voinko olla muka raskaana?
kuukautiset myöhässä, tunnen aina kovana kipuna kun ovuloin, viime kuukautisten jälkeen en tuntenut sitä, eli en ole ovuloinut. menkat nyt 4 päivää myöhässä, onko mahdollista olla raskaana?
Kommentit (9)
Tee testi, se tietää paremmin kuin av-palsta
Oletko ihan satavarma tuosta ovulaatiosta / ovuloimattomuudesta nyt?
Erittäin epäloogista ajatella olevansa raskaana sen takia, että ei ovuloi. Et ole raskaana. Kuukauset ovat myöhässä koska et ovuloi.
Itsellänikin tuntuu ovulaatio hyvin selkeästi, mutta silloin tällöin se on silti voinut mennä ohi huomaamatta esimerkiksi nukkuessa. Joten jos olet harrastanut seksiä sopivana hetkenä niin voit tietenkin olla raskaana vaikka et olisi huomannut ovulaatiota.
Oletko robotti vai ihminen joka ei joka kk välttämättä toimi ihan samalla tavalla.
Itse olen tuntenut oviksen vasta 40+ eli nuorempana ei koskaan ollut mitään ovisnippailuja ja silti on 2 lasta.
Av ei voi tietää oletko raskaana. Tee testi. Ehkäisy? Ja mikään ehkäisy ei ole 100%. Jos olet selibaatissa niin sitten et ole raskaana paitsi jos sinut on huumattu ja raiskattu.
Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Jos olet nainen, sinulla on kohtu ja munasarjat tallella ja olet hed.iässä niin voit olla raskaana jos on seksiä.
raskaustesti negatiivinen, eli en ole raskaana. miksi en ovuloi? haluaisin kovasti lapsen!
Kuopusta yritettiin monta kuukautta. Tunsin yleensä ovulaation, mutta siinä kierrossa, kun tulin raskaaksi, en tuntenut ovulaatiota. En tiedä, miten tämä on mahdollista, mutta tämä on minun kokemukseni.
Eli suosittelen sitä raskaustestiä nyt kaikesta huolimatta. Itsekin halusin "poissulkea raskauden mahdollisuuden",kun menkat olivat myöhässä, ja tein siksi sen testin. Plussaa näytti.
Miten olisit raskaana jos et ovuloi...