Mitä poikkeavaa ulkonäössäsi on verrattuna suurimpaan osaan ihmisistä?
Tajusin juuri että en ole vuosiin nähnyt ihmistä jolla olisi pisamia. Itsellä naama täynnä. Varmaan viisi vuotta sitten erään korukaupan myyjä oli pisamanaamainen ja häpesin hänen puolestaan miten hän kehtaa olla asiakaspalvelutyössä. Itse en ikinä kehtaisi. Ahdistun kun ihmiset katsovat mua sillä häpeän ja vihaan naamaani. Olisipa puhtaat kasvot :( En myöskään koskaan ole tuntenut toista pisamanaamaa. Koulussani ei ollut ketään eikä nyt työpaikallani. Niin paitsi mä.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät silmät. Niitä on lukemani mukaan 2 prosentilla maailman väestöstä.
Suomessa vihreät silmät ovat yleiset verrattuna muuhun maailman, esim minultakin löytyy vihreät silmät
En ole eläissäni nähnyt ihmistä, jolla olisi oikeasti vihreät silmät.
Luiseva ylävartalo ja kapeat käsivarret, vaikka olen normaalipainoinen. Siis sellaiset suoramalliset rimpulavarret kuin malleilla tai juoksijoilla. Tietyssä valossa luut ja hieman lihaksia näkyvät läpi kehon, mikä vähän häiritsee. Alavartalo on sitten rasvaisempi.
Olen niin tavallisen näköinen että joku voisi ihmetellä.
Mun silmät karsastaa. Varsinkin kun oon väsynyt.
Eri väriset silmät, ei niin räikeästi kuitenkaan että tämä haittaisi, vaan päinvastoin. Saan usein kuulla että silmäni ovat kiinnostavat tai erityisen kauniit. Vastapainoksi nätille katseelleni sain sitten ärsyttävän ja ison luomen näkyvälle paikalle...
Pikkusormet kuin lapsella, kynsissä ei ole ns.puolikuita. Hymyillessä ja nauraessa hampaat ei näy ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Heterokromia - vasen silmä vihreä ja oikea ruskea.
Oi <3 Tuo on "virhe" jonka haluaisin itselleni. Tekee kasvoista mielenkiintoiset, positiivisella tavalla.
Pisamia mulla on todella paljon (ihan käsivarsia myöten) mutta en ole koskaan ajatellut että ne olisi jotenkin kummajaisia tai hävettäviä. Hölmö ajatuskin että olisivat. Joillekin ne sopivat, mulle esimerkiksi.
Mulla on myös melko pitkät ripset, 13 mm mittasin kun viimeksi irtosi yksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vihreät silmät ovat yleiset verrattuna muuhun maailman, esim minultakin löytyy vihreät silmät
Kuka väitti että tässä keskustelussa on kyse vain Suomesta?
Itsekin täytyy sanoa että vihreät silmät, joista saan jatkuvasti kehuja ihan tuntemattomiltakin.
Vehkeeni kasvaa otsassa. Onhan se ruma, mutta siitä hyvä, että voi nuolla ja naida samaan aikaan.
Syvä notkoselkä ja kroppa kallistuu vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät silmät. Niitä on lukemani mukaan 2 prosentilla maailman väestöstä.
Mä olen aina luullut että vihreät silmät ovat yleiset. Itsellänikin on, tosin vaihtelevat sinertävän harmaasta vihreään. Yleensä vihreät.
Lapsellani sen sijaan silmät ovat vihreät eivätkä siitä muutu vaikka mikä olisi.
Minussa ei ole mitään muuta tavallista suomalaista paitsi vaalea iho ja luonnostaan maantienruskeat hiukset. Muuten olen erikoisen näköinen ruma friikki, vaikka koetan tekeytyä seinäruusuksi. Olen pidempi kuin keskiverto, sirompi kuin keskiverto, silmäni ovat oudon vinot, poskipäät keskivertoa voimakkaammt, huuleni tavallista paksummat, suuni iso, hampaani isot jne. Inhoan ulkonäköäni syvästi ja uskon, että sen vuoksi elämäni on ollut pääosin onnetonta ja yksinäistä.
1) Pisamathan ovat aina ihania ja nyt myös trendikkäitä, myynnissä on pisamakyniä joilla voi piirtää itselleen luonnollisen näköiset pisamat. Eli ylpeästi vain kannat kauniin piirteesi!
2) Itse olen keskimääräistä paljon pitempi, 180 cm.
Mukavaa viikonloppua kaikille toivoo n50v
Luomia erikoisissa paikoissa. Erikoisinta on kasvojen luomien muodostama "puolikuu", joka on myös äidilläni ja perin sen peilikuvana. Muitakin pigmenttiin pieniä liittyviä ihmeellisyyksiä löytyy: silmien väri on keltaisen ruskea+sininen, keltainen kehä mustuaisen ympärillä ja loput sinistä. Oma hiusväri sisältää vaalean lisäksi punaisia ja harmaita osioita, olen siis 24v synnyttämätön nainen (raskaus voi muutta kehon tapaa tuottaa pigmenttiä).
Hiukset, iho ja silmien pigmentti määrittyy samalla sikiön viikolla, joten tuo yhdistelmä ei sisänsä ole mikään ihme. Siskolle periytyi sama asia silmien kanssa, mutta eri väriyhdistelmä.
Tummat Harmaat silmät, vähän vihertävät
Skolioosi - miten käykin kateeksi niitä onnellisia, joiden selkä on leikkaamalla suoristettu. Nuorena sain kuulla, kuinka keikutan pyllyä. No keikkuuhan se, kun toinen jalka on 2 cm lyhyempi. Nyt iän myötä selkä ja lonkka on alkanut vaivata, kiitos skolioosi!
Ulkomuodossani ei olisi mitään poikkeavaa, jos asuisin Suomessa. Mutta tässä maassa vaaleat hiukset ja iho ja harmaanvihreät silmät ovat kummastus. Eroan katukuvasta kuin tikku silmässä.
Kun hengitän nenän kautta, nenäni toinen puoli pullistuu ja painuu sisään hyvin selkeästi hengityksen mukaan siinä missä toinen puoli pysyy paikallaan. Ehkä jossain on rakenteellinen tukos?
Suurin osa naisista ei ole päälaelta kaljuuntunut, kuten minä. Tällä hetkellä kaljuuntuminen on saatu loppumaan ja sen pystyy joten kuten peittää, mutta tulevaisuudestahan ei voi tietää :(