Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaisiko vielä yrittää löytää kumppani?

vieläyksiyritys
11.10.2018 |

Kaipaisin rehellisiä näkemyksiä :) Ilman sokerikuorrutusta kiitos.

Olen mies joka sopisi todella hyvin jollekin naiselle, mutta ei koskaan juuri sille tietylle naiselle. Olen siis mukava, fiksu, hyvin käyttäytyvä, keskustelutaitoinen enkä edes vanhempien kellarissa asuva miesvauva. Mutta ne ominaisuudet jotka sytyttävät juuri sinut, puuttuvat.

Kyllä - tarjolla olisi siis lyhyt ja hoikka mies joka ei tavoittele määrätietoisesti kunniaa, valloita, vie, liidaa eikä turvaa vaan etsisi oikeasti tasaveroista kumppania joka ehkä olisi hieman dominoiva verhojen sulkeutuessa illalla.

Ja se parisuhdekokemus...niin, no. Sitähän ei ole. Ikää kylläkin löytyy senkin edestä.

Kannattaako vielä yrittää?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan arvoa sille ettet heti ole luovuttamassa, mutta pahoin pelkää että säkin löydyt vielä satojen muiden suomalaisten miesten tapaan etsimästä aasialaista naista ja hyvässä lykyssä lähdetkin sinne. Moni on kokeilut vuosia deittailla suomalaista naista päätyen lopulta kuitenkin tänne Vietnamiin tai tuohon naapuriin :(

Tuskin hyödyttää ap:ta.

Vietnamissa ap voisi saada lyhyyden ja matalan statuksen ammatin (?) anteeksi, mutta aasialainen kulttuuri on hyvin perinteinen. Ei sieltäkään ap:n kaipailemaa viejänaista löydy.

Itänaapurin tunnen erittäin hyvin; siellä arvostetaan enemmänkin karskia nallekarhutekijämiestä joka ei löydä Suomesta naista persujunttiuden takia.

Vierailija
22/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laske todennäköisyyksiä vaan yritä saada se, mitä oikeasti elämässä haluat.

Miten olet yrittänyt löytää kumppanin? Miten olet lähestynyt naisia esim. viimeisen kahden kuukauden aikana?

Tähän ei sitten tullut vastausta. Olipa yllätys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valloittaja, määrätietoinen, lujatahtoinen. Olen vahva ja kunnianhimoinen, dominoivakin. Olen uralla menestynyt ja hyväpalkkainen tj.

Jokanaisen unelma? No joo, olen nainen. Eli ei ihmiset ole ensisijaisesti sukupuolensa stereotypian mukaisia, minäkin olen ”miesluontoinen” vaikka ulkoisesti naisellinen.

Vierailija
24/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä? 

Vierailija
25/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat vain alfoja, vaikka miehen kanssa tulisi juttuun ja synkkaisi niin silti nainen ei jatkaisi koska taso ei riitä.

Alfoja ja jänniksiä.

Palstamiehiä kiihottavat alfat ja jännikset aina yhtä paljon. Mielenkiintoista.

Vierailija
26/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa yrittää!!

Miksi varsinkaan lyhyt nainen tahtoisi pitkän miehen.

Vierailija
27/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valloittaja, määrätietoinen, lujatahtoinen. Olen vahva ja kunnianhimoinen, dominoivakin. Olen uralla menestynyt ja hyväpalkkainen tj.

Jokanaisen unelma? No joo, olen nainen. Eli ei ihmiset ole ensisijaisesti sukupuolensa stereotypian mukaisia, minäkin olen ”miesluontoinen” vaikka ulkoisesti naisellinen.

Miksi kuitenkin pidät luonnettasi miehen luonteena, vaikka olet nainen?

Tätä naisilla yleistä ajattelumallia on tutkittu. Menestyneet naiset sanovat että naiset eivät yleensä ole tarpeeksi vahvoja pärjätäkseen alalla/harrastuksessa. Naiset sanovat noin siitä huolimatta että he itse ovat menestyneet ja luulisi heidän itsensä tietävän että he ovat naisia.

Vierailija
28/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä naisilla yleistä ajattelumallia on tutkittu. Menestyneet naiset sanovat että naiset eivät yleensä ole tarpeeksi vahvoja pärjätäkseen alalla/harrastuksessa. Naiset sanovat noin siitä huolimatta että he itse ovat menestyneet ja luulisi heidän itsensä tietävän että he ovat naisia.

Pidän sitä siksi miehen ”roolina” kun psykologinen arvioija sanoi niin. Hän oni testannut 5 hakijaa nimettömänä ja oli joksenkiin hämmästynyt kun ilmiselvän miesprofiilin takaa paljastui nainen.

Mutta siis minä olen sitä mieltä että yksilöiden väliset erot on niin suuria ettei ylipäätään pidä puhua ”miesoletetuista” tai ”naisoletetuista” vasn henkilöistä.

Vierailija
29/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän sitä siksi miehen ”roolina” kun psykologinen arvioija sanoi niin. Hän oni testannut 5 hakijaa nimettömänä ja oli joksenkiin hämmästynyt kun ilmiselvän miesprofiilin takaa paljastui nainen.

Mutta siis minä olen sitä mieltä että yksilöiden väliset erot on niin suuria ettei ylipäätään pidä puhua ”miesoletetuista” tai ”naisoletetuista” vasn henkilöistä.

Eli yksittäisen psykologisen arviojan kommentti muutti tavan millä puhut itsestäsi? Hänen arvionsa takia puhut nyt itsestäsi "miesluontoisena" vaikka muuten olet sitä mieltä että miehistä ja naisista ei pitäisi edes puhua.

Vierailija
30/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yksittäisen psykologisen arviojan kommentti muutti tavan millä puhut itsestäsi? Hänen arvionsa takia puhut nyt itsestäsi "miesluontoisena" vaikka muuten olet sitä mieltä että miehistä ja naisista ei pitäisi edes puhua.

No sanon sit näin että enpä ole koskaan itseni kaltaista naista tavannyt. Varmaan niitä on mutta ei ole tullut vastaan. Olen epätyypillinen ”nainen” luonteeltani ja harrastuksiltani.

Mutta lopeta vänkääminen ja vastaa ap:lle, tää ketju koskee häntä!

Vierailija
31/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanon sit näin että enpä ole koskaan itseni kaltaista naista tavannyt. Varmaan niitä on mutta ei ole tullut vastaan. Olen epätyypillinen ”nainen” luonteeltani ja harrastuksiltani.

Mutta lopeta vänkääminen ja vastaa ap:lle, tää ketju koskee häntä!

Minuun tee mitään vaikutusta tuo komentelusi. Kysyin sinulta täysin asiallisesti syytä siihen, että puhut ristiin. Sanot nytkin olevasi epätyypillinen nainen luonteeltasi, vaikka edellisessä kommentissa sanoit että sukupuolelle tyypillistä luonnetta ei ole. Ajattelet itseäsi täysin poikkeusyksilönä. Näkemystäsi ei muuta tippaakaan se että ajattelusi on täysin epäjohdonmukaista ja se osoitetaan sinulle. Tämä on tyypillistä johtamishaluisille ihmisille. Varmaan se on myös tämän ihmistyypin suurin heikkous.

Vierailija
32/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: tuttavapariskuntani löysi toisensa tinderissä, molemmat välillä 50 - 60 v, ja sanoisin miehen vastaavan monella tavalla aloituksesi kuvausta. He ovat olleet nyt naimisissa viitisen vuotta ja pariskunnan nainen (joka on ystäväni) sanoo olevansa onnellisempi kuin koskaan ennen. Hänellä on takanaan pitkiä liittoja ja kaksi lasta.

Vierailija
33/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta millaisen miehen haluaisit?

Ap:han etsii naista joka ei ole sukupuolensa stereotypian mukainen, joka haluaisi miehen joka ei vastaavasti ole sukupuolensa stereotypian mukainen.

Minusta pikkukakkosella oli hyvä pointti tuossa. Naiset riippumatta siitä millaisia itse ovat, hakevat miehestä niitä stereotyyppisiä piirteitä.

Vierailija
34/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi paljon tavallisia naisia, jotka kaipaavat tavallisia miehiä. Moni on ujo ja arka tekemään aloitteita. Ole reipas ja lähesty heitä. Fiksusti ja mukavasti, alkuun vain kaverillisesti jutellen.

Vierailija
35/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinänkuoressa:

Maskuliiniset miehet: "minulle sopii feminiininen nainen, koska olen itse miehekäs"

Feminiiniset miehet: "minulle sopii maskuliininen nainen, olenhan itse vähän pehmo"

Feminiiniset naiset: "minulle sopii maskuliininen mies, koska olen itse naisellinen. Varmasti feminiininen mies löytää itselleen maskuliinisen naisen"

Feminiiniset naiset: "minulle sopii maskuliininen mies, koska olen itse miesluonteinen vahva nainen. Varmasti feminiininen mies löytää itselleen feminiinisen naisen"

Tässä maskuliinisuudella vs feminiinisyydellä tarkoitetaan omalle sukupuolelle stereotyyppisiä piirteitä.

Aika harvassa on naiset jotka haluaa kääntää asetelman nurin kurin myös parisuhteessa.

Vierailija
36/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi paljon tavallisia naisia, jotka kaipaavat tavallisia miehiä. Moni on ujo ja arka tekemään aloitteita. Ole reipas ja lähesty heitä. Fiksusti ja mukavasti, alkuun vain kaverillisesti jutellen.

Mutta eikös tuossa ap juurikin ottaisi sen perinteisen miehen roolin?

Nainen on ujo söpöilijä, aloitteellinen mies lähestyy rohkeasti ja reippaasti.

Vierailija
37/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin sun samanlaiseen ketjuun jo silloin pari viikkoa sitten, kun viimeksi kirjoitit aiheesta. Edelleenkin itse seurustelen kuvatunlaisen miehen kanssa ja se on mun täydellinen unelmamies. Eli kyllä ”meitä” naisia on olemassa siinä missä muunkinlaisia naisia.

Inhoan itseäni, kun joudun sanomaan tämän, mutta sanon sen silti: olen itse varsin feminiininen, hoikka ja nätti nainen. Mies ei siis ole joutunut ”tyytymään” muhun, vaan on oikeasti mun unelmamies. Toki asiaan vaikuttaa sekin, että hän on hurjan lukenut, älykäs ja hauska, ja nämä ovat kokemukseni mukaan miehille ihan yhtä harvinaisia ominaisuuksia kuin aloittajan toivomat ominaisuudet naiselle.

Vierailija
38/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai kannattaa yritää! aina kannattaa tavoitella haluamiaan asioita elämässä! suomalaiset naisethan ne kuitenkin suhteessa dominoi. ehkä makkarissa tosin tykkäävät alistamisesta. vastakohtana muulle kaikissa muissa asioissa dominoimiselle.

Vierailija
39/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kannattaa. Sitten kun se nappaa niin se nappaa. Toivotan sinulle onnea! 

Itse olen nainen. Ikaa on 50+ ja lapset jo pian pois jaloista. En usko, etta loytaisin enaa tassa iassa sopivaa, enka kompromisseihin ryhdy. Olen tiedostanut ongelmani. Olen nuorekas, ikaiseni miehet ei iske (vanhammista puhumattakaan) ja alle nelikymppiset (jotka itse kelpuuttaisin) eivat kelpuuta minua. Tama vanhenemisen ihanuus!!

Vierailija
40/54 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan se suoraan: suurin osa ihmisistä on melko hölmöjä ja heistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kannattaako yrittää?? Ei.