, tulojen suhteessa vai muulla tavalla? Pitänet tarkan vaarin, ettet elätä ketään. Sama elintaso molemmille vai ei? Entä sinun ollessasi pienituloisempi?

No?

Vierailija
40/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin naisten kiinnostuvan minussa samoihin asioihin kun minä kiinnostun heissä. Vastauksen löydät selaamalla ketjun aiempia viestejä.

AP

Luonne ja ulkonäkö? No kuvaile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä