Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko vielä yrittää löytää kumppani?

vieläyksiyritys
11.10.2018 |

Kaipaisin rehellisiä näkemyksiä :) Ilman sokerikuorrutusta kiitos.

Olen mies joka sopisi todella hyvin jollekin naiselle, mutta ei koskaan juuri sille tietylle naiselle. Olen siis mukava, fiksu, hyvin käyttäytyvä, keskustelutaitoinen enkä edes vanhempien kellarissa asuva miesvauva. Mutta ne ominaisuudet jotka sytyttävät juuri sinut, puuttuvat.

Kyllä - tarjolla olisi siis lyhyt ja hoikka mies joka ei tavoittele määrätietoisesti kunniaa, valloita, vie, liidaa eikä turvaa vaan etsisi oikeasti tasaveroista kumppania joka ehkä olisi hieman dominoiva verhojen sulkeutuessa illalla.

Ja se parisuhdekokemus...niin, no. Sitähän ei ole. Ikää kylläkin löytyy senkin edestä.

Kannattaako vielä yrittää?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää yrittää, heitä vaan pyyhe kehään ja luovuta sovinnolla.

Vierailija
2/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien naisten suosima mies:

- kokenut

- pitkä

- raamikas

- kunnianhimoinen/määrätietoinen

- haluaa ottaa miehen roolin

- seksuaalisesti dominoiva

Sinä:

- kokematon

- lyhyt

- hintelä

- ei kunnianhimoinen/määrätietoinen

- et halua ottaa miehen roolia

- seksuaalisesti alistuva

= ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaamasi ominaisuudet ei sytytä juuri minua, mutta ihan sama. Juuri minun ei tarvitsekaan syttyä.

Vierailija
4/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva pitkäksi niin kelpaat.

Vierailija
5/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin voisi muuten kelvata, mutta en ole dominoiva. Haluan itse tulla alistetuksi. Onnea etsintään joka tapauksessa, on niitä tuommoisiakin naisa.

Vierailija
6/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typeriä vastauksia, totta kai kannattaa yrittää. Myöskään kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
7/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jotain poikkeuksellisen hyviä ominaisuuksia tai erityistaitoja, ja ehkä kuulut johonkin erityiskategoriaan (runopoika tms taiteilija)...ehkä.

Muussa tapauksessa ei, olet aika pitkälti vastakohta sille mitä naiset miehestä haluavat.

Vierailija
8/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla itse itsesi paras ystävä.*wink wink*

Vierailija
9/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuminen ei toimi naisten kanssa se on aina heikkoutta heidän silmissään ja kuivattaa pillun.

Alistuminen toimii miesten kesken kyllä.

Vierailija
10/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita lotossa niin jo alkaa kumppaneita olla tarjolla.

Vierailija
11/54 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin voisi muuten kelvata, mutta en ole dominoiva. Haluan itse tulla alistetuksi. Onnea etsintään joka tapauksessa, on niitä tuommoisiakin naisa.

n. 1-2% naisista.

Miehistä alistuvia on 20-25%.

Jo tuo vie mahdollisuudet tehokkaasti, jos ap ei halua esittää dominoivaa miestä niin kuin epäilen aika monen parisuhteessa tekevän (tunnen naisen joka toimi joskus seuralaisena, kuulemma asiakkaissa melkoisesti dominapalveluja etsiviä varattuja miehiä...).

Vierailija
12/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi profiili nettideitteihin. Panosta siihen kunnolla, kirjoita huolella ja valkkaa parhaat kuvat.

Ajattele sitä lottoamisena. Mahdollisuudet ovat heikot (olemattomat), mutta et voi hävitä mitään.

Olet harmi kyllä mies. Nainen voi olla lyhyt miehelleen alistuva kodin hengetär tai pitkä uraa tekevä itsevarma domina. Miehen on parempi olla tuo jälkimmäinen, tai ei ainakaan vastakohta jälkimmäiselle.

Vierailija
13/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laske todennäköisyyksiä vaan yritä saada se, mitä oikeasti elämässä haluat.

Miten olet yrittänyt löytää kumppanin? Miten olet lähestynyt naisia esim. viimeisen kahden kuukauden aikana?

Vierailija
14/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan arvoa sille ettet heti ole luovuttamassa, mutta pahoin pelkää että säkin löydyt vielä satojen muiden suomalaisten miesten tapaan etsimästä aasialaista naista ja hyvässä lykyssä lähdetkin sinne. Moni on kokeilut vuosia deittailla suomalaista naista päätyen lopulta kuitenkin tänne Vietnamiin tai tuohon naapuriin :(

Vierailija
15/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat vain alfoja, vaikka miehen kanssa tulisi juttuun ja synkkaisi niin silti nainen ei jatkaisi koska taso ei riitä.

Vierailija
16/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tuntemasi mies on määrätietoinen ja kunnianhimoinen, valloittaja ja johtaja? Onko isäsi? Ovatko kaikki miespuoliset, parisuhteessa olevat kaverisi tuollaisia? Setäsi, enosi, veljesi? Etkö tunne yhtäkään määrätietoista ja kunnianhimoista naista, kun miellät nuo ominaisuudet niin vahvasti miesten ominaisuuksiksi?

Ajatusmaailmasi ja kapea näkemyksesi sukupuolirooleista antaa kyllä aiheen epäillä vahvasti, että tasaveroinen suhde kanssasi on mahdoton.

Vierailija
17/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat vain alfoja, vaikka miehen kanssa tulisi juttuun ja synkkaisi niin silti nainen ei jatkaisi koska taso ei riitä.

Alfoja ja jänniksiä.

Vierailija
18/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tuntemasi mies on määrätietoinen ja kunnianhimoinen, valloittaja ja johtaja? Onko isäsi? Ovatko kaikki miespuoliset, parisuhteessa olevat kaverisi tuollaisia? Setäsi, enosi, veljesi? Etkö tunne yhtäkään määrätietoista ja kunnianhimoista naista, kun miellät nuo ominaisuudet niin vahvasti miesten ominaisuuksiksi?

Ajatusmaailmasi ja kapea näkemyksesi sukupuolirooleista antaa kyllä aiheen epäillä vahvasti, että tasaveroinen suhde kanssasi on mahdoton.

Määrätietoiset ja kunnianhimoiset naiset haluavat määrätietoisen ja kunnianhimoisen miehen, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
"vahvoja yhdessä", "voittajatiimi"

Feminiiniset kodin hengettäret haluavat määrätietoisen ja kunnianhimoisen miehen, koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
"maskuliinisuus vs feminiinisyys, Jin ja Jang"

Vierailija
19/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet korkeakoulutettu ja osaat muutakin kuin suomea, kannattaa katsoa tarjontaa Suomen ulkopuolelta esim. baltiasta ja keski-euroopasta

Vierailija
20/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrätietoiset ja kunnianhimoiset naiset haluavat määrätietoisen ja kunnianhimoisen miehen, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
"vahvoja yhdessä", "voittajatiimi"

Feminiiniset kodin hengettäret haluavat määrätietoisen ja kunnianhimoisen miehen, koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
"maskuliinisuus vs feminiinisyys, Jin ja Jang"

Et vastannut kysymyksiini. Voit toki vastata niihin, vaikka ne oli osoitettu aloittajalle. Jos sen sijaan haluat ainoastaan paasata sanasta sanaan samoja saarnojasi noin 300. kerran, ei ole mitään syytä miksi sinun pitäisi vastata minun kommenttiini. Voit paasata ihan muuten vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän