Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen naispuolisen työkaverin suunnitelma- Missä empatia, käytöstavat ja aikuisuus?

Vierailija
12.10.2018 |

Ihan ensimmäiseksi voin sanoa, että tämä ei ole mikään provo. Jos sinulla ei ole järkevää sanottavaa, niin älä sanoa mitään.
Asiaan siis!
Olemme 36-vuotias aviopari ja olemme olleet naimisissa 6vuotta. Meillä on kolme lasta, joista nuorin on 9 kk:n ikäinen.
Meillä on miehen kanssa mennyt hyvin, toki suhteeseen on mahtunut erimielisyyksiä, no, kenelläpä ei. Tulemme siis hyvin toimeen ja arki toimii hyvin.
Mies vaihtoi noin vuosi sitten työpaikkaa. Kaikki meni hyvin, kunnes samassa työpaikassa aloitti 25v nainen työskentelyn. Aluksi en kiinnittänyt asiaan mitään huomiota tietenkään, vaikka mies puhui tuosta naisesta paljon. Ajattelin vain, että hän on yksi työkavereista. Mies siis aina ollut avoin. No, jokin aika sitten tuo nainen alkoi pommittaa miestä viesteillä. Miehen sanojen mukaan viestittely oli viatonta, kunnes viime viikolla nainen oli lähettänyt miehelle viestin, jossa pyysi, että mies ottaisi eron minusta. Nainen oli myös sanonut olevansa minua paljon kauniimpi ja älykkäämpi sekä sen, että aikoo puhua mieheni ympäri. Suutuin tietysti ja soitin naiselle. Nainen sanoi, että mieheni on sanonut, että haluaa erota minusta. Kysyin asiaa mieheltä ja mies sanoi, ettei tahdo eroa todellakaan.
Tänään huomasin, että mies on todella etäinen. Kun yritin halata miestä, niin hän vältteli minua ja on myös mietteliään näköinen kokoajan. Pelkään, että tuo nainen rikkoo perheemme :( onko enää mitään tehtävissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Anna miehen mennä.

Vierailija
2/10 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jos on mennäkseen. Et voi muuta kuin korkeintaan jättää sen sian ennen kuin sika jättää sut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä mitä aikoo. Jos eroaa, niin sitten eroaa. Mies rikkoo oman perheensä, ei naista voi syyttää kaikesta.

Ja älä nyt sano, että olet ollut vuosia kotiäitinä ja jäisit tyhjän päälle...

Vierailija
4/10 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus pitää paikkansa, niin kerro miehellesi, että lapset tulevat sitten olemaan vuoroviikoin hänellä.

Vierailija
5/10 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä mitä aikoo. Jos eroaa, niin sitten eroaa. Mies rikkoo oman perheensä, ei naista voi syyttää kaikesta.

Ja älä nyt sano, että olet ollut vuosia kotiäitinä ja jäisit tyhjän päälle...

Kotiäitinä olen ollut. Rahaa ei hirveästi ole:(

Vierailija
6/10 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea uskoa, että nainen laittaisi tuollaista viestiä jos jotakin vipinää ei olisi ollut ja mies olisi jopa oikeasti vihjannut jotain tuohon suuntaan.. Toki ei välttämättä ole, mutta mies on kuitenkin antanut ymmärtää enemmän. Miehen etäisyys kyllä taas herättää myös hälytyskellot.

Olen nimittäin ollut samassa tilanteessa, jossa tosin ei mistään erosta toinen nainen puhunut, mutta mies kuitenkin jäi kiinni ja myönsi, että oli nauttinut jutteluista tämän naisen kanssa ja saamastaan huomiosta. Kuitenkin kun tämä selvisi minulle ja olin jo miettimässä pois muuttoa niin mies todella hätääntyi siitä. Ehkä oli ollut "viaton" ihastuminen kyseessä mutta tosipaikan edessä vihelsi kyllä pelin heti poikki. Tietenkään en kaikkea voi tietää, mutta reaktiosta päätellen tuo todella herätti mieheni siihen että voi viattoman pikkuviestittelyn takia menettää minut.

Toisessa tapauksessa kävi noin kuin teillä ja mies erosi vaimostaan ja nykyään naimisissa ja lapsi tämän "työpaikkaihastuksen" kanssa.

Vierailija
7/10 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v setämies saa yli kymmenen vuotta nuorempaa, peli on aika selvä.

Vierailija
8/10 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan 25v ikäinen edes vilkaiseen 36v 3 lapsen isää? Siinä kun saa samalla joka toinen viikko kaikki velvollsuudet ja vastuut. Ei kukaan enää nykyisessä viikko-viikko -systeemissä edes harkitse tuollaista kuviota, kun mieheltäsi saa kaiken haluamansa muutenkin.

Vierailija
9/10 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ab Borgå Oy:ssä tuo on ihan arkipäivää, että kollegalle, jonka kanssa ei ole suhdetta, lähetetään viesti, jossa vaaditaan ottamaan ero.

Seuraavaksi alkaa varmasti selostus hiipuvasta hormonitoiminnasta ja kuinka vaikea on kilpailla fertiilin kaksvitosen kanssa.

Vierailija
10/10 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi voin sanoa, että tämä ei ole mikään provo. Jos sinulla ei ole järkevää sanottavaa, niin älä sanoa mitään.

Asiaan siis!

Olemme 36-vuotias aviopari ja olemme olleet naimisissa 6vuotta. Meillä on kolme lasta, joista nuorin on 9 kk:n ikäinen.

Meillä on miehen kanssa mennyt hyvin, toki suhteeseen on mahtunut erimielisyyksiä, no, kenelläpä ei. Tulemme siis hyvin toimeen ja arki toimii hyvin.

Mies vaihtoi noin vuosi sitten työpaikkaa. Kaikki meni hyvin, kunnes samassa työpaikassa aloitti 25v nainen työskentelyn. Aluksi en kiinnittänyt asiaan mitään huomiota tietenkään, vaikka mies puhui tuosta naisesta paljon. Ajattelin vain, että hän on yksi työkavereista. Mies siis aina ollut avoin. No, jokin aika sitten tuo nainen alkoi pommittaa miestä viesteillä. Miehen sanojen mukaan viestittely oli viatonta, kunnes viime viikolla nainen oli lähettänyt miehelle viestin, jossa pyysi, että mies ottaisi eron minusta. Nainen oli myös sanonut olevansa minua paljon kauniimpi ja älykkäämpi sekä sen, että aikoo puhua mieheni ympäri. Suutuin tietysti ja soitin naiselle. Nainen sanoi, että mieheni on sanonut, että haluaa erota minusta. Kysyin asiaa mieheltä ja mies sanoi, ettei tahdo eroa todellakaan.

Tänään huomasin, että mies on todella etäinen. Kun yritin halata miestä, niin hän vältteli minua ja on myös mietteliään näköinen kokoajan. Pelkään, että tuo nainen rikkoo perheemme :( onko enää mitään tehtävissä?

Ei.

Jos ero tulee, niin kyllä se on täysin ja ainoastaan miehesi syytä.