Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaaso ihmiselle, joka on itse ottanut yhteyttä viimeksi 2 kk sitten

Vierailija
11.10.2018 |

Miksi hän on pyytänyt minua kaasoksi, en vaan käsitä. Teen nyt pientä koetta, enkä ota yhteyttä ollenkaan. 99% tapaamisehdotuksista teen minä ja siltikin on kuin yrittäisi paavia tavata. En ymmärrä, miksi hän pyysi minua kaasokseen, eikä kaasoksi yleensä pyydetä läheisimpiä ystäviä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi hommaan.

Vierailija
2/22 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän on pyytänyt minua kaasoksi, en vaan käsitä. Teen nyt pientä koetta, enkä ota yhteyttä ollenkaan. 99% tapaamisehdotuksista teen minä ja siltikin on kuin yrittäisi paavia tavata. En ymmärrä, miksi hän pyysi minua kaasokseen, eikä kaasoksi yleensä pyydetä läheisimpiä ystäviä?

Pointti oli siis se, että olisi kiva kuulla kokemuksia kaason hommia tehneiltä ja morsiammilta - millaisten ystävien kaasoina olette olleet ja millä kriteereillä olette pyytäneet ihmisiä kaasoiksi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita nyt jotain viestiä että miten hääsuunnitelmat etenee ja olisiko kaasolle jotain hommia tässä kohtaa.

Yritä olla hyvä ystävä ja hyvä kaaso omalta osaltasi! Kokee varmasti sinut läheiseksi kun kerran kaasoksi pyysi.

Vierailija
4/22 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laita nyt jotain viestiä että miten hääsuunnitelmat etenee ja olisiko kaasolle jotain hommia tässä kohtaa.

Yritä olla hyvä ystävä ja hyvä kaaso omalta osaltasi! Kokee varmasti sinut läheiseksi kun kerran kaasoksi pyysi.

Olen tietenkin laittanut ja tulen homman hoitamaan hyvin, kysellyt olen ja jutellut. Tästä ei nyt kyse ollutkaan. Rupesin vain syksyn kuluessa miettimään, miksi ihmeessä hän edes pyysi minua kaasokseen, kun ei kuitenkaan halua ottaa yhteyttä itse ja kaikki tapaaminen on niin vaikeaa ja mahdotonta. Viettää aikaa miehensä kaverien avokkien kanssa pääasiassa nykyisin, olisin kuvitellut, että pyytää jotakuta heistä

Ap

Vierailija
5/22 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varakas? Tai onko sulla hyviä suhteita?

Vierailija
6/22 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä esimerkiksi masentunut ihminen jolla ei ole paljoa ystäviä? Ehkä hän ei tiennyt ketä muuta pyytäisi kaasoksi. Jos sinulta kaason tehtävässä odotetaan lähinnä henkistä tukea ja pientä järjestelyapua niin etkö sen nyt kunnialla veisi loppuun jos olet jo lupautunutkin? Jos häitä varten taas pitäisi järjestää jotain sirkushuveja niin asia on eri, silloin odottaisi morsiamelta paljon aktiivisempaa yhteydenpitoa sinuun.

Vierailija
7/22 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? En minäkään ole nähnyt parasta kaveriani pariin kuukauteen. Entä sitten? Onko ne häät jo niin lähellä, että pitäisi tavata useammin?

Vierailija
8/22 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä esimerkiksi masentunut ihminen jolla ei ole paljoa ystäviä? Ehkä hän ei tiennyt ketä muuta pyytäisi kaasoksi. Jos sinulta kaason tehtävässä odotetaan lähinnä henkistä tukea ja pientä järjestelyapua niin etkö sen nyt kunnialla veisi loppuun jos olet jo lupautunutkin? Jos häitä varten taas pitäisi järjestää jotain sirkushuveja niin asia on eri, silloin odottaisi morsiamelta paljon aktiivisempaa yhteydenpitoa sinuun.

Ei ole masentunut. Paljon sosiaalista elämää, viettää tosiaan aikaa miehen kaverien ja näiden vaimojen kanssa. Hänelle on tärkeää viettää pariskuntina aikaa, me vanhat kaverit jäimme, kun miehen kaverit pariutuivat ja pääsi tuplatreffeille yms. Ei ole syrjäytynyt, on hyvässä työssä. Olettaa, että järjestän hulppeat polttarit. 

Ap

Vierailija
9/22 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? En minäkään ole nähnyt parasta kaveriani pariin kuukauteen. Entä sitten? Onko ne häät jo niin lähellä, että pitäisi tavata useammin?

Soitatko koskaan? Otatko koskaan itse yhteyttä? Jos paras kaverisi ehdottaa tapaamista, onnistuuko näkeminen koskaan? Ja näetkö kuitenkin jatkuvalla syötöllä, viikoittain, muita kavereita? 

Vierailija
10/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä järkeä tuossa tilanteessa edes on?

Vierailija
11/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhdyit kaasoksi, jos koet ettet ole läheinen ystävä ja olit muutenkin jäänyt taka-alalle?

Vierailija
12/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ryhtyisi kaasoksi. Itselläni ei tällä hetkellä ole sellaista ystävää, jonka kaasoksi ryhtyisin. Hyppiä toisen pillin mukaan jatkuvasti. Tässä on itsellä lapsiperhe arjessa ja kolmivuorotyössä ihan tarpeeksi tehtävää. Mieti vielä. 

Vierailija
13/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo varmaan sinut organisoimaan polttarit, jotta voi itse ystäviensä kanssa keskittyä juhlimaan, kun sinä hoidat kaikki käytännön järjestelyt.

Vierailija
14/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä ryhdyit? Suosittelen, että tuollaisen pöljyyden tehtyäsi hoidat homman ja koitat tehdä sen kunnialla. Et taida olla ihan viisas. 

Vierailija
15/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut, kun olet asiasta hänen kanssa keskustellut? Lapsellisen mykkäkoulun sijaan voisit puhua asian läpi?

Vierailija
16/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sinkku?

Pariskunta tekee pariskunta-asioita, kuten näkee sukulaisia ja kaveripariskuntia. Jos sinulla ei ole kumppania, he eivät voi nähdä sinua pariskuntana.

Ei puolison kaverin avokkia nähdä siksi että tämän kanssa ollaan ystävä, vaan koska hän tulee vähän välttämättömänä pahana. Eivät he ole omia ystäviä.

Sinä olet hänen oma ystävänsä, mutta ilmeisesti olet liian mustis siitä pariskuntaelämästä ollaksesi oikea ystävä. Kaksi kuukautta on todella vähän kiireisrasä elämässä.

Olisiko liikaa kysyä häntä lenkille tai lounaalle, ja kysellä kuulumisia. Ehkä hänellä on oikeasti omassa elämässä paljon velvoitteita.

Vierailija
17/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sinkku?

Pariskunta tekee pariskunta-asioita, kuten näkee sukulaisia ja kaveripariskuntia. Jos sinulla ei ole kumppania, he eivät voi nähdä sinua pariskuntana.

Ei puolison kaverin avokkia nähdä siksi että tämän kanssa ollaan ystävä, vaan koska hän tulee vähän välttämättömänä pahana. Eivät he ole omia ystäviä.

Sinä olet hänen oma ystävänsä, mutta ilmeisesti olet liian mustis siitä pariskuntaelämästä ollaksesi oikea ystävä. Kaksi kuukautta on todella vähän kiireisrasä elämässä.

Olisiko liikaa kysyä häntä lenkille tai lounaalle, ja kysellä kuulumisia. Ehkä hänellä on oikeasti omassa elämässä paljon velvoitteita.

Öh..? Eikös ap jo aloituksessa kerro, että itse yrittää aktiivisesti ottaa yhteyttä ja nähdä? Kuinka kauan on lakisäätöinen velvollisuus koettaa yksipuolisesti yrittää tavata.

Vierailija
18/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sinkku?

Kannattaa varmaan lukea se aloitus seuraavan kerran ennen kommentointia.

Vierailija
19/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan varakas? Vai tunnetko jotain julkisuuden henkilöitä?

Vierailija
20/22 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, vanha aloitukseni etusivulla (huomatkaa päiväys!). Update lyhyesti, en hoida enää kaason hommia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan