Teoria Piia Ristikankareen katoamisesta
Kommentit (174)
Toivottavasti kaivoivat syvemmältä, koiran luiden alta, varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne koiran luut oli todella koiran luita. Ne kaivettiin esiin rutiinitutkimuksessa, jossa suljettiin pois turhat epäilyt.
Mutta nyt isä väittää lehdissä ettei mitään koiran luita ole koskaan ollutkaan.
En tiedä. Eikös tältä isältä ole kaksikin vaimoa kuollut ennen aikojaan, ja nyt jutut seilaavat vähän sinne tänne. Epäilyttää.
Siis miksi sitten sanoi aiemmin, että löytyi koiran luut? Oliko kuullut väärin vai mistä moinen väärinkäsitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne koiran luut oli todella koiran luita. Ne kaivettiin esiin rutiinitutkimuksessa, jossa suljettiin pois turhat epäilyt.
En tiedä. Eikös tältä isältä ole kaksikin vaimoa kuollut ennen aikojaan, ja nyt jutut seilaavat vähän sinne tänne. Epäilyttää.
Siis miksi sitten sanoi aiemmin, että löytyi koiran luut? Oliko kuullut väärin vai mistä moinen väärinkäsitys?
Outoa on. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c4dbca39-bb66-411b-84d2-335c4e6d3aab
Muutenkin vähän kumma sävy.
"Heikki Ristinkankare kuitenkin kertoo IS:lle kuulleensa poliisin tutkijoilta, että poliisilla olisi ollut etsinnöissä mukana ruumiskoira, joka oli merkannut hänen autotallistaan jonkin kohdan.
Tutkinnan aikana Heikki kertoo olleensa poliisiasemalla.
– Olin siellä kaksi päivää eli yhden yön. Sen verran se minun pidätys kesti, hän sanoo Ilta-Sanomien haastattelussa.
– Kyllä siellä kuulusteltiin, tavallaan.
Hän muistelee haastattelussa, että poliisit kyselivät häneltä ”turhanpäiväisiä asioita, eikä mitään oikein jäänyt mieleen.”
– Kyllä se Piiaan liittyi, Heikki Ristikankare sanoo IS:lle."
No, viittaa johonkin pervouksiin niinkuin aina.
Minä ajattelen jostain syystä tämän tapauksen yhteydessä aina itävaltalaista Fritzlin tapausta.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruumiskoira haistaa jos kodissa on ollut ruumis. Ruumiskoira merkkasi mm. Raija Juutilan kodin, vaikka itse ruumis oli kätketty toisaalle. Ja aikaakin oli kulunut jo ainakin pari vuosikymmentä, silti haju oli koiran löydettävissä. Joten koiran pitäis haistaa jos Piia olis kuollut kotonaan.
No hän on voinut kohdata loppunsa esim. pihalla. Ei ruumiista aina mitään verijälkiä jää. Niska on voinut murtua ja ruumis kuljetettu heti pois talosta. Ei siitä mitään tavallisesta poikkeavaa hajua taloon jää.
Talon kuvissa muistaakseni jyrkät kiviset portaat. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että on joko kuollut tai asuu eri nimen turvin jossain Brasiliassa. Siellä taitaa muuten majailla myös Raisa Räsänen,
Miten joku alaikäinen tyhjätasku, jonka kielitaitokin voi olla heikko, matkustaa jonnekin kaukomaille ja aloittaa siellä uuden elämän?
Mitä jos kirjeen nimimerkki tarkoittaakin "on puros." Nimestä saa alkukirjaimet. T. O. M.
Tyttö on mur...
Oleks vähän poros, on niin turunseudun murretta ( olla kännissä) ettei mittää rajaa.
Heppu esittää ruotsia puhuvaa (registeri, kuoressa tammerfors ja postilokero, kielet solmussa ja jotain höpöhöpö matkajuttuja läpi turun ja piikkiön. Aika sälli. Lähes 100% varmuudella sanoisin että kirjoittaja on turusta tai sen lähikunnista. Peimarinsuntin tuntija?
Kun ei vaan nyt halunnut paljastaa tuolloin itseään... Ai miks? Nii'i. Satusetä. Et saa tutkijat vääril jäljil?
Onks muuten se wexford jo tunnistettu? Kyl kirjotustyylist luulis jonkun hoksaavan aika helpol et ketä se on. Lukekaa wexfordin luuranko kaapis tekstit myös niitten pontelanäköhavaintotekstien ja kirjeen lisäks. Olisko poliisil kynä pysyny kädes?? Tai jollakin muulla, korkealla moraalilla ajattelevalla jostain läheltä. Se et onks volvojuttu satuu eli ehkä vain vahva usko syylliseen, en ota kantaa. Voihan tapaus olla niinkin että hän luulee kuskin olevan syyllinen, mutta voi myös tietää olevan syyllinen.
Tai halunnut ohjata tutkintaa siihen volvomiehen suuntaan, poispäin itsestä.
🇺🇦🇮🇱
Mun teoria on et wexford on avain tän ceissin ratkoon. Uskon että hän, jos vaan elossa on, tietää tai on itse nähnyt et piia käveli pontelan ohi. Hän voi myös tietää että myös volvo oli tuona iltana alueella. Hän voi myös tietää mitä tapahtui ja kenen toimesta. Mutta jos on ollu liian liki, pitää huolen ettei häntä tunnisteta.
Etsikää wexford käsiinne, ennen kuin isä joutuu lentämään piian tykö. Muuten voi jäädä ikuiseks kysymysmerkiks tää tapaus. Ellei sit peimaripojan teoria olekin totta.
Kaffebulla kirjoitti:
Tai halunnut ohjata tutkintaa siihen volvomiehen suuntaan, poispäin itsestä.
Voi olla noinkin. Vahvalla ehkällä ehkä kallistun kuitenkin ajatukseen että olis jättänyt kirjoittamatta, jos itse osallinen. Varma en ole, kun "murrha ei vanhene koskaan" voi saada aikaan kummia. Tiedä vaikka olisi havainnut olevansa epäiltyjen listalla, jollain tapaa tutkinnassa? Tällöin kai olisi katoamiseen myös tosiaan itse syyllinen.
Vaihtoehtosi on hyvä säilyttää listalla!