Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä? Mielipiteitä kiitos.

Vierailija
11.10.2018 |

Miehelläni on yksi kaveri joka on homo. Tiedän, että tämä kaveri olisi valmis vaikka mihin mikäli mieheni vain antaisi ymmärtää olevansa kiinnostunut. Mieheni on siis täysi hetero. Ongelma on nyt siis se, että tämä kaveri haluaa saunoa mieheni seurassa kun on poikien iltoja tai vaikka sitten vain viettävät aikaa kaksistaan. Miestäni tämä ei häiritse, on vain sanonut, että niin kauan kuin pitää mielihalunsa omana tietonaan niin asia on ok. Eikä hän edes ole huomannu kiinnostusta omien sanojensa mukaan. Mutta minua on alkanut häiritä se, että tämä kaveri tuijottelee miestäni saunassa omine motiiveineen, jotenkin ällöä. Pitäisikö tämän asian antaa häiritä, mitä tekisitte itse ? Meille tuli riitaa tästä, koska toivoin, että kyseinen kaveri ei enää saunoisi mieheni kanssa. Mielestäni ei ole pakko paljastella itseään juuri sellaiselle ihmiselle jonka tietää katsovan sillä silmällä. Mielestäni ei ole pakko saunoa. Saunailtoja nyt ei todellakaan ole ollut vuoden sisään kuin korkeintaan kymmenen tai jotain sellaista, ettei nyt kaiken aikaa saunassa istuta. Koin, että minä olen tässä nyt mieheni mielestä turhaan hermona asiasta. ja että nyt minulle ollaan vihaisia kun asiaan puutun. Olenko nyt kontrolloiva jos tästä pahastun? Sanokaa nyt rehellisesti naiset mitä itse pitäisitte ajatuksesta ja miehet kertokaa te omat mielipiteenne. Enkä kaipaa sitten mitään suvaitsevaisuuspas.. vaan nyt on kysymys vain tästä sauna asiasta oli sitten kyseessä mies tai nainen joka miestäsi tuijottaa alasti saunassa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hassu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän