Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ootte miehen kanssa kahdestaan viikon lomalla, kuinka paljon seksiä?

Vierailija
12.10.2018 |

Jos ootte miehen kanssa kahdestaan viikon lomalla, kuinka paljon seksiä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan Frederikin tavoin: ’vähintään neljä kertaa päivässä ja aina paljaalla’. Ja tämä on varmasti totta. 🤪

Vierailija
22/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-1 kertaa. Jos ollaan reissussa niin riippuu paikasta viitsiikö siellä vehdata vai ei. Minä yleensä innostun vaikka paikka olisi vähän ankeampikin. Mies innostuu harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko innostuttanut miestäsi ensin munaa imemällä seksihommiin vai oletatko että se itse innostaa itsensä

tätä aasinsiltaa pitkin pääsemmekin sitten sinuun eli kun se perjantai koittaa ja tiedä että miehesi alkaa seksiin niin oletko jo valmiiksi märkä ja kiihottunut hommaan vai valmisteleeko miehesi sinut kliimaksiin

olisko ottaa järki kouraan ja miettiä onko omissa miehen lämmittely tekniikoissa jotakin hiomista vielä

tuskin se teinipoika kiihkoissa nykyään on että muna seisoo kuin rautakanki jos näkee sun tissiliivin hakaset ja niitä avatessa jo eka kerran mällit lentää  vai miten se nyt olikaan

Vierailija
24/37 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan.  Lomalla ei ole ollut seksiä 20 vuoteen.

N 57 v

Vierailija
25/37 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on surullista luettavaa suurimmalla osalla.

Meillä seksiä on lomalla lähes joka päivä, ja aluksi parikin kertaa päivässä, aamuin illoin.

Ja minä naisena pyydän seksiä. Haluan ja kaipaan seksiä. Tunnen suurta mielihyvää.

Itse aina oikein odotan viikonloppuja, kun tiedän että silloin on varma saanti, on ihana herätä aamuun ja olla jo herätessä kiihottunut, kun tietää kohta saavansa tikkaria.

Yleensä herään ennen miestä ja odottelen että sekin herää. Tai jos en malta enää odottaa, alan herättelemään miestä pussailemalla, hivelemällä miehen vartaloa, ja namitikkua.

Lomalla parasta on juuri seksi.kun sitä voi saada halutessaan aamulla päivällä illalla, aina kun haluttaa.

Vierailija
26/37 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen nelikymppinen kirjoitti:

Kyllä on surullista luettavaa suurimmalla osalla.

Meillä seksiä on lomalla lähes joka päivä, ja aluksi parikin kertaa päivässä, aamuin illoin.

Ja minä naisena pyydän seksiä. Haluan ja kaipaan seksiä. Tunnen suurta mielihyvää.

Itse aina oikein odotan viikonloppuja, kun tiedän että silloin on varma saanti, on ihana herätä aamuun ja olla jo herätessä kiihottunut, kun tietää kohta saavansa tikkaria.

Yleensä herään ennen miestä ja odottelen että sekin herää. Tai jos en malta enää odottaa, alan herättelemään miestä pussailemalla, hivelemällä miehen vartaloa, ja namitikkua.

Lomalla parasta on juuri seksi.kun sitä voi saada halutessaan aamulla päivällä illalla, aina kun haluttaa.

Wow! Kylläpä kuulostaa mahtavalta - näin nelikymppisestä miehestä! "Namitikkua"... :) Harmi kun meillä ei ihan tuommoista oo.

Vierailija
27/37 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on silloin kun siltä tuntuu, jos ei tunnu niin ei väkisinkään lähdetä lääppimään, kiusallistahan se on. Suhteemme ei perustu seksin ympärille.

Vierailija
28/37 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla halut usein kaatuu siihen kun vaimo ikävöi lapsia kokoajan ja soittelee hoitajalle, ja ihmettelee kun siellä on itketty. Ei puhu muusta kuin lapsista.

Yritä siinä nyt sitten saada seisokkia, itse ei paljoa kiinnosta puhua vauvoista lomalla.

Moni loma mennyt näin, ja nyt olen alkanut jo välttää lomia. Mielummin sitten vaikka kotona.

M33

Vierailija
29/37 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltu yhdessä 13 vuotta ja tuona aikana lomailtu ulkomailla kahdesti kahdestaan. Toinen loma etelässä, toinen oli kaupunkiloma, eikä seksiä kummallakaan lomalla. Toinen oli vielä häämatka. 

Jos matkakohteesta ottaa kaiken irti, kuten mielestäni on järkevintä tehdä, että saa rahalle vastinetta, niin ei takuulla jaksa seksiä ajatellakaan. 

Vierailija
30/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä aikaa lomasta nyt takana 12 tuntia. Siitä ajasta seksiä harrastettu noin 4-5 tuntia (4krt), muun aikaa syöty ja nukuttu. Viimeistään kolmen tunnin päästä seuraavan kerran, tekisi mieli kyllä jo nyt.

Vierailija
31/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteistä aikaa lomasta nyt takana 12 tuntia. Siitä ajasta seksiä harrastettu noin 4-5 tuntia (4krt), muun aikaa syöty ja nukuttu. Viimeistään kolmen tunnin päästä seuraavan kerran, tekisi mieli kyllä jo nyt.

Mene jo kouluun! Satuja saat siellä sit lukea ja kirjoittaa 🤣😂

Vierailija
32/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on syyslomaviikko...muuten meni oikein, mutta mä oon tosin opettajana. Satua voin panna mutta en kirjoittaa.

Silloin pitää naida kun kerrankin kahden

Vierailija
33/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään, en viitsi lomaani kuluttaa moiseen turhuuteen parisuhteessa.

Tämä asia on kyllä niin totta kuin vaan voi olla. Vaikka tämä heitto olikin ehkä kirjoitellu vähän huumorilla, niin asiassa piilee totuuden siemen. Ihmiset ovat niin itsekkäitä, että ei kiinnosta toisen hyvinvointi pätkääkään edes lomalla. Pääasia jotta itellä on kiva vaikka löhötä koko loma jossain, kuten kotonakin aina on löhönnyt. Ja onhan se seksi nyt ihan kauheaa kun joutuu näkeen vähän vaivaa asian eteen.

Vierailija
34/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on syyslomaviikko...muuten meni oikein, mutta mä oon tosin opettajana. Satua voin panna mutta en kirjoittaa.

Silloin pitää naida kun kerrankin kahden

Ei kaikilla ole koko viikko lomaa! Terveisin opettaja! Joten nyt Pena kouluun siitä!

Vierailija
35/37 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki ku oon sinkku ni pitää useamman kerran joka päivä eri naisen kanssa sekstailla tai jos on kerrala hyvä ni miksei sit sen kans useamminki.

Vierailija
36/37 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että 3 kertaa.

Riippuu myös missä oltaisiin. Jos vain kotona löhötään niin voi olla ettei olisi kertaakaan.

Kiva hotelli voisi lisätä haluja, ehkä jopa 4 kertaa viikossa mahdollista, mutta se ois varmasti aivan maksimi.

Vierailija
37/37 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin varmaan 5-6 kertaa.

M33 ja N28, parisuhteessa 5v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi