Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yhtään Fantasy General-pelaajaa?

Vierailija
12.10.2018 |

Mitä virkaa katapulteilla ja jousimiehillä on? Joukot etenee melkein aina niin nopeasti että ne jää auttamatta jälkeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs, viides ja kuudes saari ovat kaikki varsin avoimia ja siellä liikkuvuudella on merkitystä. Kolmas saari on enemmän metsää ja siellä edetään hitaammin. En vaan keksi mitään järkevää käyttöä katapulteille ja jousumiehille.

Vierailija
2/6 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo vuoden 1996 peli? Minä pelasin sitä teininä (olin 13 kun peli ilmestyi). Muistelen harmitelleeni samaa, että tehtävien aikarajat vaativat nopeaa etenemistä, eikä yhtenäistä rintamaa jousilla tuettuna pysty käyttämään, vaikka sellainen selvästi on ollut suunnittelijoiden tarkoitus noita yksikkötyyppejä suunnitellessa. Voi tietysti olla, että olin niin nuorena vaan paska strategiapeleissä, mutta veikkaisin huonoa suunnittelua. Siihen aikaan pelejä ei kovin laajasti balanssitestattu ennen julkaisua, eikä julkaistua peliä luonnollisestikaan pystynyt päivityksillä korjaamaan.

Vierailija
4/6 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo vuoden 1996 peli? Minä pelasin sitä teininä (olin 13 kun peli ilmestyi). Muistelen harmitelleeni samaa, että tehtävien aikarajat vaativat nopeaa etenemistä, eikä yhtenäistä rintamaa jousilla tuettuna pysty käyttämään, vaikka sellainen selvästi on ollut suunnittelijoiden tarkoitus noita yksikkötyyppejä suunnitellessa. Voi tietysti olla, että olin niin nuorena vaan paska strategiapeleissä, mutta veikkaisin huonoa suunnittelua. Siihen aikaan pelejä ei kovin laajasti balanssitestattu ennen julkaisua, eikä julkaistua peliä luonnollisestikaan pystynyt päivityksillä korjaamaan.

Aikarajan kanssa pystyy elämään. Katapultit pystyy asettamaan kartalle myös lähempää tavoitetta vallattuun kaupunkiin ja molempia voi käyttää lentäviä joukkoja vastaan.

Mikset pelaa peliä enää? Se on kestänyt ajan hammasta yllättävän hyvin.

Vierailija
5/6 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto!

Vierailija
6/6 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTO!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi