Onko paha, jos juo joka ilta alkoholitonta olutta?
Tai siis voiko olla jotain terveyshaittoja? Tämä on vaan niin hyvää ja tölkkivuoren kasvaessa mietin...
Kommentit (23)
Kyllä tuokin porttiteoriaan käy. Kohta juot ykköstä, sitten kolmosta, nelosta, viinejä ja kirkkaita. Lopulta piikität marihuanaa.
Portit auki kirjoitti:
Kyllä tuokin porttiteoriaan käy. Kohta juot ykköstä, sitten kolmosta, nelosta, viinejä ja kirkkaita. Lopulta piikität marihuanaa.
Tähän en oikein usko. Tässä ei ole alkoholi se juttu, ei ole koskaan oikein maistunut.
Millä perusteella olut on terveellistä?
Hyvää? Mikä merkki on hyvän makuista? Entä minkä kokoinen vatsasi on?
No osassa on paljo sokeria, se on hampaille huono ja kaloreitakin tulee. Mutta jos löydät vähäkalorisen hyvänmakusen niin senkus juot.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää? Mikä merkki on hyvän makuista? Entä minkä kokoinen vatsasi on?
Oikeastaan ihan kaikki mitä olen maistanut on ollut parempaa kuin kolmosolut. Ihan normaalipainoinen olen, ainakin toistaiseksi. Yhdessä tölkissä n. 80kcal.
Vierailija kirjoitti:
No osassa on paljo sokeria, se on hampaille huono ja kaloreitakin tulee. Mutta jos löydät vähäkalorisen hyvänmakusen niin senkus juot.
Missä oluessa on sokeria? Ei ainakaan näissä mitä itse juon ole yhtään.
Eihän se terveellistä ole. Miksi ylipäänsä pitää koko ajan juoda jotain? Ei mua ikinä janota niin paljon että jaksaisin tölkkikaupalla juoda yhtään mitään joka ilta.
Ainesosat: vesi, ohramallas, humala, hiiva, luontainen aromi, säilöntäaineet natriumbentsoaatti ja natriumdisulfiitti
Kuulostaako terveelliseltä?
Portit auki kirjoitti:
R E P S
Paljon epäilyjä on tullut, joten ehkä tästä jotain haittaa on. Ihmettelen vaan mitä. Hiilareita toki on, mutta alkoholia ja sokeria ei. Kaloreita vähemmän kuin rasvattomassa maidossa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se terveellistä ole. Miksi ylipäänsä pitää koko ajan juoda jotain? Ei mua ikinä janota niin paljon että jaksaisin tölkkikaupalla juoda yhtään mitään joka ilta.
Sanoinko, että juon tölkkikaupalla? Ja juon kyllä vettäkin.
On kyllä aika paha. Olet feikkijuoppo.
Vierailija kirjoitti:
Ainesosat: vesi, ohramallas, humala, hiiva, luontainen aromi, säilöntäaineet natriumbentsoaatti ja natriumdisulfiitti
Kuulostaako terveelliseltä?
Tölkissä mikä nyt on kädessäni lukee: vesi, ohramallas, ohra, humala, humalauute. Ei mitään bentsoja.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, miten niin? Tässä ei ole alkoholia. Miten tämä eroaa mehun, maidon, limonadin tai - kotikaljan juonnista. Väittäisin, että alkoholiton olut on parempi valinta juomaksi kuin mikä tahansa näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäännössokeria on melkein kaikissa. Inkiväärioluet on kuin limsaa ja normaaleissa alkoholittomissakin se on ainakin 2g desissä (ja se on hyvä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäännössokeria on melkein kaikissa. Inkiväärioluet on kuin limsaa ja normaaleissa alkoholittomissakin se on ainakin 2g desissä (ja se on hyvä)
Ok, mutta miksi tässä sitten sanotaan, että sokeria 0 g/100ml?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, miten niin? Tässä ei ole alkoholia. Miten tämä eroaa mehun, maidon, limonadin tai - kotikaljan juonnista. Väittäisin, että alkoholiton olut on parempi valinta juomaksi kuin mikä tahansa näistä.
Oikeasti sen takia kun vitsillä sen heitin. Feikkijuoppo=absolutisti
Olut on terveellistä.