Pitääkö H&M:n myyjän olla ns. normaalia kauniimpi, trendikkäämpi ja hoikempi?
Ajattelin hakea töihin kyseiseen paikkaan... Tuntuu, että ne myyjät ovat kaikki hirmu hoikkia ja kauniita.. Itse en ole mikään ämpäriruma, mutten mikään miss suomikaan... Onko mulla mitään mahiksia? Hoikka olen kyllä, melko pieni kokoinen... =)
Kommentit (15)
Itse olen xl-kokoa, mutta koska ostan ja puen ylleni itseni kokoiset vaatteet, niin näytän huomattavasti hoikemmalta ja kiinteämmältä kuin ne saman kokoiset myyjät, joilla on liian pienet vaatteet. Mikä siinä on, ettei voida ostaa itselleen sopivia vaatteita. Eihän esim. xs-kokoisetkaan pidä xxl-kokoisia vaatteita, sillä näyttäisivät vähintäänkiin yhtä hullunkurisislta kuin ne xl-myyjät piukkoine vaatteineen. ;)
luulis että kriteerinä on että mahtuu hennesin vaatteisiin!!!!
ne kun ei pullukoille mahdu...
pitäisivät niitä edes sitten! =O minustakin on aivan naurettavaa kun tukevalla asiakaspalvelijalla on sellaiset nakin kuoret päällä! =D
Vierailija:
luulis että kriteerinä on että mahtuu hennesin vaatteisiin!!!!
ne kun ei pullukoille mahdu...
Kaikki on aina niin viimeisen päälle pukeutuneita, hiukset myös vimpan päälle trendikkäät ja nätti meikki. Yhtään ns. " tavallisen ja arkipäiväisen" näköistä naismyyjää en ole nähnytkään... Puhumattakaan että olisin h&m:ssä nähnyt yhtään pyöreää tai ylipainoista myyjää!
Tässä sinulla on mahdollisuus erottua nyt massasta eduksesi, eli pukeudu oikein trendikkäästi ja otata itsestäsi valokuva ihan pelkästään tuota hakemusta varten.
H&m:llä saa pitää työasunaan ihan omia vaatteitaan. Ei tarvitse olla edes h&m:stä ostettuja, kunhan ei niissä ole suuria logoja, tyyliin " Nike" ym.
Näin oli ainakin 5-vuotta sitten.
siksi juuri kyselenkin tätä, koska en ole itsekään ikinä nähnyt hennesin työntekijää joka olisi pullea/ruma/tavallinen millään lailla. yleensä ovat juuri todella kauniita/komeita ja vimpan päälle pukeutuneita ja meikattuja... mutta toki jos itsekin pääsisin sinne töihin niin laittaisin itseäni aina työpäivää varten koska siellähän edustan ikäänkuin niitä vaatteita ja koko putiikkia enkä haluaisi todellakaan näyttää ihan räjähtäneeltä... asiakaspalvelussa pitääkin olla huoliteltu. =)
Ei mua haittaa, jos vaatekaupan myyjä on ylipainoinen tai ruma. Mutta se nyt ainakin tekee etovan näköiseksi, jos laittaa liian pienet vaatteet päälle. Isokokoinen voi olla kaunis ja tyylikäs, kunhan käyttää oikean kokoisia vaatteita ja mielellään sellaisia värejä/materiaaleja/malleja jotka sopii ylipainoiselle hyvin :) Jos on ns ruma, niin meikeillä / hiuksilla saa paljon aikaan :)
JEES me saadaan vihdoinkin tänne oma henkkajamaukka!! Itse en aio hakea, mutta just luin ilmoituksen lehdestä, ja mulla kävi aivan sama mielessä, et ottaakohan ne ns. taviksia ollenkaan, vai pitääkö olla hiukan " erilainen" ja tätä en tarkoita pahalla..
on se yks eukko, jolla on aina jotkut B75 rintsikat vaikka tarvitsis varmaan kokoa C85 ja sitten piukka paita ja housut. Huh Huh se on kyllä aika hurjan näköinen ilmestys...
Kuopiossa on myös ollut isokokoinen myyjä,nyt en ole nähnyt vähään aikaan. Hän oli kyllä tosi nätisti aina meikattu ja hiukset laitettu.
ihmettelin etteivät vaadi kuvaa hakemuksen liitteeksi... olen aikasemmin hakenut dressmanniin ja sinne piti laitella kuva itsestään.. =O noh, katsotaan miten käy! kunpa pääsis ees haastatteluun!
tiedättekä onko niillä ensin jotain koulutusta ennen kun työt aloittaa vai?
-ap