G: Tv makuuhuoneessa vai ei?
Mies haluaisi tv:n makkariin, mun mielestä ei tarvis, kun niitä jo 3 on talossa muissa huoneissa. Mut kai mun pitää antaa periksi nyt 6 vuoden jälkeen...
Miten teillä ja Miksi ? tai Miksi ei?
Kommentit (6)
Ei! Tutkitusti TV makkarissa vähentää seksiä huomattavasti kun vähän väsyneenä on helpompaa avata telkkari kuin käyttää mielikuvitusta puolison kanssa. Pitäkää huolta parisuhteesta, telkkari makuuhuoneessa on aivan turha, myös liika älylaitteiden räplääminen pannaan.
Ei.
Jos sitä telkkaria pitää katsoa, niin sen voi tehdä olohuoneessa. Tai niin kuin nykyiseni tekee, katsoo läppäriltä kuulokkeilla.
Mulla on sellainen ajatus, ettei voi tehdä ihmisen psyykelle hyvää, jos nukahtaa kuunnellen murhan selvitystä tai muuta väkivaltaa. Koska siinä yhdeksän jälkeen tarjolla on enimmäkseen rikoksia ja väkivaltaa.
Olisihan se joskus ihan mukava viettää lauantaipäivää sängyssä telkkaria katsellen, mutta toisaalta sen voi tehdä sohvallakin...
Miksi siellä sängyssä pitäisi tehdä kaikki?
Tuoda läppäri, että voi tehdä töitä? Tarjotin, jotta voi syödä sängyssä? Ennen sisävessoja oli tietty potta sängyn alla, ettei herrasväen tarvinnut lähteä yöllä pimeään...
Jos ihminen asuu yksin, niin tehköön mitä lystää, mutta kaksi ihmistä joutuu neuvottelemaan. Ja jos telkkaria pystyy katsomaan muualla, niin sitä voidaan katsoa muualla. Voitte myös jutella siitä, että jos toinen haluaa käyttää telkkaria unilääkkeenä, niin järjestetään sitten niin että töllön eteen voi nukahtaa eikä tarvitse tulla samaan sänkyyn.
Mutta ehdoton EI telkkarille makuuhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä G? Guestion? :D
Gallup
Ei missään tapauksessa. Makuuhuone on nukkumista varten (ja rauhoittumista, ja seksiä varten).