Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana pikkytyttö bussissa =)

Vierailija
11.10.2018 |

Istui viereeni, aloimme puhua sattumalta kun hän tiputti lapasensa lattialle ja nostin sen hänelle. Hän olikin sitten oikea suupaltti. Juteltiin kaikenlaisia, kertoi olevansa harrastukseen menossa ja kyselin siitä. Hän vastaili ja hymyili iloisesti minulle, kertakaikkiaan ihana ja kaunis tyttö! =)

Olisivatpa aikuisetkin naiset yhtä mukavia, yleensä eivät edes halua istua tällaisen alle 180cm kiltin miehen viereen bussissa,saatika että juttelisivat jotain. =(

M26

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

=) hymiötä käyttää pedot

Vinkkinä pedot käyttää myös :), ;), :p; :P, xd, XD, :3, :^), 8) ja monia muita.

Vierailija
22/26 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava kirjoitus ap.lta. Minä ainakin haluan vielä uskoa ihmisen hyvyyteen. Ei kaikki aina ole sairasta. Kyllä, minulla on erittäin siniset silmät, mutta en silti ole sinisilmäinen.

Miksi siinä olisikaan jotain sairasta jos juttelee ihastuttavan ihmisen kanssa oli pedo tai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=) hymiötä käyttää pedot

No jotain 'arvioidusti  varmoja' tunnusmerkkejähän  sinä täällä muiden kirjoittajien leimailuun tarvitset.

Kun on tarpeeksi monta kertaa nähnyt netin "lapsirakkaiden" käyttävän nimenomaan =)-hymiötä, niin eipä siinä paljoa muuta tarvitse.

=) on siis tosiaan p***f***i"meemi".

Vierailija
24/26 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pikkulapset on tosi söpöjä. Mä olin yksi päivä tässä vaatekaupassa, siellä oli äitinsä kanssa joku 5-6 vuotias poika. Hän suupäätä selitti kokoajan jotakin kaikille, myyjille ja muille asiakkaille. ” sit me tehtiin sitä ja sitä ja iskän kanssa tätä......oli muuten HIANO!!!! Ja sit tehtiin tätä ja tota.....kato miten siisti......äiti hei äiti kato...”

Tuli itellekin hyvä mieli ja rupes hymyilyttämään kun kuuntelin kyseisen pojan juttelua vähän sivummalta. Myyjätkin naureskeli että ”meinaatko jäädä meidän kanssa tänne yöksi” kun kauppa olmi just menossa kiinni eikä poikaa olis kirveelläkään saanut kaupasta ulos. 😄

Tuo poika oli itse söpöys.🤗

Vierailija
25/26 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja.

Itse tulin hyvälle tuulelle raitiovaunussa Pasilassa. Siellä on tiukkoja mutkia ja raitiovaunu kiemurtelee, nykii ja kolisee ja nitisee. Lapsi oli kädet levällään ja hihkui kuin Linnanmäen laitteissa. Hänen isänsä näytti vaivaantuneelta, mutta itselleni tuli hyvä fiilis kun lapsi sai niin pienestä suuren ilon.

Vierailija
26/26 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=) hymiötä käyttää pedot

No jotain 'arvioidusti  varmoja' tunnusmerkkejähän  sinä täällä muiden kirjoittajien leimailuun tarvitset.

Kun on tarpeeksi monta kertaa nähnyt netin "lapsirakkaiden" käyttävän nimenomaan =)-hymiötä, niin eipä siinä paljoa muuta tarvitse.

=) on siis tosiaan p***f***i"meemi".

No tuolla perusteella sitten voisit leimata kirjoituksen #26 lähettäjänkin ehdottamaasi ryhmään kuuluvaksi, mutta siitä muusta (hymiön lisäksi)kirjoituksestaan päätellen mitä ilmeisimmin näin ei kuitenkaan ole.

Jos sen sijaan itse käyt jollain sellaisilla sivustoilla ja porttaleissa jossa jotkut sellaisissa hyväksikäyttöaikeissa olevat henkilöt säännöllisesti käyvät, niin kaipa sitten tunnet ne heidän käytäntönsä viestityksessään paremmin. Älä kuitenkaan tee sen mahdollisen  tietämyksesikään perusteella päätelmiä hymiön käytöstä ja käyttäjistä täällä yleisellä, pelkällä tavallisella yleiskeskustelupalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä