Nyt joku tsempatkaa mua siivoamaan! Pitäisi pestä vessa ja siivota kuistia!
Kommentit (13)
Ok. Tehdään diili. Aika alkaa nyt ja tullaan tunnin päästä kertomaan tänne mitä ollaan saatu aikaiseksi. Kuka tahansa tämän lukee voi aloittaa heti ja kertoa oman tunnin jälkeen työsaaliinsa.
Hep
Muakin tympäsee vessan siivous. Keitä kahvit ja suihkuta WC:n pyttyyn, lavuaariin ja ja muualle jotain Tolua. Pyyhi märällä rätillä ja lopuksi kuivalla. Kaikkea hyvää!
Pahin on se, että mä joudun tyhjentämään kuistilla olevat ruukut kukkapenkkiin, enkä jaksaisi millään yhtään mitään... Jos sitä nyt kuitenkin menisi. Mähän voisin siivota kuistin ja nakittaa miehelleni tuon vessanpesun.
Mä söin myöhäiseksi lounaaksi pitsaa ja vaivuin siitä ihan hirveeseen koomaan.
Ap
No niin, kuisti siivottu! Panin teevettä kiehumaan, ja kun olen juonut kupillisen, pesen sen vessan. Pyydän miestä sitten tekemään kurpitsalyhdyn loppuun, niin saa laittaa sen sitten siistitylle kuistille koristeeksi.
Kyllä tää tästä, ehkä.
Ap
Kun on kivat välineet, se sujuu. Hyväntuoksuiset pesuaineet ja kloriittia, mieti lopputulosta!
Vierailija kirjoitti:
Kun on kivat välineet, se sujuu. Hyväntuoksuiset pesuaineet ja kloriittia, mieti lopputulosta!
Kääk, ei kloriittia!
Mulla on aina joku hirveä kynnys aloittaa vessan (tai siis oikeammin kylppärin) pesu, siinä on muka niin hirveä homma. Oikeasti ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laiska töitään laskee :D
Vielä laiskempi toisten töitä ;)
Ap
Kivempi viettää viikonloppua kun on siivonnut. :)
Vierailija kirjoitti:
Kivempi viettää viikonloppua kun on siivonnut. :)
Se on totta! Mä oon aivan helkkarin huono siivoamaan pitkäjännitteisesti, ja siksipä siivoan kotona vain vähän kerrallaan. Aloitin siis jo keskiviikkona. Nyt olis vielä vessa jäljellä. Yläkertaa siivoilen viikonloppuna sitten.
Huomatkaa, meillä ei ole siis viikkosiivoja, kuten kuvitella saattaa!
Ap
Ajattele ammattilaisesti, se menee mekaanisesti suorittaen ohi ja hyvinkin nopeasti.
Pyyhkeet pois, roskiksen tyhjennys.
Putsaat ovenkahvan ja sitä ovea, valokatkaisijan, peilin, muut helpot pinnat.
Laita pönttöön ainetta, anna vaikuttaa hetki, sillä aikaa peset lavuaarin ja putsaat suihkun.
WC harja käteen ja putsimaan, huuhtele se harja myös lopuksi, sitten vaan pöntön nuppi ja ulkopinnat. Ja jo tarvii enää lattia pestä, katos, valmista :D
Tunti meni, sain siivottua eteisen ja kylppärin vessoineen. Innostus jäi päälle ja jatkan keittiöön. Kaappien yläosat ovat kutsuneet jo pitkään.
Nyt Marjaana pese vessa ja siivoa parveke. Ja tumpit pois. Ja ilmasjakelut pois etteisestä!
Työn iloa ja hyvvää viikonloppua!