Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ootte miehen kanssa kahdestaan viikon lomalla, kuinka paljon seksiä?

Vierailija
12.10.2018 |

Jos ootte miehen kanssa kahdestaan viikon lomalla, kuinka paljon seksiä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon.

Vierailija
2/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kuin ollessani yksin lomalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin nyt parisuhteessa kai seksiä on. Sinkkuna voi olla paljon. Eihän se mies siinä vaihdu. Sama pihturi se on lomalla kuin kotonakin mutta lomalla sillä on vaan vielä enemmän syitä pihdata kun on niin paljon tekemistä.

Vierailija
4/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, hikistä läähätystä ja piehtarointia eritteissä, teeskentelyä ja lääppimistä, yäk - ei yhtään!

Vierailija
5/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä läiskeen määrää.

Vierailija
6/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta liian vähän. Max. 2 krt päivässä, vähintään kuitenkin kerran. Maistuisi enemmänkin.

N45

Vierailija
7/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 3 kertaa saatettais sujauttaa.

Vierailija
8/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, en viitsi lomaani kuluttaa moiseen turhuuteen parisuhteessa.

Vierailija
9/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon lomalla kahdestaan? Ihan utopiaa tässä elämäntilanteessa. Ei jaksa miettiä mitä siellä utopiassa sitten olisi ja kuinka paljon.

Vierailija
10/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin, välillä myös siinä välissä. Ikää n 50.

Vierailija
11/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lomailen miehen kanssa, ei ole seksiä, koska olen hetero...

Noniin, anteeksi näsäviisauteni!

On meillä joskus vaimoni kanssa ollut muutama päivä lomaa samaan aikaan. Ekana yhteisenä lomapäivänä on ehkä vähän naitukin, mutta siihen se sitten on jäänyt. Sama, harva seksitahti jatkuu sen jälkeen. Eli loman aikana ei sitä toista kertaa tule.

Nyt olen sairaslomalla (antakaa armoa... nykyään pitää jo sivullisillekin perustella sairaslomansa..). Ja tätä nyt vielä jatkuu. Yhteistä aikaa on paljon, enkä minä aina ole hirveän huonovointinen. Seksi se vain on harvinaista...

Vierailija
12/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todennäköisesti yhtään

Vierailija
13/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla tuo nähdään, vähintään kerran päivässä luultavasti.

Vierailija
14/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon lomalla kahdestaan? Ihan utopiaa tässä elämäntilanteessa. Ei jaksa miettiä mitä siellä utopiassa sitten olisi ja kuinka paljon.

Vähän sama juttu, mutta todennäköisesti yhtä vähän ku normaalistikki.

Vierailija
15/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette naiset ole tosissanne tai sitten ette oikeesti haluakaan? ..tai ette nimenomaan halua miestänne? Jos vaimoni oikeasti haluaisi minua ja tekisi sen selväksi, niin pyrkisin hänen haluaan tyydyttämään niin paljon, kuin 50 - vuotias suht hyväkuntoinen mies vaan pystyy.

Mutta kun ei tee aloitetta, ei koskaan! Miten siten voi vaan yksipuolisesti haluta naista, joka ei koskaan halua takaisin? Keskustelu aiheesta aiheuttaa lievää ahdistuneisuutta ja kisaantumista. Lienee vika kummassakin, mutta toistaiseksi minun ajoittain pakottava viettini ja seksuaalinen kiinnostus vastakkaista sukupuolta kohtaan on pitänyt seksielämämme hengissä. Lomalla varmasti yhdymme enemmän, kunsilloin ei ole erinäisiä helposti keksittävä syitä, miksi ei voida. Toisaalta taas vaimokin suostuu, kun haluaa minulle hyvän fiiliksen. Toisaalta minua itseäni ajoittain harmittaa. Varmaan on työlästä ja väkinäistä rakastella kanssani, jos ei oikeasti yhtään huvittaisi. Ei siitä ilmeisesti itselleen nautintoa saa, mutta tietää pitkästä kokemuksesta mitä "nappuloita" minussa pitää painaa, että nautin.

Minulla on sentään menneisyydessä kokemusta haluavista naisista. On se seksi silloin ihanaa, kun molemmat siitä avoimesti pitävät. Minä niiiiin kIpaisin naista, joka oikeasti haluaa.

Vierailija
16/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä aamuin illoin vähintään. Juuri oli sellainen loma... yhdessä ollaan oltu 15v ja kaksi lasta. Kotonakin olisi useammin jos pystyisi.

Vierailija
17/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, koska ollaan molemmat niin väsyneitä. Lomalla kun on aikaa ulkoilla/liikkua, niin tulee vedettyä hieman överiksi tämän kanssa. Seksi jää arkeen.

Vierailija
18/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kerran

Vierailija
19/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikkoon - ja se kerta on viikonloppuna pe tai la. Se on ollut aina herran tahti eikä muuksi muutu vaikka olis lomaa 4 viikkoa.

Mulle kävis useamman kerran viikossa ja vähän spontaanimmin eri päivinä. Ei se rupea, koittanut olen monet kerrat ja pakit tulee niin että napsahtaa.

Vierailija
20/37 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tai no joo ehkä 1 päivä jää ilman MMM...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi