Helsingin rautatieaseman säilytyslokerot
Oisin matkustamassa pian Helsinkiin ja tarvitsisin noin 4tunniksi tavaroiden säilytyksen(iso matkalaukku). Olen jo löytänyt vr'n sivuilta jotain tietoja, mutta tässä pohdin että missä nämä lokerot tarkemmin sijaitsevat Helsingin ruatatieasemalla ja missä/miten maksetaan näiden kaappien käyttöön otto?
Kommentit (10)
Asemalla on kyllä opasteet, ei ne mitään salalokeroita ole. Eikä Helsingin asema ole ihan valtavan suuri. Maksaa noin 5 eur.
Kolikoilla. 4e, 6e ja 8e hintasia näin ainaki itse :)
Kolikoilla. 4e, 6e ja 8e hintasia näin ainaki itse :)
Kiitos opasteista eiköhän näillä löydy! :)
Vierailija kirjoitti:
https://www.vr.fi/cs/vr/fi/helsinki_fi
Meniköhän tämän googlettamiseen 10 tai 15 sek
Kyllä osasin tämän googlettaa, mutta en saanut selville juuri että missä nähä lokerot tarkemmin sijaitsee ja miten maksu :)
Vastasinkin sinulle jo toiseen ketjuun eli maksat siihen lokeron oven vieressä olevan maksukohtaan, sinne pudotetaan siis kolikoita. Lokeroiden luona on myös automaatti, jossa voi rikkoa setelin kolikoiksi
Vierailija kirjoitti:
Vastasinkin sinulle jo toiseen ketjuun eli maksat siihen lokeron oven vieressä olevan maksukohtaan, sinne pudotetaan siis kolikoita. Lokeroiden luona on myös automaatti, jossa voi rikkoa setelin kolikoiksi
Aivan mahtavaa, kiitoksia paljon!
lokerot löytyvät läntiseltä puolelta asemaa, alakerrasta. eli kun aseman keskellä katsot raiteita kohti pohjoiseen niin menee vasempaan ja pitäisi löytyä rappuset / hissi alas. maksu kolikoilla "vanhaan tyyliin" ennen lokeron lukitusta, hintoja en muista, kaalliit kuitenkin